Хто такий Android-розробник, переваги та недоліки професії, необхідні навички

Це новий випуск YouTube-рубрики «X питань», де ми розпитуємо представників різних спеціальностей про їхній фах і те, що турбує IT-спільноту. Розповідаємо, чим займається Android-розробник, які є плюси й мінуси професії, скільки заробляє такий спеціаліст та куди може вирости.

💡 Руслан Газанфаров — Android-розробник в продуктовій компанії Universe, яка спеціалізується на створенні утиліт для iOS та Android-застосунків.

👉🏼 Підписуйтесь на YouTube, щоб не пропустити нові відео

Навігація:

00:00 Інтро
00:16 Хто такий Android розробник і що входить в його обов’язки?
00:31 Хто може бути Android розробником з огляду на знання і навички? Яке потрібно мати підґрунтя для старту?
00:54 Плюси й мінуси роботи Android розробника
01:24 Кар’єрні перспективи: скільки заробляє такий спеціаліст та куди може вирости
02:11 Міф
03:05 Як проходить твій день? Чим ти займаєшся?
03:43 Робиш зарядку для спини?
03:48 Тобі не нудно програмувати?
04:11 Що будеш робити, якщо андроїдів не стане?
04:20 Назви ТОП-3 софт скіли, якими має володіти Android розробник?
04:31 Яку книгу порадиш прочитати і чому?
04:47 Що побажаєш людям, які тільки починають свій шлях в Android розробку?

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

До речі, андроїд така зараза, що поки існує людство, то існуватиме і андроїд =)
Зараз це зручна, гарна, стабільна операційна система.
Ну і приємно побачити у відео адекватного розробника, який визнає, що і для кросплатформових технологія є своя ніша. Бо є такі, що визнають лише нативну розробку, а все інше зневажають.

Зараз я займаюсь backend розробкою. Рік тому ще працював над мобільними додатками. Складно сказати, що складніше, а що простіше.
З одного боку, backend може здаватись складнішим через міжсервісну взаємодію, вимоги до архітектури, роботу з базою даних, pooling, черги і т. д.
А з іншого, в більшості випадків backend має рівний послідовний код, усілякі перевірки з викиданням виключень, і доволі нечасте використання багатопотоковості. Часто (звісно, не завжди) відсутні якісь підводні камені, усе рівно і просто: прийшов запит, обробив логіку у відповідності до бізнес-вимог, віддав відповідь.

Багато хто думає, що якщо мобільний додаток є різновидом фронтенду, то там все просто: роби, що хочеш, малюй, що хочеш, і все працює. Скажу одразу: фронтенд і мобільна розробка мають безліч підводних каменів.

По-перше, різні пристрої різних виробників з різними розмірами екранів, з різними версіями операційної системи можуть викидати власних коників. А ще користувач може увімкнути збільшені шрифти і гарненький додаток перестане бути таким.

По-друге, якщо додаток насичений багатим функціоналом, то цей функціонал потрібно гармонійно представити в інтерфейсі. Це одне з найскладніших завдань: зробити інтуїтивний інтерфейс при великій кількості функцій. Навіть якщо на проекті є дизайнер і він гарно намалює інтерфейс, то все одно стикнешся з тим, що один елемент конфліктує з іншим, десь може бути просадка швидкодії, бо дизайнер може не знати тонкощів роботи мобільних додатків; десь він не зрозуміє бізнес аналітика і зробить щось не так, як задумано, щоб користуватись додатком; десь потрібно буде навіть пояснити йому ієрархію сутностей і т. д. Тому коли на проекті є дизайнер, це, звісно, допомагає, але розробник має бути готовий до безлічі нюансів.

По-третє, користувачі доволі нетерплячі і багато чого їм здається повільним, коли воно таким не є. Завжди потрібно слідкувати за плавністю. Тут асинхронна розробка і багатопотоковість стають на перше місце. Іноді, якщо дані завантажуються надто швидко, користувачу може здатись, що додаток різкий і тормозить. Навіть доводиться штучно вставляти асинхронні затримки, щоб викликати у користувача відчуття плавності.

По-четверте, є ще кросплатформова розробка зі своїми нюансами, які мені лінь розписувати.

Ну і звісно є ще окремий світ зі своїми тараканами — фронтенд (веб).

Але іноді я сумую за мобільною розробкою, тому ще цю роботу можна побачити і доторкнутись до неї. А результат роботи з бекендом видно хіба що у сваггері =)
Коли ти власноруч малюєш інтерфейс і розробляєш його, це приносить більше задоволення, аніж розробка бекенду, який є невидимим для більшості користувачів.

зараз сам вивчаю бекенд і теж трохи сумно стає по тій самій причині, що написана в кінці)

Підписатись на коментарі