×

Що таке Salesforce і чим вона цікава для досвідчених розробників

Salesforce уже не перший рік є світовим лідером серед CRM платформ, і, незважаючи на це, в Україні не так багато людей знайомі з цією платформою. У цій статті я вирішила розповісти, що таке Salesforce, чому його варто розглянути не лише джуніорам як можливість увійти в IT, але і досвідченим розробникам.

Мене звати Шалева Юля, я сертифікований Salesforce спеціаліст з понад 4 роками комерційного досвіду на платформі. Я навчилася писати код «з нуля» без технічної освіти, починала як Salesforce Administrator і приблизно за півроку роботи отримала посаду Salesforce Developer. Нині я Salesforce розробник в компанії CoreValue, а також надаю консультативні послуги як незалежний експерт, веду курси із Salesforce.

Лідер серед CRM платформ

Salesforce — це платформа, яка повністю хоститься на серверах компанії Salesforce в клауді. Компанія Salesforce була заснована в 1999 році колишнім виконавчим директором Oracle Марком Беніоффом. Головна ідея створення — це побудова доступного програмного забезпечення і впровадження його повністю онлайн в якості сервісу.

Уточню, що Salesforce уже давно вийшла за рамки просто CRM. Salesforce — це клауд-платформа, на базі якої, крім CRM частини, є багато цікавого. Salesforce дозволяє створювати та розгортати індивідуальні рішення, автоматизовувати бізнес-процеси, інтегруватися із зовнішніми додатками.

Більшість світових ентерпрайз-компаній є клієнтами компанії Salesforce і використовують цю платформу як рішення для своїх бізнес-потреб. Серед них: Adidas, AWS, Canon, Philips, Toyota, American Express, Western Union, Cisco, KLM і багато інших. Для мене стало відкриттям, що візовий центр США використовує Salesforce для збирання запитів на візи, їхньої обробки та видачі.

Salesforce, як компанія, є партнером різноманітних представників IT-світу і, відповідно, вони пропонують готові інтеграційні рішення, удосконалені сервіси для задоволення вимог кінцевих клієнтів і ще багато різних можливостей. Серед них — Apple, Microsoft, Google, Amazon.

Станом на 2019 рік Salesforce пропонує цілий набір продуктів: Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, e-Commerce Cloud, Heroku, Integration, Community Cloud, Einstein Analytics та інші.

А тепер декілька фактів:

  • Salesforce — перший номер у списку «100 найкращих компаній для роботи за 2018 рік» за версією Fortune.
  • Salesforce лідирує у списку найбільш інноваційних компаній за версією Forbes у 2017 році та № 3 у 2018 році.
  • Salesforce — найкраща CRM за версією G2 Crowd Grid.
  • Salesforce займає найвищу позицію у списку CRM систем за версією Software Advice.
  • Більш ніж 150 000 компаній використовують Salesforce CRM для розвитку свого бізнесу.

Всесвітні CRM-додатки 2018H1 частка ринку IDC. Image Source: salesforce.com

Переваги роботи з Salesforce для розробників

Простий початок роботи

І це, на мою думку, одна з найбільших переваг Salesforce. Не потрібно встановлювати жодних програм, немає ніяких вимог до обладнання. Розміщення в хмарі надає доступ до інформації в режимі реального часу, тобто ви можете користуватися платформою будь-де і будь-коли.

Для роботи з Salesforce потрібно мати лише доступ до інтернету. Все, що потрібно, — це перейти в браузері на сайт, ввести свій логін і пароль, і... вуаля. Ви можете створювати власні функціонали або користуватися стандартними, уже створеними Salesforce.

Multitenant Platform (платформа для багатьох користувачів)

Усі користувачі Salesforce мають спільну інфраструктуру та екземпляр програмного забезпечення. Це дає можливість автоматичного та одночасного оновлення для всіх користувачів на платформі. Ви отримуєте найсвіжіші та найновіші функції з автоматичним оновленням тричі на рік.

Training Organization

Кожен має можливість створити безкоштовну організацію для навчання, практикування чи тестування. Це фактично повнофункціональне середовище для розробки, яке можна також використовувати для створення власних продуктів — пакетів, які можуть випускатися як додатки в AppExchange.

AppExchange

AppExchange у Salesforce дозволяє розробляти та продавати власні продукти або отримувати доступ до тисяч корисних, захищених та перевірених продуктів чи інтеграцій, створених іншими користувачами. Наприклад, apex-lang — це відкрита бібліотека допоміжних класів, написаних на Apex, метою якої є усунення недоліків у основних класах платформи. Пакет Rollup Helper дозволяє агрегувати дані за певним набором критеріїв у Salesforce без використання Apex коду.

Можливість інтеграції з іншими системами

Salesforce дає можливість для будь-якої інтеграції. Крім того, пропонується багато вбудованих інтеграцій — наприклад, з Heroku, Outlook, Gmail.

Один з моїх останніх проектів — двостороння інтеграція між Salesforce і .NET аплікацією для менеджменту і синхронізації звернень клієнтів. Для вхідних викликів використовується apex REST веб-сервіс. Для вихідних викликів використовується Apex callout — HTTP request з Apex коду.

Платформа легка у використанні та налаштуванні

Інтуїтивна і зрозуміла панель навігації. Всі вкладки розділені залежно від категорії. Для доступу до налаштувань чи кастомних розробок використовується Setup меню. Меню розділене на різні секції в залежності від мети використання. Наприклад, налаштування об’єктів і полів відбувається через Object Manager. Створити, переглянути чи редагувати Apex класс можна через Platform Tools -> Custom Code.

Кар’єрні можливості

Salesforce-спеціаліст має можливості зростання і розвитку як в технічному напрямку, так і в менеджменті проектів і консалтингу. Хороших Salesforce фахівців сьогодні небагато, і всі вони буквально «на вагу золота» (я впевнена, що будь-який рекрутер, який мав відкриту вакансію Salesforce, це підтвердить). Статистика показує, що рівень заробітної плати Salesforce розробника вищий, ніж, до прикладу, у Java або .NET спеціаліста, якщо говорити про однаковий досвід.

Готові рішення

Однією з найбільших переваг Salesforce є те, що велика кількість функціоналу, яку вимагають для більшості продуктів, уже імплементована і протестована. Наприклад, вбудований функціонал Email-to-Case дозволяє автоматично створювати Case записи в системі з електронної пошти. Або Web-to-Lead, який створює HTML форму, яку можна вставити на свій веб-сайт і створювати записи лідів безпосередньо з сайту (Lead — потенційний клієнт в розумінні SF).

Значну частину функціоналу можна просто конфігурувати без єдиної лінійки коду за короткий період часу. А це піднімає Salesforce на рівень вище порівняно з традиційною розробкою з нуля. Розробка з нуля несе набагато більші ризики для клієнта і займає набагато більше часу. Декілька разів я стикалася з ситуацією, коли клієнт інвестував у кастомну розробку півроку, а бувало і рік, а очікуваного результату не було. А потім клієнт переходив на Salesforce платформу і отримував очікуваний результат за декілька місяців.

Інноваційність

Salesforce — це платформа, яка постійно змінюється і розвивається, даючи вам нові можливості для вивчення і вдосконалення. Компанія займає активну позицію стосовно стартапів. У 2010 році була придбана одна з перших хмарних платформ Heroku, яка дозволяє розгортати, запускати та управляти додатками, написаними на різних відкритих мовах і фреймворках.

Протягом останніх років Salesforce активно інтегрує елементи штучного інтелекту (AI) в свою платформу. Технологія використовує всі дані в межах системи: дані клієнта, інформацію з листувань, електронної пошти, календаря та електронної комерції, потоки даних із соціальних мереж, такі як твіти та фотографії, для створення моделей машинного навчання. Один з прикладів AI в Salesforce — функціонал Einstein Bots for Service Cloud, який використовує машинне навчання для кращого та швидшого обслуговування клієнтів. Це дозволяє передавати запити клієнтів ботам, які застосовують поєднання машинного навчання та обробки історії клієнтів для прийняття рішення.

Цікавий спосіб навчатися

Salesforce Trailhead — це онлайн-платформа для вивчення Salesforce, яка дає можливість дотримуватися вже готових способів навчання або обрати свій шлях — і все у своєму власному темпі. Практикуйте те, що вже дізналися і перевіряйте себе в режимі реального часу. Заробляйте значки та бали, які відзначають ваші досягнення у навчанні. І все це безкоштовно!

Спільноти Salesforce спеціалістів

Salesforce підтримує регулярні зустрічі спеціалістів. Тут ми ділимось досвідом, знайомимось і просто весело проводимо час.

Недоліки

Salesforce має багато переваг, але разом з тим я б хотіла виділити низку недоліків:

  • Salesforce має досить багато лімітів. До прикладу, за одну транзакцію можна зробити не більше 150 DML операцій, максимальний heap size — 6 MB для синхронних і 12 MB — для асинхронних процесів.
  • Поганий механізм для дебагу коду. Для цього потрібно включити System.Debug(’message’) в свій код. Salesforce видає лог-файл, де можна побачити свої дебаг логи.
  • Статичні змінні живуть тільки в межах операції. Apex-змінна живе від початку до кінця реквесту, коли реквест закінчується — змінна обнуляється.
  • Деплоймент досить часто вимагає дій вручну. Конфігураційну роботу, яку не можна автоматизувати, потрібно робити вручну після деплойменту.

Кастомна розробка на Salesforce

Якщо говорити про кастому розробку, то Salesforce має достатньо потужні інструменти для цього. Серверною мовою є Apex. Це Java-подібна мова, яка підтримує більшість можливостей, щоб писати код в стилі ООП. Але, для прикладу, оператор switch вони додали тільки рік тому.

Так само, як інші ООП мови програмування, Apex підтримує класи, інтерфейси, колекції, змінні та константи, умовні оператори (if-then-else), for і while цикли. Але, крім цього, apex розробляється, зберігається, компілюється і виконується в клауд, дає можливість здійснювати прямі виклики бази даних (SOQL i SOSL query). Apex може виконуватися тригерами до або після певних DML операцій. Крім того, Apex є case-insensitive мовою.

Зазвичай Apex використовується для виконання складних бізнес-процесів, створення веб-сервісів чи email-сервісів. Apex можна викликати за допомогою тригерів — до або після змін у базі даних, є можливість запускати класи Apex в певний час.

Якщо говорити про UI — тут є два варіанти. Перший і старіший — Visualforce pages — підтримує MVC (Model-View-Controller) паттерн. В основному Visualforce сторінки розробляються у так званому Сlassic Mode — це інтерфейс, з якого Salesforce стартував в далекому 1999. Сторінки Visualforce складаються з 2 елементів: Visualforce Markup та Visualforce Controller (останній є не обов’язковим). Visualforce Markup може містити стандартні теги (бібліотека Visualforce має великий набір власних тегів), а також підтримує будь-яку стандартну веб-технологію (CSS, JavaScript, HTML, Flash і т. п.). Visualforce Controller може бути стандартним або кастомним — це фактично apex class з набором змінних та функцій.

Років зо три тому Salesforce запустив нову платформу, яка називається Lightning, і переніс весь функціонал на неї. Ну майже весь. Міграція все ще в процесі, але більшість вже працює в Lightning. Це зовсім інший підхід в архітектурі, так званий Event Driven Architecture. Для розробки власних UI компонентів використовується Lightning Component framework. Там теж є набір вбудованих бібліотек/тегів для написання UI, які пропонує Salesforce, а також підтримка стандартних веб-технологій. Для обробки івентів всередині компонентів використовується Client-Side контроллер, написаний на JavaScript. Для роботи з базою даних, написання бізнес-логіки використовується Server-Side контроллер — apex клас, методи якого викликаються з Client-Side контроллера.

Висновки

І на закінчення хотілося б згадати: аналітики IDC оцінюють, що Salesforce створить понад 3 мільйони робочих місць до 2022 року. Це робить Salesforce високо затребуваною і оплачуваною спеціалізацією в IT у світі.

Що стосується України, то з кожним роком попит стрімко зростає, багато компаній проводить власні тренінги та курси для розробників з можливістю подальшого працевлаштування.

Якщо у вас виникли питання — пишіть на [email protected], буду рада вам допомогти.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному8
LinkedIn

Схожі статті




77 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Прочитав статью сделал для себя вывод: salesforce нужна для того, что бы вайтишник или джун на ней поработал, а затем понял какая это фигня и что после этого «супер современного и востребованного в мировом масштабе » тех. стека ему придется переучиваться и осваивать нормальное весло вроде Java, .NET, Web и начинать все сначала.

Это совершенно другая отрасль. И там все не так просто, как кажется :)

salesforce нужна для того, что бы вайтишник или джун на ней поработал, а затем понял какая это фигня

Вы сделали неправильные выводы. На админа ещё норм научиться, а вот кодить уже нужны знания ООП и программирования.

после этого «супер современного и востребованного в мировом масштабе » тех. стека ему придется переучиваться

Никто никого не заставляет.

осваивать нормальное весло вроде Java, .NET, Web

СФ тоже «нормальное весло» для тех, кто умеет им пользоваться.

начинать все сначала

Это большая глупость при наличае опыта в СФ.

Хотя... ваша правда. СФ никому не нужна и не надо его даже думать учить ;-) Пущай у существующих СФ админов/программеров будет больше выбор в клиентах/проектах.

Правильный вывод.

Вопрос как к разработчику этой платформы: что там с Web-to-Lead и reCaptcha? Помню форма сабмитилась с неверно введенной капчей. Уже починили?

Рекапча через Visualforce Pages устанавливается и работает.

Читаю статтю і думаю: «так це ж та сама 1С, тільки в веб» :)

Прочитал статью. Много думал... Так и не понял, зачем мне или моей фирме был бы нужен данный продукт.

Salesforce цікавий тим що дає різні можливості розробнику для розвязання бізнес задач, а не просто писати код. Це лідер серед платформ який активно розвиває нові функціонали (той самий Salesforce Einstein), а це в свою чергу дає можливість розробнику постійно вчитися.
Для тих хто звик тільки писати код від точки А до точки Б не варто навіть і пробувати)

Интересно узнать насчет вашего утверждения что сейлсфорс разработчики зарабатывают больше. Сколько же они зарабатывают в среднем? мидл уровня, синьор уровня?

В день, когда они найдут UI специалиста и допустят его к работе я напьюсь в хлам. Без слез с этим работать просто невозможно.

Тут не согласиться сложно. UI — далеко не сильная сторона СФ. Можно, конечно, весь UI свой запилить, но тогда ж теряется прелесть «из коробочности».
На новый UI многие плюются. Ну что ж... Жизнь — боль.

Статистика показує, що рівень заробітної плати Salesforce розробника вищий, ніж, до прикладу, у Java або .NET спеціаліста, якщо говорити про однаковий досвід.

Ви порівняли зарплати по вакансіях Salesforce Developer із зарплатами по вакансіях Java Software Developer / Programmer.
Salesforce Developer: $55k — $82k — $117k
Java Software Developer / Programmer: $46k — $72k — $111k

Якщо ж подивитися на вакансії з навиком Salesforce, то можна побачити, що Salesforce Developer — це назва найкраще оплачуваної вакансії для людини, що заробляє за допомогою Salesforce.
Серед вакансій для програміста з навиком Java, є, наприклад, такі:
Software Engineer: $60k — $83 — $122k
Senior Software Engineer: $84k — $116k — $152
Sr. Software Engineer / Developer / Programmer: $74 — $104k — $141k

Серед вакансій з для програмістів з навиком Java/J2EE є ще така:
Senior Java Developer: $76k — $99 — $127k

Навіть абстрактний середній програміст заробляє більше, ніж Salesforce Developer:
Software Engineer: $66k — $89k — $133k

Якщо Java-програміст працює з Hadoop, то зарплати у США такі:
Software Engineer: $68k — $99k — $139$
Sr. Software Engineer / Developer / Programmer: $79k — $108k — $145k
Senior Software Engineer: $89$ — 128k — $162

Підсумовуючи, хороша спроба, але ні. :)

1,5-2 года опыта в Минске хотят $24k-$36k
4 года — $24k
7 лет — $72k
По разному. На счет з/п не переживайте, все в СФ впорядке ;-) Зависит от работника.

хотят
...
7 лет — $72k

Хочуть чи стабільно отримують? ;-)
І скільки таких людей? Тут на форумі деколи говорять, що знають програмістів в Україні, які отримують $8k в місяць.

4 года — $24k
7 лет — $72k

Эти получают.
А первые хотели, но это слишком круто для меня и для их 2 лет опыта.

7 лет — $72k

Эти получают.

Можна посилання на вакансії у Мінську з такими зарплатами?

Я без понятия, я не искал такие вакансии.

Зачем тогда было спрашивать?

$8k — это реальная цифра. Было бы желание.

Какой-то слащаво рекламный копирайтерский текст, пропадает желание читать после пары абзацев.

Тут коменты читать надо, а не статью :-) Понятно, что реклама себя любимого ;-)

Да я в общем-то только их и читал))

когда то на одном из проектов, где долго и нудно приходилось рабоать с сайлфорсом , точнее с его API-ем, более замороченного и абсолютно не логичного, я в жизни не видел.
За образец пока для меня остается AWS-овский API

А что там такого с их API? Тка, как и у многих — получил токен и работаешь. Что замороченого?

Так же как и у многих через терни к звёздам!
Когда с ним работал то в параллельно работал с api гугловым, о365, aws и сервисНау.
У сейлфорса он был самым сложнодостпным для понимания и всегда надо было как то по особенному извращаться вроде как с стабильными их решениями.
Это было года 3 назад, может быть сейчас они что то и подшаманили , но что то я сомневаюсь в том что они прям поменяли подход с говнокодинга на что то другое

4-5 лет назад я писал на Qt и C# - все нормально; товарищ писал под iOS — все в порядке.
Что у вас за проблемы? Отправляешь GET запрос на ххх.salesforce.com/...​sobjects/Account/ИдЗаписи, возвращается XML/JSON. Все.

проблем проблем особых не было, как я уже сказал, были ощущения от работы с набором api ев который я озвучил и меньше всего нравилось работать с сейлформовским. Это собственно все что хотел сказать .

В моей практике компании, которые пользуются СФ, очень им довольны. Одно исключение — стоимость лицензий. Многие (я в том числе) жалуются на новый UI.
Те, ограничения, от которых некоторые плачут заботят только разработчиков.
Наверное из-за лимитов в платформе и «сложности» интеграции с другими сервисами СФ CRM № 1 :-)
Как по мне, СФ достаточно простой и удобный продукт как для конечного пользователя, так и для админа/программиста.
До СФ я работал с Java и PHP (немного ASP). Я очень надеюсь, что я к этим платформам больше не вернусь. После СФ любая серверная разработка для меня мрак полнейший. Точно так же, как некоторые плюются на СФ, я плююсь на любую серверную платформу, где эту самую платформу еще надо запустить (Java, PHP).

Те, ограничения, от которых некоторые плачут заботят только разработчиков.

Не соглашусь. У меня клиент год терзался пока раскошелился на индивидуальные учетные записи на каждого пользователя это ж реально дорого по 500 баксов за пользователя платить.
Плюс ограничения того же апи так или иначе вылазят боком при разработке увеличивая время на имплементацию и сужая круг возможных решений. Как считаются апи вызовы это та еще тайна за семью печатями как не старался засекать и подсчитывать получается только понять плюс минус хватит ***к записей или скорее всего нет.

Наверное из-за лимитов в платформе и «сложности» интеграции с другими сервисами СФ CRM № 1 :-)

Другие просто вообще кошмар и ад, а так же есть плюсы которые сглаживают недостатки. Как CRM для мелкого/среднего бизнеса вполне себе решение. Если знаете как крупный бизнес ее применяет поделитесь было бы интересно узнать про опыт.

До СФ я работал с Java и PHP (немного ASP). Я очень надеюсь, что я к этим платформам больше не вернусь.

Вас совсем не напрягает, что деплой апекс кода это какой-то плагин для эклипса и мягко говоря кривой ? Нормальный построчный дебаг который возможен в Java/PHP невозможен. Мне это напоминает веб разработку под ие6 во времена когда все делалось через алерты или может чуть позже console.log. Я сначала думал может это я по не опытности в платформе могу только криво писать, но нет как минимум 2 интегратора писали жуткий код (обе конторы судя по всему только под СФ педалили одна из США другая в Индии) в лучших традициях плагинов для вордпреса или кода дейтпикера в некоторых реализациях для jquerry.

У меня нет клиентов, у которых одним пользователем пользуется куча народу. Один пользователь в СФ — один живой человек. Обычно это ~$100 в месяц на одного пользователя.

Как считаются апи вызовы это та еще тайна за семью печатями

Берете SOAP UI или другой удобный инструмент. Получаете токен и делаете запрос на количество АПИ вызовов. Делаете следующий запрос на количество АПИ вызовов — уже один съело — АПИ вызов же сделан. Сделали запрос на вычитку записи и птм на количество АПИ — минус два вызова — запись и лимит. Все прекрасно работает.

Если знаете как крупный бизнес

Нет, у меня клиенты до 50 пользователей. Но есть компании (из разсуждений на reddit) по 1000 пользователей.

Вас совсем не напрягает, что деплой апекс кода это какой-то плагин для эклипса и мягко говоря кривой ?

Вообще не напрягает, особено когда разберетесь с терминологией.
Деплой можно делать двумя способами — через Change Set и с помощью Force.com Plugin (я им уже не пользуюсь, пользую IC). Нет, не напрягает. Все в порядке. Особенно, если умеешь пользоваться.
Да, дебаг может не очень, по сравнению с тем, что есть у других. СФ что-то делает в этом направлении. Но я особо этим не парюсь, не часто приходится этим пользоваться.

Компании не показатель. Они состоят из сертифицированных специалистов. А сертифицированный специалист может не иметь комерческого опыта. Я точно так же сейчас подчищаю за сертифицированной компанией. Я уверен, что и в других областях сертификаты не очень ценяться.

Обычно это ~$100 в месяц на одного пользователя.

То что я написал было по 500 баксов в год, забыл уточнить. Есть еще какие-то комьюнити пользователи те идут по 500, но уже за пучек, а не поштучно.

Берете SOAP UI или другой удобный инструмент. Получаете токен и делаете запрос на количество АПИ вызовов. Делаете следующий запрос на количество АПИ вызовов — уже один съело — АПИ вызов же сделан. Сделали запрос на вычитку записи и птм на количество АПИ — минус два вызова — запись и лимит. Все прекрасно работает.

Как тогда объяснить, что их то меньше то больше если заглянуть в UI ? Там падает цифра в конце дня, но даже в течении дня эта цифра менялась в разные стороны. Некоторые вызовы считаются как-то по особенному, вроде приложух и отдельно считаются балк запросы они тоже учитываются, но как-то по своему (точных цифр не приведу).

Я точно так же сейчас подчищаю за сертифицированной компанией.

Я за ними не чистил, но приходилось изучать как оно работает, чтоб понять почему не работает как ожидает клиент.
логов

Как тогда объяснить, что их то меньше то больше если заглянуть в UI ?

API лимиты расчитываются за сутки. Пример. Есть у вас 100 запросов в сутки. За первый час сделали 1 запрос, за второй еще один. В течении последующих 22 часов у вас остается 98 запроса. Прошло 22 часа — 99, еще час — вернули все 100. И так постоянно. Каждую секунду (ну, может минуту) высчитывается, сколько у вас осталось запросов.

Некоторые вызовы считаются как-то по особенному, вроде приложух

Есть приложения, лимиты которых не относятся к клиентскому окружению. У них такие (по количеству) же лимиты, но свои собственные. Т.е., есть стандартный лимит на 100 SOQL запросов; если ваш код запускает код того приложения, то за весь процесс работы вашего кода + того приложения может произойти суммарно 200 запросов, т.к. у вас 100 и у того приложения тоже 100.

Я вас и других почитал и мне становится понятно, почему такая нелюбовь к СФ. Но мне это даже на руку. Умный преподаватель экономики в универе расставляла многим оболтусам хорошие оценки, лишь бы отвалили, а от тех, кому было интересно и что-то пытался сам, требовала по полной. Птм она сказала:«Если будут такие горе-специалисты, как эти «отличники», то у меня всегда будет работа, за которую мне будут хорошо платить.". Так и я. Поносите СФ? С одной стороны и ладно. Мне же лучше — больше работы достанется мне.

API лимиты расчитываются за сутки. Пример. Есть у вас 100 запросов в сутки.

Это я прекрасно знаю, но вот было скажем «44000» потом стало «48000» через час «38000». Время когда сбрасывается счетчик я знаю и это было не по этой причине. Я каждый час следил за количеством запросов так как по всем расчетам не могли залазить за пределы, но периодически возникал всплеск и система тупо все блочила.

Так и я. Поносите СФ?

Я скорее за СФ понимая, что такое решение я за вменяемый срок не напишу, но не замечать ограничения системы зная возможности современного железа и серверных приложений как-то мне кажется странно. С СФ как с языками панорамирования которые все ругают и на которых никто не пишет.

Якщо кількість спеціалістів в інструмента, який має альтернативи, буде мала, це не буде добре для таких спеціалістів. Бо компанії, думаючи, чи користуватися інструментом, будуть думати, чи зможуть вони знайти людей, які знають цей інструмент.

Була колись хороша мова програмування Delphi. Писати десктопні програми було легко, приємно, швидко, і програми працювали швидко. Щось пішло не так. Зараз вакансії на Delphi — підтримка дуже старих проектів (відповідно код жахливий) або переписування на щось інше; і зарплати не дуже.

Ну, а мне тогда её слова запомнились и понравились. И многие решения принимаю, посмотрев на вопрос с этой точки зрения.

Расстался с Salesforce в 2012, про.. работав с ним два года. Слеза скатилась по моей седой бороде после того, как я прочитал, что в 2017 они наконец-то сделали switch :)

Пусть цветут миллионы цветов, пусть всегда будет мама, пусть своих исполнителей и заказчиков находят любители ФОРТРАН, WordPress, Salesforce и даже JS. Пусть!

Интересно, в чем же причина такого мнения?)

Неумение готовить котят ;-)

Многие к этой раскаленной сковороде бегут, чтоб пирожки жарить, а вы от неё. ¯\_(ツ)_/¯
Глупо, особено для человека со словом «консультант» в должности.

Глупое обоснование. Бегут те, которым денег не хватает. SalesForce это IBM тех дней. И уже появился Apple в мире CRM, просто как и IBM, SalesForce еще долго будет идти по своей накатанной большого пиара, денег, не удобства, устаревания и т.п.

Странно, почему компании, ворочающие миллионами выбирают СФ? Тупые и не дальновидные?

Так себе аргумент в пользу СФ. Не мало контор используют SAP за охренеть сколько денег. Сказать, что это кошмарное б2б решения не будет большим преувеличением.

«Вы не умеете их готовить» ;-)

Странно, как они еще не прогорели, «покупая все по рекламе» ;-) Везенье?

Из-за одного инструмента — врядли. Согласен.

Поделитесь альтернативами которые вам понравились интересно посмотреть.

И кто же Apple в мире ЦРМ?

А какой порог входа в Salesforce разработку и насколько большое комьюнити? Что нужно знать чтобы идти на позицию Junior? На том же Udemy полно курсов по Salesforce и не понятно какие из них смотреть первыми. Уже Почти 2 года работаю разработчиком Salesforce Commerce Cloud (бывший Demandware), и по этой штуке вообще невозможно что-либо нагуглить.

Якщо в загальному, Junior Salesforce розробник повинен мати базові знання в apex, (написати елементарний apex trigger), Visualforce або Lightning, могти створити автомейшин процес.

Стосовно курсів — можете почати з trailhead Developer Beginner:
trailhead.salesforce.com/...​ls/force_com_dev_beginner

L’viv Salesforce Developer Group:
www.meetup.com/...​lesforce-Developer-Group
Kyiv Salesforce Developer Group:
www.meetup.com/...​iv-Salesforce-com-Meetup

Если работать админом, то можно просто трэйлхэду пройти. Если программить, то лучше поучить Java, а птм уже Trailheads.

А насколько хорошо сделана сама платформа? Я имею ввиду архитектуру и логику. У меня нет опыта работы ни с одной из известных CRM, но если сравнивать e-commerce платформы например Magento, Hybris и ту же Salesforce Commerce Cloud — то с SFCC работать намного приятнее.

Я когда-то давно интересовался. На Жаве написан. Сейчас его переписали немного, чтоб тот же switch был доступен (ну, чтоб он не съедал много ресурсов).
Да нормально он работает. Очень редко, когда вылетают ошибки самой платформы. Ну очень редко. Один раз в год я могу словить что-то. Но, на сколько я помню, это быстро исправляется. Я даже ни разу не отправлял отчеты с этими ошибками. Я уверен, есть товарищи, которые их отправляют быстрей меня :-)

Я так толком и не понял что это за софтина, кроме того что разработка под нее та еще боль :)

Если хорошо изучить платформу, боль проходит)

Никогда напрямую не работал с Salesforce, но несколько раз интегрировался с продуктами, у которых «под капотом» в каком-то месте он был прикручен. И всегда это был полный ад в плане процесса и результатов: «это мы сделать не можем», «это мы должны сделать только таким хитрозапущенным образом» и прочее...

Приблизительно такая же история с bpm’. Предполагаю, что все CRM системы в плане интеграции полный ад. А если еще и процессы чуть от стандартных отличаются, ууу

99%, что у вас был какая-то сложная интеграция. У СФ есть стандартные SOAP и REST APIs. Логин/пароль и делаете всё, что надо.
Можно написать свой Custom REST API.
100%, вы просто-напросто столкнулись с лимитами платформы и не могли нормально с ними разобраться. Я сейчас занимаюсь таким же проектом, предыдущие умельцы плого продумали интеграцию с СФ и теперь вылазят косяки.

У нас очень много интеграций с СФ — вообще никаких проблем не наблюдается. Все что надо дергается через АПИ.

— Salesforce має досить багато лімітів. До прикладу, за одну транзакцію можна зробити не більше 150 DML операцій, максимальний heap size — 6 MB для синхронних і 12 MB — для асинхронних процесів.
— Статичні змінні живуть тільки в межах операції. Apex-змінна живе від початку до кінця реквесту, коли реквест закінчується — змінна обнуляється.

Это разве не плюсы?

Многим очень тяжело перестроиться с платформ, которые позволяют съедать кучу ресурсов без надобности.

До Salesforce я був упевнений, що за добрі гроші мені однаково на чому писати. Тепер я знаю, що тільки не на Salesforce...

Це ти ще 1C не пробував )))

Ооо скільки є схожих речей. Sharepoint, SiteCore, SAP.

Вы всего-навсего не умеете ими пользоваться. Они выполняют свои задачи на все 100%.

Ну чего же часовой рейт в 1С в целом равен рейту на окружной :)

Сорян, не знаю какой рейт на окружной ¯\_(ツ)_/¯

Підписатись на коментарі