Ця стаття — про те, як зробити процес передачі/отримання проєкту легким і навіть приємним. Стаття буде корисна молодим командам, які ще не пройшли всі перешкоди на своєму шляху, або лідерам команд, які тільки опановують цю роль.
Пандемія змусила ринок ІТ-конференцій майже повністю перейти в онлайн. Якщо до пандемії у календарі DOU було близько 20% онлайн-подій, то у 2020-му їх понад 70%. Але відвідуваність заходів залишає бажати кращого. Аби дізнатись реальну ситуацію і що буде далі, крім Games Gathering, ми поспілкувались з Fest Group, Fwdays, Code Space та CocoaHeads Ukraine.
Андрей Богдановский, iOS Developer из Киева, больше семи лет жил в Ирландии. Несколько месяцев назад он вернулся в Украину, но продолжает сотрудничество с ирландской компанией. В этой статье Андрей рассказывает, как первая работа может стать по-настоящему успешной, что такое «налог на телевизор» и правда ли, что в Дублине цены ниже, чем в некоторых супермаркетах Киева.
Сергей Лысенко, Front-end разработчик в компании TemplateMonster рассказывает о том, как его команда переводила сайт с React на Vue.js, почему приняли такое решение и каких результатов смогли достичь. Материал будет полезен всем, кто интересуется фреймворком Vue.js, заботится о производительности своих сайтов и хочет сделать взаимодействие посетителей с сайтом максимально легким и быстрым.
Синдром самозванця — це відчуття власної невідповідності певному рівню, попри об’єктивні успіхи та визнання інших людей. Раніше на DOU уже були статті про причини виникнення синдрому самозванця, прояви та методи боротьби з ним. Цього разу спілкуємося з розробниками, які особисто стикнулися з цією проблемою. Запитуємо, як проявляється синдром самозванця в них і як вони підтримують себе в таких ситуаціях.
Український стартап Reface — чи не найгучніший застосунок минулого року. Ми поспілкувалися зі СТО Reface Олесем Петрівим, який є співзасновником компанії і відповідає за всю технічну частину продукту. У відеоінтерв’ю він розповів, навіщо їм так багато фаундерів і як ділили частки, що под капотом і як витримували пікові навантаження, що змінилося зі зростанням компанії і де знаходять ML-спеціалістів. А також чи готовий Олесь покинути свою посаду та за яких умов.
У грудні ми провели чергове анонімне зарплатне опитування, в якому взяли участь 10 280 ІТ-спеціалістів. У цій статті розглядаємо тестувальників, їх серед опитаних — 1823. До тестувальників зараховуємо QA Engineers усіх рівнів (Intern, Junior, Middle, Senior, Tech Lead, Manager) та спеціалізацій (Manual, Automation, General, Performance).
В каких сферах Python будет особенно востребован? Сможет ли он стать популярнее Java? Может ли Python-разработчик обойтись без soft skills и реально ли вообще стать идеальным «питонистом»? Павел Сушко собрал факты и последние новости из мира Python, которые должен знать каждый Python-разработчик, если хочет оставаться востребованным специалистом в 2021 году.
Коли Ruby-розробниця Ірина Заяць починала перекладати дитячу книжку з програмування, навіть не уявляла, що на неї чекає. Робота, з якою вона планувала впоратися за кілька тижнів, зайняла майже пів року. З перекладом Ірині допомагали друзі: разом розбиралися, як коректно міг би лаятися робот-пірат, вигадували вигуки, пов’язані з їжею, та вчилися писати код так, щоб він римувався. Про цікаві деталі цієї історії Ірина розповіла в інтерв’ю.
Статья поможет читателю лучше настроить свои межкультурные «антенны». Для практической пользы автор постарался разобраться в точках соприкосновения разных культур, определить конфликтные зоны и предложил шаги для улучшения коммуникации.
Эта статья для тех, у кого монолит перестал справляться с решением задач и только усугубляет все процессы. Пригодится и тем, кто только знакомится с микросервисами. Вы не найдете ответа на вопрос, что лучше, зато прочтете об опыте перехода от монолитной к микросервисной архитектуре.
Олегу Гавриленку — 32. Майже все своє життя він працював на залізниці в невеликому містечку на Черкащині. Але у 2015 році зі звичного розміреного ритму його висмикнула війна. Після того Олег зрозумів, що не хоче все життя сидіти на станції — тим паче, що робота йому не подобалася. І подався в IT. Про участь в АТО та про спроби порозумітися з Front-еnd Олег Гавриленко розповів в інтерв’ю DOU.
Представляємо першу статтю зимового циклу про зарплати — розглядаємо розробників. Їх в опитуванні 5359: Software Engineers, Tech/TeamLeads і System Architects. З важливого — зарплати зросли майже в усіх, у деяких категорій навіть рекордно.
Виталий Калитка, QA Automation Team Lead, решил поделиться своими ощущениями от удаленной работы. Он уверен, что работать в офисе эффективнее, ведь дома вас ждут нефиксированный график, быт, нерабочая атмосфера и угнетенность, а также недостаток общения.
Ця стаття буде корисна тим, хто планує розпочати кар’єру в Data Science і не може визначитися, який напрям найбільш цікавий або найбільше підходить для переходу з інших Software Engineering позицій. Матеріал також буде цікавий HR, що працюють з вакансіями Data Scientist.
Цього року через карантин офлайн-корпоративи були радше рідкістю. Зате зібрання в зумі, онлайн майстер-класи та надсилання подарунків співробітникам стають уже традиційними. Розпитали компанії, як вітали колег з Новим роком і що дарували.
Вадим Гулич, руководитель департамента тестирования Front-end и Mobіle в «ПриватБанке», рассказывает о построении собственной системы управления тестированием. Статья будет полезна QA, Team Lead и в целом всем участникам разработки, кто хоть как-то вовлекается в тестирование.
Минув рік з моменту попереднього опитування. Дізнаймося, що змінилося за цей час, які мови програмування втрачають популярність, а які — навпаки, набувають послідовників.
Муслім Байрамов живе в Чернівцях і працює у сфері IT на позиції Test Automation. Він розповідає про переваги (і зовсім трохи про недоліки) життя у місті на Буковині. У статті ви знайдете інформацію про архітектуру, дозвілля, роботу, ціни на житло та інші аспекти.
Чтобы понять, как обстоят дела с тестированием на проекте, нужно проанализировать его эффективность с точки зрения качества создаваемого продукта и процессов. Но чтобы определить рентабельность такого тестирования, необходимо считать деньги. Деньги и их возрастающий поток — основная цель заказчика в большинстве случаев разработки ПО.
Комментарии