Як китайська компанія стала продавати більше електромобілів, ніж Tesla. Історія BYD

В IT-індустрії є достатньо цікавих історій і чому б їх не розповісти? Саме тому ми і запустили наш формат коротких екскурсів в історію розвитку технологій та загалом світового ІТ. Розповідатимемо про компанії, людей, винаходи, які змінюють хід історії та впливають на галузь.

Сьогодні поговоримо про одного з найбільших виробників електрокарів, BYD. Китайська компанія, у яку інвестує сам Воррен Баффет. Розкажемо, із чого колись починав світовий лідер та до чого тут reverse engineering.

👉🏼 Підписуйтесь на YouTube, щоб не пропустити свіжі відео

Діліться у коментарях чи купили б ви собі авто від BYD?

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


10 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Одному мені назва цього «бренду» читається як «БЫД»?

Комунізм має багато переваг. Може byd показує кращу статистику на папері, може більше виробляють може і продають більше, може навіть і на дорогах їх більше.

Warren Buffett’s company slashed its stake in BYD.

Как же это убого, слушать от бывших соотечественников подобное лайно.
«Какая разница» — на марше.

«які малацці китайці, не вкрали а реверсінжиніринг, не субсидії, а економічна стратегія, геній, стратег..»
з вас три тисячі.

почитайте історію розвитку Самсунг, здивуєтесь

додайте текстовку пліз, читати виходить в кілька разів бистріше ніж довбитися вухами у ці ваші підкасти

Підписатись на коментарі