Як стати топовим інженером, за яким полюють компанії | CEO школи CS Osvita

Це новий випуск YouTube-рубрики «Х питань», де ми розпитуємо представників різних спеціальностей про їхній фах і те, що турбує IT-спільноту. У цьому відео розібрались, чим відрізняється робота Senior-інженера від Middle або Junior, яких помилок допускаються новачки та чому не кожен Senior заробляє багато.

💡Іван Петрушенко — Founder at CS Osvita.

👉🏼 Підписуйтесь на YouTube, щоб не пропустити нові відео

Навігація:

00:00 Інтро
00:08 Чим займаються Senior-інженери
01:28 Як виглядає типовий день Senior-інженера, чим він відрізняється від Middle або Junior
02:25 Чи можливо стати Senior, просто вдало виконуючи свою роботу на нижчій посаді
02:55 Чи потрібна вища освіта для кар’єрного зростання в IT
03:28 Чи можна стрибнути з Junior одразу в Senior, якщо дуже постаратися
04:15 Як зрозуміти, що людина застрягла на одному рівні і вже час рухатися далі
04:50 Які скіли необхідні Senior-інженерам
05:41 Яких помилок найчастіше припускаються люди на шляху до Senior
06:42 Які три ознаки того, що людина переросла рівень Middle
07:26 Чи є сенс вчитися далі, коли людина вже займає посаду Senior Engineer
08:28 Чи завжди Senior-інженери заробляють багато
08:52 Що стає менш важливим, коли ти переходиш з Middle на Senior
09:28 Кар’єрна порада початківцям
👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Якось робив доповідь і розглядав для мене на той час смішний випадок, коли я пожартував з колеги, чому в нього на рюкзаку пише Fearless, і я припустив, що він не злякався і сказав самому великому інженеру в кабінеті, що його код — непотріб. Але виявилося, що ніт, в них вся команда отримала такі рюкзаки, бо не «боялися говорити з клієнтами».

Ця парадигма мені тоді була сумна, і я бачу, що через кілька років вона досі сумна в компаніях які використовують одну з дуже популярних моделей роботи.

Скажу по іншому, модель роботи, коли працюєш по прямих контрактах, або над продуктом стимулює людей будь якого рівня задавати потрібні для вирішення завдань питання.

Чому певна модель роботи компаній стимулює задавати питання тільки «сіньйорів», для мене наразі загадка.

Грунтуючись на моєму досвіді в IT за останні 13 років багато тверджень не відповідає практиці, принаймні в компаніях, в яких я працював. Навіть починаючи з того, що формально ні в кого з розробників не було зазначено рівень Junior/Middle/Senior. Тільки рівень оплати відрізнявся. Так, був Lead, але його роль відрізнялась лише тим, щоб бути комунікатором щодо організаційних питань між командою і топ менеджментом компанії.

Класне відео! І собі перенесла кілька думок на визначення грейду спеціаліста, хай навіть і нетехнічного)

Підписатись на коментарі