Прийшов час осідлати справжнього Буцефала🏇🏻Приборкай норовливого коня разом з Newxel🏇🏻Умови на сайті
×Закрыть

Ноутбуки замість ПК, безкоштовні ПЛР-тести та знезараження офісів сухим туманом. Як ІТ-компанії змінили умови роботи під час карантину

Майже дев’ять місяців ми надіваємо маски, коли заходимо у приміщення, постійно миємо руки та користуємось антисептиками, боїмось чхнути на людях і намагаємось тримати дистанцію. Уже зрозуміло, що карантин затягується і робити прогнози про повернення до «старого» життя — марно. Залишається лише адаптуватись.

Редакція DOU запитала представників українських ІТ-компаній про те, що змінилось у HR-процесах та офісному житті через тривалий карантин. У статті зібрано найцікавіші кейси. За замовчуванням у всіх компаніях, з якими спілкувалася редакція DOU, проводять температурний скринінг, дезінфекцію приміщень, видають маски та забезпечують працівників антисептиками. Відвідування офісу — не обов’язкове, але інколи співробітник має бути на робочому місці. Тоді компанія стежить за тим, щоб у приміщенні одночасно перебувало не більше людей, ніж дозволено.

Облаштування офісу

У більшості компаній звичною стала практика ремоуту. В EPAM Ukraine одразу після оголошення карантину перейшли у режим віддаленої роботи й досі працюють з дому. Вони розробили алгоритми дій відповідно до рівнів небезпеки. Всього виділили п’ять таких рівнів — основою стали загальнодержавні рекомендації, які адаптували під компанію.

В EPAM Ukraine залишили можливість відвідати офіс у деяких ситуаціях: спеціалісту складно працювати з дому через відсутність сприятливих умов (обмежена житлова площа, немає змоги облаштувати комфортне робоче місце тощо); відсутній або ж нестабільний доступ до інтернету, проблеми з електроенергією та інші зовнішні фактори. Тому подбали й про безпечне перебування в офісі.

Влітку EPAM глобально анонсувала запровадження нової системи — hoteling, завдяки їй кожен працівник може забронювати робоче місце в будь-якому з офісів компанії, незалежно від міста та району проживання. Для цього всередині компанії розроблено спеціальний застосунок. Скористатися послугою можна як з ПК, так і зі смартфона. У компанії зазначають, що серед іншого новий підхід допоможе контролювати кількість людей, які одночасно перебувають в офісі.

Також планують повністю відмовитися від використання десктопних ПК і перейти на ноутбуки. Наразі оснащують робочі столи моніторами, до яких можна буде під’єднати лептоп і продовжити комфортну роботу.

У червні N-iX відкрив офіси із завантаженням до 30%. Однак лише близько 15% співробітників знову почали працювати офлайн. Тепер компанія пропонує своїм працівникам вибирати між офісною (office-based), гнучкою (flexible) та повністю віддаленою (fully remote) робочими моделями з можливістю перейти на інший режим. Офіси перетворюються на простори команд (shared team spaces) для спільної роботи.

У Plarium з початку карантину перейшли на віддалений формат роботи. Але при необхідності співробітники можуть відвідувати студію. Для їх безпеки в офісі посилили дезінфекцію. Місця загального користування щогодини миють антисептиками. Щоночі всі поверхні знезаражують сухим туманом — безпечним для людей, але здатним вбивати віруси та мікроби.

Сухий туман у Plarium

Крім того, в офісі встановили термінали для безконтактного вимірювання температури. Під час скринінгу система також визначає наявність маски на обличчі й у разі відсутності рекомендує її надягнути. Співробітники можуть своєчасно виявити підвищення температури тіла і звернутись по медичну допомогу.

Температурний скринінг у Plarium виглядає так

В офісах Lohika встановили бокси з новими масками, а також бокси для утилізації старих.





У Wargaming доступ до офісу мають тільки працівники компанії, а також кандидати, які приходять на співбесіду. Для цього виділили окрему обладнану кімнату. Тепер у мітинг-румах може перебувати обмежена кількість учасників. Кожні три-чотири години в офісі відбувається дезінфекція. На вході в офіс встановлена так звана «розумна» термокамера, яка автоматично вимірює температуру тіла людини. Якщо система фіксує підвищену температуру, камера надсилає сигнал до пункту охорони, й співробітник не зможе пройти в офіс.

Також діє рекомендований графік обіду для всіх команд. А готові страви, які раніше можна було придбати на місці, тепер замовляють та оплачують онлайн з доставкою в офіс.

Щоб максимально уникати використання громадського транспорту, працюючи в офісі, для спеціалістів створили чат у месенджері, де можна обрати найближчу до дому локацію та домовитися про спільну з колегами поїздку на авто.

Astound Commerce також підготував офіси до приймання співробітників у карантинних умовах. Проводять обов’язковий температурний скринінг на вході, забезпечують дезінфекцію приміщень протягом дня, визначили зони перебування певної кількості спеціалістів — кухні, переговорки, кава-поінти, а також забезпечили розсадку інженерів з урахуванням правил соціальної дистанції у робочих спейсах.




ELEKS встановили рамки для дезінфекції на вході в офіси. Ліфти зачинені, а пересуватися можна лише сходами (де це було неможливо, діє обмеження на перебування однієї людини в ліфті). Офіси мають спеціальну розмітку для безпечного руху в коридорах, на сходових майданчиках. Розмежовані входи та виходи. Перед тим як вирушати в офіс, треба зробити запит у систему.

Netcracker розробили інформативні постери з нагадуваннями основних правил взаємодії в офісі в умовах карантину, а також створили окремий вебінар з презентацією на цю тему — він є обов’язковим для всіх, хто планує повертатися в офлайн. Крім стандартних заходів безпеки, розмістили захисний екран на ресепшені, де відбувається найбільше контактів.

На вході в офіс Netcracker

В SimCorp діє політика «Перебування в офісі». Основні правила такі: не більше як 50% співробітників можуть перебувати в офісі одночасно — команди діляться на групи й ходять сюди потижнево. Проте це не обов’язково, наразі так працює близько 10% спеціалістів. Співробітники, які в групі ризику, можуть працювати віддалено 100% робочого часу. Також обов’язково весь час носити маски та користуватися одноразовими рукавичками на кухні.

Температурний скринінг проводять при вході у БЦ, а в офісі посилено прибирають перед відкриттям, зокрема робоче місце працівника. Передбачено також триразове обробляння ручок дверей впродовж дня. Компанія закупила ультрафіолетові лампи, які застосовують у місцях загального користування перед початком і протягом робочого дня. Під ними дезінфікується і вся їжа. Загалом віддають перевагу харчам в упакуванні.

Заповненість мітинг-румів — 50%, спортзал, душові та релакс-зони закриті. Офіс працює у режимі soft-close: усі мають змогу працювати віддалено та приїздити сюди за потреби.

Бокс з чистими масками для співробітників SimCorp

У Luxoft близько 90-85% спеціалістів працюють віддалено. В офісах залишились лише ті, хто забезпечують чистоту, безпеку, підтримку інфраструктури, а також спеціалісти проєктів, в яких залучений громіздкий hardware. Дотримуються всіх вимог безпеки.





Крім того, у Luxoft розробляють новий формат роботи, завдяки якому спеціалісти зможуть поєднувати роботу з дому та офісу на власний розсуд. У цьому форматі — Shared Desk — планують організувати спільні простори на кшталт коворкінгів, де передбачено достатньо місць для всіх, хто захоче працювати з офісу, однак місця не будуть закріплені за конкретними людьми.

Із впровадженням нового формату в Luxoft з’явиться одразу кілька варіантів організації роботи:

  • постійна робота в офісі, як до карантину. Так будуть працювати переважно співробітники, що забезпечують функціонування офісу, та спеціалісти проєктів, для яких важко організувати віддалену роботу через специфіку самих завдань, архітектури, обладнання тощо.
  • часткова (20-70% часу) робота з офісу. Для людей, що хочуть працювати і вдома, і в офісі в певній пропорції.
  • робота з дому із відвідинами офісу за потреби (до 20% робочого часу). Здебільшого це стосуватиметься фахівців, які живуть і працюють у містах, де немає офісів компанії, і будуть лише інколи приїжджати для мітапів з колегами.

Неповна заповненість офісів у Luxoft

Для реалізації цього формату потрібно буде дещо переобладнати простори. Планують видавати для роботи ноутбуки (а не ноутбуки та ПК, як раніше). Нове рішення допоможе оптимізувати близько 20% площ, що, своєю чергою, скоротить витрати. Завершити підготовку до запуску Shared Desk хочуть до кінця цього року. А далі все буде залежати від епідеміологічної ситуації.

В Intellias розробили концепцію IntelliSmartWorkplaces, де співробітники й надалі зможуть обирати формат роботи — fixed desks для повноцінного перебування в офісі, shared та hot desks для поєднання роботи з дому та офісу. Фіксовані столи (fixed desks) становлять 25% від усіх робочих місць, ними користуються ті спеціалісти, що планують проводити в офісі кожен робочий день, або ті, які з певних причин не можуть перенести техніку додому.

Столи спільного користування (shared desks) передбачають можливість бронювати робоче місце заздалегідь і користуватися шафками для зберігання речей. Це пропонують тим, хто хоче працювати в офісі принаймні 50% робочого часу. Незакріплені столи (hot desks) також йдуть у комплекті з шафками, але їх не бронюють, тут діє принцип «сідаєш, де бажаєш». Така опція найбільше підійде фахівцям, які вкрай рідко працюватимуть з офісу. Місця будуть обладнані всім необхідним для роботи, а ввечері їх ретельно дезінфікуватимуть.

Для команд, яким треба сидіти разом, виділяють відокремлені спейси, де вони налаштовують цю систему в межах свого простору.

Компанія Synebo в боротьбі з COVID-19 забезпечила приміщення санітайзерами та безконтактними термометрами й масками. Співробітники можуть відвідувати офіс (важливо, що це не опенспейс, а окремі кабінети), але тільки в межах своїх команд. Компанія компенсує витрати на таксі спеціалістам, які працюють з офісу. Якщо працівники виїжджали з міста чи країни, вони обов’язково мають зробити тест на коронавірус або самоізолюватись.

У Netpeak Group дистанційний режим роботи триватиме до 31 травня 2021 року. Це означає, що співробітник може приходити працювати в офіс, якщо йому так зручніше або є потреба (провести зустріч із клієнтом або своєю командою), але це не обов’язково. Офіси працюють в Одесі, Харкові та Києві.

У компанії ввели обов’язковий температурний скринінг для всіх співробітників протягом дня: адміністративні координатори після обіду проходять по всіх кабінетах і вимірюють температуру тіла всім працівникам. Якщо безконтактний термометр показує вище як 37 градусів, спеціаліст міряє температуру ртутним термометром. Якщо показник 37.2 і вище, людина йде додому.

Завдяки введенню температурного скринінгу виявили трьох хворих, у яких підтвердився діагноз COVID-19 (хоча вони нормально почувалися).

Температурний контроль протягом дня

Корпоративне життя

У G5 Games з першого дня remote work усі заходи проходять лише в режимі онлайн: нещодавно проводили лекцію з мистецтва та кулінарний майстер-клас. До кінця цього року всі івенти будуть відбуватися таким чином. Це стосується і Гелловіну, і новорічного корпоративу.

Synebo зберегла тімбілдингові заходи, але трохи змінила формат: влаштовує різноманітні челенджі, зокрема це готування страв, стійка у планці, вгадування співробітників за дитячими фото тощо, і нагороджує найактивніших учасників смачними призами, які доставляють додому.




Усі події Lohika перенесли в онлайн і регулярно інформують людей про те, як живе компанія. Окрім цього, змінили формат внутрішнього блогу: якщо раніше він виходив раз на місяць, то тепер — щотижня.

EPAM Ukraine намагається формувати розуміння нової реальності. Роботу в цьому напрямі розділили на три вектори:

  • навчання — розроблено інтерактивні онлайн-тренінги, які розтлумачують нові правила поведінки в офісах;
  • інформування — в офісах розміщують постери, банери, наліпки та інші позначки з нагадуванням про правила безпеки, запускають регулярні розсилки;
  • двостороння комунікація — організовують TownHall та відкриті зустрічі з менеджментом, де можна ставити запитання, які турбують.

В iDeals Solutions тестували платформи, які імітують віртуальний офіс, як-от Pragli. Утім вони виявилися неефективними. По-перше, команди проводили власні зустрічі та використовували для цього Zoom. По-друге, за великої кількості відвідувачів Pragli не завжди працював бездоганно, що ускладнювало спілкування. По-третє, звичний для колективу Slack часто застосовували для дзвінків і відеоспілкування у форматі 1-to-1.

З великою обережністю компанія проводить мінітімбілдинги на свіжому повітрі на 10-15 осіб — із дотриманням усіх правил безпеки. Наприклад, організовує катання на одномісних каяках чи SUP-дошках.

Без маски — тільки для фото

Gismart щотижня проводили онлайн-конкурси, де працівники більшістю голосів обирали найоригінальніше робоче місце, домашній лук, найкраще командне відео про роботу на ремоуті, ділилися фотографіями та розповідали про свої хобі. Організували навіть кілька традиційних End-of-Month вечірок у Zoom: влаштували рейв під акомпанемент діджея, запросили стендаперів, відкрили кілька кімнат-«флудилок», приготували вечерю під керівництвом відомого шеф-кухаря.

Netcracker ввели новий формат неформальних зустрічей — Virtual Café, проводять командні онлайн-квізи, дитячі вікторини. А також випускають щотижневі дайджести: новини компанії, проєктів, добірка внутрішніх професійних ресурсів, статті із серії soft skills, підбір free times activities, психологічна підтримка та акцент на wellbeing-практики, привітання з професійними святами, челенджі. А ще зробили частішими HR-сніданки (в онлайні) — проєкт, який об’єднує короткі заходи для розвитку soft skills співробітників.

Всі офлайн-мітапи Astound Commerce (Astound Talks, Team Leads Community, SFCC Community) перевели в онлайн-формат. З початком карантину запустили ранкові Astound Coffee Break мітинги у кожній локації для неформальних розмов і обговорень. Також продовжили щотижневі онлайн-зустрічі зі СТО, на яких кожен може поставити питання, що хвилюють.

В Intetics для підтримки взаємодії та спілкування між колегами використовують внутрішню соціальну мережу Yammer. За структурою вона схожа на Twitter, доступ є тільки у співробітників компанії. У мережі розміщують пости з корисною інформацією, діляться новинами, обмінюються думками. А щоб колегам було легше спілкуватися і розуміти одне одного, підготували освітній матеріал за прийомами активного слухання (статтю, відеоприклади і їх розбори).

У Luxoft запустили два проєкти:

  1. Online Fun Hub — онлайн-посиденьки у вечірній час на різноманітні неформальні теми. На базі цієї платформи працюють окремі тематичні кімнати: від кіно до гри в мафію.
  2. Mindfulness marathon 2020. Запрошують для спілкування з колегами різноманітних експертів — медиків, тренерів.

Netpeak Group провели закритий онлайн-івент «Коронавірус. Які симптоми і що робити, якщо захворів?». Співробітники, які перехворіли самі або мали хворих серед родичів, ділилися досвідом перебігу і лікування COVID-19.

Піклування про здоров’я співробітників

Synebo повністю покриває витрати на ПЛР-тестування. А N-iX дає змогу всім співробітникам і їхнім сім’ям зробити експрес-тест, а також компенсує 50% вартості ПЛР-тесту.

iDeals Solutions створили спеціальний фонд у розмірі 100 тисяч гривень. Якщо у когось із фахівців виявляють коронавірусну хворобу, ці кошти йдуть на оплату медикаментів і стаціонарного лікування за потреби. На жаль, кільком співробітникам уже знадобилася така допомога через захворювання. Тестування покриває IWP (individual wellness package) — кошти з нього можна використати на свій розсуд для фінансування профілактичних чи лікувальних заходів, які не покриває страховий поліс.

Wargaming разом із страховою компанією повністю покриває проведення тесту на коронавірус. У разі захворювання кожен спеціаліст може розраховувати на фінансову та іншу допомогу. У всіх співробітників є можливість регулярно отримувати консультацію лікаря-терапевта та психолога в онлайн-режимі. Також для спеціалістів та їхніх родин діє програма цілодобової підтримки з робочих та особистих питань. Від початку карантину компанія періодично доставляє додому набори із фруктами та антисептиками усім співробітникам.

SimCorp проводить онлайн-сесії з провідними лікарями-інфекціоністами на тему COVID-19. Тестування на коронавірус покривають з корпоративного страхового ліміту співробітника. У разі позитивного результату компанія оплачує наступні тестування. Провідний лікар-інфекціоніст може проконсультувати працівника щодо лікування COVID-19 онлайн або вести пацієнта, якщо його стан не вимагає госпіталізації.

Для більшої обізнаності про COVID-19 Astound Commerce запросили спікерів — медичних експертів — з Червоного Хреста та інших організацій, щоб розповісти про симптоматику, перебіг захворювання, лікування, перші дії з виявлення коронавірусу в межах онлайн-лекцій.

Оскільки NerdzLab є членами Lviv IT Cluster, то всі працівники під час суворого карантину мали змогу безкоштовно зробити експрес-тест на виявлення ковіду, якщо в цьому була потреба. Також кожному працівникові надіслали бокс з антисептиком, маскою та солодощами. Зробили серію статей і постів від психолога про те, як організувати свій простір вдома для комфортної роботи, як пережити самоізоляцію. Крім того, спеціалісти можуть отримати індивідуальну консультацію психолога.

У Plarium Kharkiv є свій медичний центр. Команда лікарів цілодобово готова надати необхідну допомогу. Якщо співробітнику потрібна консультація або лікування вузькопрофільних фахівців, лабораторна або інструментальна діагностика, менеджери медцентру організовують лікувальний процес і супроводжують пацієнта. Компанія покриває 100% витрат на медичні процедури для працівників, в тому числі ПЛР-тестування.

Netcracker оновили програму медичного страхування для співробітників. Тепер вона передбачає діагностику та частково покриває лікування працівників проти COVID-19.

В Intellias запровадили додаткову опцію до медичного страхування, яка гарантує відшкодування витрат на лікування коронавірусу. Для людей, що не мають медичного страхування, так само передбачена фінансова допомога у разі захворювання. Крім того, пропонують компенсацію вартості ПЛР-тестів для тих, хто вже перехворів на COVID-19.

Netpeak Group зробили гайд із загальною інформацією про коронавірус і домовилися про 15-відсоткову знижку на ПЛР-тестування для співробітників у двох мережах лабораторій. А ще створили окремий чат в Telegram, куди додають усіх хворих і тих, хто одужав. Там спеціалісти діляться контактами лікарів, інформацією про те, як переносять хворобу, і підтримують одне одного.

Онбординг

Під час карантину для прийняття нового співробітника на роботу Lohika виділяє спеціальний день раз на тиждень, коли в компанію приходять представники усіх необхідних департаментів — від IT до бухгалтерії. А для кожного з новеньких призначають окремий час, щоб уникнути скупчення. Цього дня, окрім підписання договору, отримання техніки, доступів і подарунків, новий співробітник знайомиться зі своїм Talent Manager, який розповідає про культуру, правила та побут у Lohika. Крім цього, практикують онлайн-зустрічі з новенькими, зокрема welcome seminar. Його започаткували ще до пандемії, проте зараз перенесли в онлайн-формат. Він відбувається раз на два тижні, й туди запрошують всіх нових людей.

Gismart відкрили офіс у Києві в березні цього року, період активного найму припав якраз на розпал пандемії. Сьогодні в київському офісі працює понад 30 осіб. Вся комунікація перейшла в онлайн, в тому числі і співбесіди. Онбординг зробили багатоступеневим: після узгодження оферу співробітник отримує на електронну скриньку покрокову інструкцію про те, що робити за тиждень до виходу на роботу і що його чекає в перший день, тиждень, місяць, три місяці. HR Gismart заповнює його Google-календар потрібними онлайн-зустрічами, проводить онлайн-презентацію, в якій розповідає про історію компанії, продукти, цінності, корпоративну культуру.

Офіс Gismart

У Plarium теж активно наймали співробітників: перевели всі співбесіди в онлайн та з березня збільшили команду студії більш ніж на 50 фахівців. Усе навчання — семінари, майстер-класи, тренінги — теж в онлайні. Запустили онлайн-турніри з ігор, інтелектуальні вікторини, а також внутрішні стрими, в яких гейм-дизайнери обговорюють новинки зі світу ігор. А щосереди шеф-кухар разом з керівником одного з департаментів в прямому ефірі показують, як приготувати прості і смачні страви на домашній кухні, і обговорюють новини компанії.

В офісі Plarium розмістили постери з персонажами з проєктів компанії, які закликають носити маску

Talent Management Team в Intetics з початку карантину перевела всі процеси онбордингу та офбордингу в онлайн. Welcome Training та 1-to-1 відбуваються теж онлайн. Під час звільнення співробітники компанії здають обхідний чек-лист. Його заповнюють за колег People Partners, підписи всіх учасників, відповідальних осіб, узгоджують через емейли. Також онлайн відбувається атестація, підбивання підсумків випробувального терміну.

Для полегшення адаптації колег до умов довготривалої віддаленої роботи у Luxoft з’явився спеціальний інформаційний портал, на якому зібрані найкращі світові практики, що допомагають командам ефективно працювати, а менеджерам — організовувати роботу і підтримувати високий рівень енергії та продуктивності в командах.



Розповідайте в коментарях, як змінилось ваше офісне життя.

Читайте також: Як я перехворів на COVID-19. Data-driven підхід.


Підписуйтеся на Telegram-канал про українське IT «Редакція DOU», щоб не пропустити цікаві новини, статті, обговорення.

LinkedIn

Похожие статьи

25 комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Мне немного страшно, что если убивать бактерии и вирусы антисептиками, то чем тогда будет заниматься наш иммунитет?
Но болеть ковидом тоже опасно, так что здесь нужно соблюдать какой-то баланс.

Да, и спасибо за список компаний, которые в карантин выгоняют своих «консультантов» в офис :)

Відвідування офісу — не обов’язкове, але інколи співробітник має бути на робочому місці. Тоді компанія стежить за тим, щоб у приміщенні одночасно перебувало не більше людей, ніж дозволено.

Чуваку в синей футболке делают чипирование? И штрихкод на лоб?

Місця загального користування щогодини миють антисептиками. Щоночі всі поверхні знезаражують сухим туманом — безпечним для людей, але здатним вбивати віруси та мікроби.

жесть. почему не напалмом?

«сухий туман» — що це за маркетингова маячня?

ви ж усвідомлюєте, що все, що буде розпилене таким чином — осяде на електроніку не тільки на поверхі, але й проникне через вентиляційні щілини в середину?

Привет! Спасибо за вопрос. Это и правда не очень распространенная технология, объясню, как она работает.

Есть технология холодного тумана, и она даёт каплю размером 50 микрон. После него поверхности мокрые и это действительно вредит электронике. Дезинфицирующие частицы держатся в воздухе до 3 часов, они тяжелые и быстрее оседают.

Мы же используем технологию горячего тумана — с каплей размером 3-10 микрон. В этом случае частицы легче, держатся в воздухе до 8 часов, в основной массе вытягиваются в вентиляцию и минимально проникают в электронику.

Як можна називати щось сухим якщо воно складається з краплин?
Краплини чого саме? Який хімічний склад?
Яка ефективність дезінфекції поверхонь, якщо дезінфікуюча рефовина висить в повітрі і витягується у вентиляцію?

Ви зрозумійте просту річ: або дезінфектор осідає і дезінфікує поверхні, або не осідає і витягується у вентиляцію — відповідно дезінфекція поверхонь не відбувається.
У першому випадку ви підвищуєте ризики виходу з ладу електрообладнання, особливо якщо речовина хімічно активна і буде взаємодіяти з електронними компонентами, у другому випадку ви «видуваєте гроші» у вентиляцію.

Дрібні краплини, котрі можуть висіти до 8 годин, навіть краще втягуються в електроніку вентиляторами, ніж великі краплини.

Вісім годин знезаражувати навколишнє повітря просто немає потреби, інакше б усі працівники давно позаражались насільки летючими вірусами.

Дмитрий, в данном вопросе достаточно сложно оперировать такими определениями, как «или оседает или нет». Глицериновая основа в сочетании с дезинфицирующим средством под действием высокой температуры и давления, дают мелкодисперсную (3-10 микрон) взвесь в воздухе в виде тумана, который оседает на поверхности, но очень незначительно, что даёт только обеззараживание поверхностей, но не проникает внутрь техники (мы тестировали). Отсюда и название «сухой/горячий туман» — после обработки на поверхностях не остаётся влажных следов. Основная масса тумана зависает в воздухе и вытягивается в вентиляцию, уничтожая по пути все вредные микроорганизмы в воздухе и грибковую инфекцию в вентиляции. Данная технология придумана не нами, к сожалению, и используется во всем мире.

Олександре, я чудово розумію, що ваша робота полягає саме в форсингу усього наближеного до вашої посади — «Health manager» у відповідній компанії.
Але склад ви так і не озвучили. Не в курсі самі?
Якщо у вас в повітрі літає так багато шкідливих мікроорганізмів, що їх необхідно щоденно таким чином травити — можливо у вас просто небезпечно працювати? Яка статистика респіраторних захворювань у компанії?

Я, в свою чергу, маю радіотехнічну освіту і прекрасно знаю, як працюють активні і пасивні системи охолодження і як взаємодіє електроніка з вологою. І, можу вас запевнити: все, що здатне висіти у повітрі 8 годин — обов«язково пройде через всі навколишні активні системи охолодження принаймні декілька разів, а через пасивні буде протягнуте турбулентними потоками повітря. Вентиляцію, навіть пасивну, розраховують саме з такою метою: щоб повітря через неї проходило з максимальним контактом з нагрітими поверхнями і якомога ефективніше їх охолоджувало.

Ви можете ще багато чого писати з приводу ваших надсучасних технологій «гарячого туману» (судячи за все, банальний підігрів рідини + ультразвуковий випаровувач),
але питання все одно буде зводитись до простого: хто готовий взяти на себе відповідальність за підвищені ризики виходу з ладу робочої техніки.
І добре буде, якщо вони бекапляться щоденно, а як ні?

Ще раз щодо «не проникає в середину техніки», ось маркетинг від альтернативних маркетологів:
«Частицы „сухого тумана“ очень мелкие — в несколько раз мельче обычной бытовой пыли. Они проникают во все полости и щели, в обивку, а также в воздуховоды — если в процессе обработки вы включите кондиционер.»
Можете влаштувати з ними баттл і визначитись що і куди проникає, а що ні (підказка: правильна відповідь в них, а не в вас).

Цікаво, який там склад. Бо якось не зрозуміло як щось може бути антисептиком і бути безпечним для людини.

Артём, к счастью, практически все современные средства для дезинфекции помещений — убивают бактерии, вирусы, грибковую инфекцию и безопасны для людей. Мы используем средства содержащие комплекс четвертичных аммониевых соединений, в сочетании с синергично действующими активирующими добавками и вспомогательными компонентами. У данных средств IV класс опасности (малоопасное вещество по ГОСТ 12.1.007-76). Не проявляет кумулятивного, сенсибилизуючего, мутагенного, канцерогенного, эмбриотоксического, гонадотоксического, тератогенного действия, отдаленных последствий действия не выявлено. Средство разрешено для использования в присутствии пациентов, посетителей общественных учреждений, персонала и других лиц, не принимающего непосредственного участия в проведении обработки.

Швидкий гуглінг продемонстрував, що при застосуванні подібних засобів можливе виведення стійких штамів і є якісь сумніви щодо безпеки. Особисто я спокійніше поставився б до класичної дезінфекції поверхонь ніж до розпилення будь-чого в повітрі.

Согласен — что горячий что холодный туман это маркетинговая утка.
Обьяснения есть тут например:
parazit.pro/...​spolzuem_tuman_v_kvartire

Если коротко — туманы в первую очередь предназначены для *дезинсекции*, как в слове инсектицид, т.е. для борьбы с насекомыми.

Холодный туман — используют при обработке «коровников, курятников, цехов, открытых пространств, автотранспорта, там, где непосредственно не проживают люди». Некоторые недобросовестные компании используют и в жилых квартирах, но лишь для борьбы с клопами или тараканами.
Горячий туман — используется для обработки промышленных сооружений, птицефабрик, хранилищ, транспорта, больших открытых территорий.

Можна тепер дописати:

Горячий туман — используется для обработки промышленных сооружений, птицефабрик, хранилищ, транспорта, больших открытых территорий, а також офісів IT-компаній.

Електроніка — найдешевший і найзрозуміліший пункт в витратах компанії, але не повипендрюватися ’ефектним’ методом дезинфекції, зрозуміло, що не могли. Інколи дивуюсь такими рішеннями, замість звичайної дезинфекції і правил безпеки. Перший раз бачу щоб так робили в офісі , але може в цих компаніях в вентиляціях все погано і треба таку стерилізацію як в промисловому приміщенні чи курнику 🤔

та хіба ж проблема в її ціні? більше проблема у втраченому часі на заміну, втраченому коді у випадку вчасно не зробленого бекапу, у виникненні непрогнозованих збоїв в роботі електроніки, котрі стабільно будуть псувати життя, доки не вдасться їх локалізувати і усунути, тощо.

по власному досвіду хворіння ковід — перемірювати температуру ртутним термометром треба всім у кого температура вище 36,4 градуси.
Бо кілька днів движнячив по різних магазинах поки не зрозумів що хворий, скрізь був температурний скринінг.
Звичайно якщо у вас ціль зробити це ефективно, а не просто знизити статистику.

Еще давление меряйте, кардиограмму и узи.. откуда цифра 36.4? И как можно узнать что у меня 36.4 а потом начать мерять?:)

откуда цифра 36.4

из личного опыта измерений — потому что точность экспресс измерений запросто может иметь погрешность до 0.5-0.6 градуса.
Соот. при показаниях выше 36.4 у вас запросто может быть и 37.

Нормальна температура людського тіла від 36 до 37 й змінюється протягом доби. Але це під пахвами, на лобі чи руці вона буде значно меншою. Ці скринінги, які всюди роблять, можуть вихопити хіба людину, що з жаром кудись поперлася.

Согласен. Электронные термометры врут. Достоверно электронный термометр может показать температуру только в заднице

Угу... Наступний етап-фіміам, свята вода, розп’яття...:)

Без маски — тільки для фото

Хороша відмазка)

Подписаться на комментарии