Мрія розробників ігор: ними керують не менеджери | Історія SUPERCELL

В IT-індустрії є достатньо цікавих історій і чому б їх не розповісти? Саме тому ми і запустили наш формат коротких екскурсів в історію розвитку технологій та загалом світового ІТ.

У новому відео розповідаємо про SUPERCELL. Її команда розробила мобільні ігри, про які ви точно чули: Hay Day, Clash of Clans, Clash Royale, Brawl Stars та інші. Як створити команду, яка розробляє ігри для мільйонів користувачів та до чого тут ASML?

👉🏼 Підписуйтесь на YouTube, щоб не пропустити свіжі відео

А яка ваша улюблена гра від SUPERCELL?

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

те як вони розвивають Clash Royale, просто топ. Гра вийшла ще в 2016-му і досі популярна. З мобільних ігор протриматися стільки років і залишатись цікавим для геймерів можуть одиниці.

О, пам’ятаю промо hay day на амазоні році в 2015, здається. Тоді за 5 хвилин можна було отримати 5-баксовий купон на цифрові товари. Дякуючи цьому промо, я поповнив колекцію Hearthstone паками десь тисяч на 12 золота. Були ж часи...

Підписатись на коментарі