Історія DJI. Як стати Apple у світі дронів і захопити ринок

В IT-індустрії є достатньо цікавих історій, то чому б їх не розповісти? Саме тому ми і запустили наш формат коротких екскурсів в історію розвитку технологій та світового ІТ.

У новому випуску розповідаємо історію компанії, яка є дуже великим гравцем на ринку квадрокоптерів та дронів — DJI.

Сьогодні в Україні про їх дрони знає кожен. DJI займає 79% ринку, має 6 лінійок дронів, а ще техніку для зйомок та навіть велосипед. Виторг цієї компанії складає близько $3,8 млрд на рік, що майже у 10 разів більше за його найближчого конкурента.


Компанія заснована у 2006 році, але свій перший успішний продукт, DJI Phantom, запустила у 2013 році. DJI не вигадали дрони як такі, але вони створили зручний продукт для звичайного, не професійного, споживача.
Розповідаємо, як їм це вдалось.

Запрошуємо до перегляду та долучайтеся до обговорення!

Про яку компанію розповісти у наступних випусках? Пишіть в коментарях!

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



11 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Ще тут нам бракувало комуністичних здобутків.

Ну так, в 2014 році по паритету покупної спроможності КНР обійшли США. В США зараз лише номінальний ВВП найбільший, та вони не виробляють самостійно товарів та послуг достатньо для насичення власного попиту без імпорту. 80% економіки США на сьогодні це в першу чергу банки, далі інші послуги як то медицина наприклад.
Політика зробила виробництво в США не вигідним і не конкурентним. В Україні же, яка косплеїла мало не усе бездумно копіюючи дуже багато чого, ситуація ще гірше. Крайній мікрочіп Херсонській завод напівпровідників випустив в 1992-му році (ракети під які виготовлялись чіпи стали непотрібні, а на потребчі чіпи не мав гроші інвестувати і сам СРСР навіть в Зеленограді і Мінську ). Нині завод не існує приміщення здаються під склади і.т.д.
В той самий час Китай вклав у виробництво мікрочіпів в 2024 більше ніж усі країни разом взяті.
От і результати — ринок монопольно захопили DGI та китайські FPV, а не скажімо Switch Blade, а тим більше якісь лелеки і т.п. Та і зазначені усеодно збираються з китайських та Тайваньскіх і Південно-Корейских компонентів.
Сьогодні щоби вийти на конкурентний рівень на ринок харду, це принаймні 20 років направленої загально державної діяльності і щонайменше пів тріліона інвестицій, за китайським і тайваньским досвідом. Японія теж прораховує, на державному рівні, хоче повернутись в цей бізнес.

І що ти хотів довести мені? Комуняки це просто робочі руки. Ніяких інновацій немає у них. Вже не буду переповідати байку як вони кульки для кулькових ручок не можуть виготовити.

омуняки це просто робочі руки. Ніяких інновацій немає у них

www.youtube.com/watch?v=xyUlYwjAee4
Це пропаганда, яка має дуже погані наслідки — бо веде до переоцінки власних спроможностей і недоцінки супротивника. Рівно аналогічно «Киев за три дня!», зазвичай веде до поразки. Вагалі люди так влаштовані, що роблять відповідні необхідні зміни тілки після усвідомлення проблеми.

Я швиденько передивився відео, і, здається, ви забули згадати, те, що б стати успішною компанією потрібно:
— знаходитись у коммуністичному китаї
— бути у фаворі CCP
— отримувати значні фінансові преференції від CCP
— допомогати армії CCP контролювати табори з уйгуртами, за що отримуєш бани з США починаючи з 2019го року

Я розумію, про що ви. Але на одній прихильності компартії хороший продукт не зробиш. А DJI зробили. І BambuLab, до речі, також зробили. І я так розумію, що багато китайських автовиробників — зробили.

Тому, як мінімум, не варто їх недооцінювати. Це не quassaби з їхнім Сколково.

Але на одній прихильності компартії хороший продукт не зробиш.

Там нібито написано про гроші, де там про прихильність? ССР в ті роки давав безліміт, як зараз незрозуміло. А маючи гроші і непогану ідею звісно можна вже і крутий продукт зробити.

Можна зробити, а можна (див., знову ж таки, Сколково) — і не зробити.

що багато китайських автовиробників — зробили

З розряду «американці зробили спортивний автомобіль». Не шарять китайці в авто і навряд чи будуть найближчим часом.

багато китайських автовиробників

на тому що вони ВСІ виробляли — не бажали їздити навіть власні партійні функціонери під примусом, тому й почали викупати західні виробничі лінії для виробництва західних же морально застарілих моделей та переманювати західних же спеціалістів, а потім і цілі компанії,
але і за багато десятків років — так і не змогли досягти такого ж рівня якості для вже власних розробок

А DJI

взагалі з Гонконгу, а не материкового Китаю, як би їх раніше не віддали Китаю — вони може б в той Чензен ніколи б і не переїхали,
і DJI зараз могла б бути британською компанією )

І я так розумію, що багато китайських автовиробників — зробили.

І що вони зробили? Скопіювали або спіздили чужі розробки.
Компартія робить шалені дотації тому ті їхні авто такі дешеві.

Підписатись на коментарі