Якщо всі одружаться, то бізнес помре. Історія Tinder

В IT-індустрії є достатньо цікавих історій і чому б їх не розповісти? Саме тому ми і запустили наш формат коротких екскурсів в історію розвитку технологій та загалом світового ІТ.

У новому випуску розповідаємо історію компанії, яка змінила світ онлайн-знайомств — Tinder.

Лише половина людей, які завантажують Tinder, шукають там другу половинку. Інші ж роблять це просто для розваги. Чому так сталося? Все це завдяки гейміфікації сервісу. Процес знайомства перетворили на гру: свайп вліво, свайп вправо, «метч», бонуси для підписників платної версії і ще багато інших «цікавинок».

Які ще особливості допомогли Tinder стати лідером ринку? Нумо дивитися у відео!

👉🏼 Підписуйтесь на YouTube, щоб не пропустити свіжі відео

А ви користуєтесь Tinder? Для пошуку другої половини чи для розваги? Пишіть в коментарях.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

так помер тіндер, чи ні? і до чого тут IT?

Підписатись на коментарі