Хто такий Product-маркетолог, де та чому навчатись, міфи про професію
Це новий випуск YouTube-рубрики «X питань», де ми розпитуємо представників різних спеціальностей про їхній фах і те, що турбує IT-спільноту. У цьому відео розібралися, чим займається Product-маркетолог, якими інструментами має вміти користуватися, де можна навчитись необхідних навичок, та чому маркетологи це нові айтівці. А також обговорили фейли на роботі, розповсюджені міфи та поради початківцям.
💡 Валентина Родіна — Product marketing specialist в Uklon.
👉🏼 Підписуйтесь на YouTube, щоб не пропустити нові відео
Навігація:
00:00 Інтро
00:09 Чим займається Product-маркетолог?
00:45 З ким взаємодіє Product-маркетолог?
01:48 Якими інструментами користується Product-маркетолог?
02:15 З ким взаємодіють аналітики
02:42 Що робити, якщо метрики падають?
04:19 Як залучати користувачів до продукту?
05:25 Міф про професію
05:57 Про фейли на роботі
07:27 Про hard-skills і soft-skills для Product-маркетолога
08:57 Чи є попит на маркетологів?
09:38 Як стати Product-маркетологом?
11:19 Яку книгу варто прочитати Product-маркетологу?
11:39 Де шукати натхнення і мотивацію?
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.