ЛіваРава! Продовження чогось неймовірного...

Минуло більше ніж півроку з моменту публікації першої статті про ЛіваРаву на ДОУ. Як і обіцяв, пишу звіт про те, що відбулося протягом минулого часу.

За цей період вдалося сформувати стійку команду розробників, представники якої знаходяться в різних містах України. Найбільш активні: Вінниця, Дніпропетровськ, Київ, Кривий Ріг, Львів, Полтава, Харків, Херсон, Хмельницький. Із запланованого бюджету на 2011 рік вдалося зібрати більше половини коштів. Кількість активних користувачів ЛіваРави збільшилось більше ніж у два рази. І ми продовжуємо роботу над сервісом і його популяризацією в маси.

З технічної точки зору було пророблено багато цікавої і корисної роботи. Була створена перша версія LivaRava API для роботи із сервісом. Розроблена мобільна версія ЛіваРави. Продовжуємо роботу над додатком ЛіваРави під Android. Було додано нові можливості в сервіс. Також ми опрацювали розробку нових сервісів на базі ЛіваРави і фактично створили фреймворк, на базі якого можна швидко розробити будь-який додаток із використанням даних в ЛіваРаві.

З точку зору маркетингу ми працюємо із своїми користувачами за допомогою розсилки , соціальних мереж та почали виходити «в люди». Намагаємося корелювати із побажаннями користувачів. Однак не все вдається зробити відразу. Десятки ідей залишаються досі в нашій скарбничці. Швидкість втілення ідей буде рости разом із нашою командою. Також ми провели ряд живих зустрічей (фотозвіт однієї з них), які показали на практиці, що це найбільш дієвий на сьогодні інструмент для залучення нових користувачів. Такі користувачі швидко додаються до ядра і залишаються.

За цей час проектом зацікавилися різні компанії та фонди. Спочатку був проявлений інтерес до нашої команди після київського хакатону з боку Google і ми їздили в московський офіс Google з цього приводу. Але інтерес пропав після того, як в Google зрозуміли, що це конкурентний продукт. Також Олексій Мась зробив пропозицію інтегрувати ЛіваРава в свій поштовий сервіс Mail.ua. Aventures Capital зацікавився проектом ЛіваРава. Однак, до перемовин із Aventures Capital не дійшло, адже на сьогодні й досі немає чіткої бізнес-моделі для проекту. А який сенс інвестувати гроші в некомерційний проект? Тому зараз ми думаємо над тим, щоб створити комерційні продукти на базі сервісу.

2012 обіцяє бути не менш цікавим! Тому я запрошую потенційних однодумців до конструктивної дискусії та плідної співпраці.

Разом ми зможемо!

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



Найкращі коментарі пропустити

Зашёл на сайт, ничего не понял, опечалился. Прочитал статью. Опять ничего не понял.
Почитал комментарии, успокоился. Команда ЛиваРавы — поймите же вы наконец, вы делаете сервис для людей. Прекратите употреблять непонятные слова в необычных смыслах. Продумайте концепцию сервиса и объясните его человеческим языком. На первой же странице :)
Поясните, зачем нужно регистрироваться и что это даст.
И запомните, что есть паттерны интерфейса. Если на странице есть большое поле ввода и кнопка — 99,9999...% пользователей будут считать, что это такой поисковик. И если при поиске они не найдут то, что им надо — уйдут и больше не вернутся.

Не думайте о команде. Не думайте о дизайне. Не думайте о бизнес-модели — рано. Думайте о концепции сервиса.

92 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Вибачаюсь, що пропав на деякий час і залишив декого без відповідей. На цьому тижні спробую всім відповісти, щоб нікого не залишити без уваги.

Артем привіт. Так само як люди із коментарів — перечитав усе, заглянув на сайт, спробував.

І ніхріна не зрозумів.

Але в мене є для вас вирішення проблеми.
Запишіть скрін-каст в якому ви використовуєте Лівараву, з коментарями що і як.
Але не використовуйте якість слова типу нейронів, принципи, научні пояснення і т.д. — чітко і по ділу. І все — не треба вам крутих відяхок і презентах на пів-години.

Вдачі.

Артем, ну пожалуйстаааа....что это???!! Что такое ЛиваРава? Я прочитал 2 статьи, блог, видео, все ваши комментарии....Я не понял что это и как оно работает. Я попробовал на практике вбить что-то в поиск и получил непонятные результаты.

У меня пока два варианта:
1) Это неведомый парсер интернета, который делает из каждого слова «тег», чтобы не париться с семантическим разбором. Из тегов строит неведомую сеть в которую рано или поздно попадет мой контент...

2) Вы придумали некий образ и некую концепцию, но ждете пока люди типа здесь представленных наполнят их смыслом

0) нічого не зрозуміло.
1) від $1373? Справді? де «скачать мп3 бесплатно без регистрации»?
2) клацнув на рандомному квадратику в слайдері знизу, потрапив на якусь рекламу обігрівачів. А як же «content is a king»? Поки не буде людей які генеруватимуть якісний контент, я краще вікіпедію попишу, ну чи бложек заведу. Але не лівараву
3) Назва важко читається, ну й асоціації викликає «не айс»
Вердикт: WTF o_O?

ПС. і головна сторінка підозріло схожа на головну твіттеру

И все-таки: Зачем оно мне надо? Как этим пользоваться?

(Я прочитал заметку и просмотрел комменты, но так и не понял)

Відповідь приблизно така: А навіщо мені потрібен блокнот? Яким чином мені туди можна щось написати?

На відміну від блокноту вам не потрібно буде виривати листочок, кожного разу, коли ви хочете чимось поділитися, і до того ж кожний запис в блокноті буде посиланням, яке вестиме на сторінки, де пригадувався той самий надпис.

ЛіваРава — інтерактивний, мультимедійний блокнот, і записувати туди можна не тільки слова, але й аудіо, відео, зображення. Якось так.

Типа evernote.com только ориентирован на публичные записи? (Это не троллинг, мне и правду интересно)

Дякую, за щиру цікавість. Я не користуюсь Evernote, але наскільки мені відомо про цей сервіс, то щось спільне є у ЛіваРави і Evernote.

Якщо запис у блокноті на три абзаци, то він буде посиланням на всі сторінки, де згадано три ідентичні йому абзаци?

Кстати, название статьи не совсем удачно. Ибо первая статья была — начало, это продолжение, следуя логике следуящая статья будет последней.

Погоджуюсь, у всього є початок і кінець )

Пытался смотреть на ваш сервис как на бизнес — получался полный бред :)
Потом понял — вы не бизнес, вы — НИИ...

То есть если вам повезет, и в вашем софте есть хоть какой-то смысл — может быть вас кто-то купит. А если нет, то ожидает судьба большинства разработок наших НИИ — аки забвение...

Краткость сестра т.

Дякую, бо я вже хотів строчити розгорнуту відповідь у моєму thread’і :-)

... і це було б набагато цікавіше. Почути саме вашу думку!

Дякую за коментар і прогноз. Проте, вам зустрічна теза: Чи не зарано навішувати ярлики і робити такі прогнози?

Потом понял — вы не бизнес, вы — НИИ...

Цілком погоджуюсь, що ми також займаємося і дослідницькою діяльністю. Хіба в цьому є щось рокове?

То есть если вам повезет, и в вашем софте есть хоть какой-то смысл — может быть вас кто-то купит.

Купити можна того, хто хоче продатися. Такої мети поки що ніхто не ставив.

А если нет, то ожидает судьба большинства разработок наших НИИ — аки забвение...

На чому був заснований такий категоричний висновок? ))))

Зашёл на сайт, ничего не понял, опечалился. Прочитал статью. Опять ничего не понял.
Почитал комментарии, успокоился. Команда ЛиваРавы — поймите же вы наконец, вы делаете сервис для людей. Прекратите употреблять непонятные слова в необычных смыслах. Продумайте концепцию сервиса и объясните его человеческим языком. На первой же странице :)
Поясните, зачем нужно регистрироваться и что это даст.
И запомните, что есть паттерны интерфейса. Если на странице есть большое поле ввода и кнопка — 99,9999...% пользователей будут считать, что это такой поисковик. И если при поиске они не найдут то, что им надо — уйдут и больше не вернутся.

Не думайте о команде. Не думайте о дизайне. Не думайте о бизнес-модели — рано. Думайте о концепции сервиса.

Дякую за коментар, Юрію.

Зашёл на сайт, ничего не понял, опечалился. Прочитал статью. Опять ничего не понял.

Це не дивно. Я вже не раз стикався із такою реакцією. Але повірте, справа не в тому, що річ складна, а в тому, що вона незвична. Наші звички заважають нам подивитись на сервіс ЛіваРава незаангажовано іншими ідеями і сервісами. В цьому вся складність пояснення сервісу. І саме тому, я розумію, чому у багатьох виникають подібні реакції. Однак, дайте мені 10-20 хвилин живої приватної презентації, і вам точно стане все ясно. Інша, справа що не всім людям цей сервіс потрібен, я про це вже писав раніше.

Почитал комментарии, успокоился. Команда ЛиваРавы — поймите же вы наконец, вы делаете сервис для людей. Прекратите употреблять непонятные слова в необычных смыслах. Продумайте концепцию сервиса и объясните его человеческим языком. На первой же странице :)

Саме тому ми і спілкуємося з нашими користувачами і потенційними користувачами, щоб зрозуміти, що класно, а що потребує доопрацювання. Концепція вже сформульована одним реченням і знаходиться на головній сторінці — стисліше вже не виходить ))))

Поясните, зачем нужно регистрироваться и что это даст.

Реєстрація дає можливість спробувати цілком новий сервіс для роботи з інформацією. І вже не одна людина використовує його щодня для повсякденного життя. Про це свідчить статистика сервісу.

И запомните, что есть паттерны интерфейса. Если на странице есть большое поле ввода и кнопка — 99,9999...% пользователей будут считать, что это такой поисковик. И если при поиске они не найдут то, что им надо — уйдут и больше не вернутся.

В ЛіваРаві є пошук. І база постійно зростає. Проте ми не гарантуємо, що тут відразу буде все! Потрібен час для наповнення бази. Нічого страшного, якщо комусь сервіс не сподобається відразу. Скоріше за все, цій людині сервіс дійсно не потрібен на даний момент.

Не думайте о команде. Не думайте о дизайне. Не думайте о бизнес-моделе — рано. Думайте о концепции сервиса.

No comments. Дякую.

Однак, дайте мені 10-20 хвилин живої приватної презентації, і вам точно стане все ясно.
Концепція має вкладатись в один недовгий абзац. За 10-20 хвилин можна наговорити сім мішків гречаної вовни, якщо ви не заїкаєтесь.

Знов складається враження, що ви неуважні. На головній сторінці написаний один недовгий абзац, спеціально для тих, хто не любить довге відео, і в ньому написано:

ЛіваРава — це сервіс впорядкування та поширення інформації (текст, зображення, аудіо, відео та ін.)

Гугл — сервіс впорядкування та поширення інформації
Яндекс — сервіс впорядкування та поширення інформації
Хабрахабр — сервіс впорядкування та поширення інформації
прошу вибачення за свою французьку, ДОУ — сервіс впорядкування та поширення інформації
Я мовчу про сервіси закладок, всякі там реддіти.

Чим «уподрядкування» й «поширення» на ЛівійПравій відрізняється від «упорядкування» й «поширення» на інших сервісах?

Для цього треба спробувати сервіс, і все стане зрозумілим. Ви хочете, щоб я відразу видав формулу «ноу-хау»?

LivaRava говорит что iPhone 4S и Моника Белуччи — это модели. Упорядочивание несколько странное.

Реб Кацман, есть модели, а есть модели, ну разве непонятно? ;)

та мне то всё понятно, надо добавить нейтрон типа (*)(*) и у айфона его не будет.

И тогда ЛіваПрава со временем станет клоном Акинатора.

Щось спільне є, це точно. Нещодавно мені брат показав цей сайт. Мені сподобалась ідея.

Є також нейрон :) В Google по цьому запиту ви нічого не знайдете.

А як я його маю пробувати, якщо там тільки по інвайтах і воно половину часу не працює?

P. S. Дуже мені ваше ноу-хау потрібне. В мене своє є.

Для того, щоб спробувати, ЛіваРава працює цілком стабільно. І в роботі Google та Яндекс часом бувають збої.

Запрошення надішлемо. Залишите свою електронну пошту.

А приватна розмова допоможе індивідуально розглянути потреби людини і показати яким чином ЛіваРава може ефективно вирішити задачі користувача. Сім мішків гречаної вовни теж можна, але то буде зайве як на мене. ))))

Мне кажется, у авторов нет возможности потратить 10-20 минут беседы с _каждым_ пользователем сайта. На главной нужен небольшой абзац для объяснения, и ссылка на более детальную презентацию (инфографика или видео, но не репортаж) для жирафов типа меня. Ссылка на форум, суппорт — для еще более вдумчивых людей. Кроме того, на livarava.com вообще висит что-то не то.

Дуже дякую, що написали і відразу прошу вибачення, бо якась проблема із DNS на сервері була. Набирайте www.livarava.com

Если для презентации идеи сервиса нужно 20 минут — вы уже провалились. Что вам сейчас нужно — так это сформулировать 30ти секундный Elevator Pitch.
Если не можете — меняйте идею, что-то в ней не так. Если можете, но часть идеи нужно отбросить — отбрасывайте, эта часть не главная.

Я, конечно, говорю сейчас об идее сервиса, не идее алгоритма. Гугловский PageRank тоже не объяснишь в деталях за 30 секунд; ну так Гугл его и не предоставляет как услугу для пользователей :)

Гугловский PageRank тоже не объяснишь в деталях за 30 секунд; ну так Гугл его и не предоставляет как услугу для пользователей :)

Але нафіга потрібен PageRank, можна пояснити на пальцях за ті ж 30 секунд. “А кому цікаво далі, то я підготував півгодинну лекцію.”

Можно, да.

Что же до ЛиваРава — то они уже два дня не могут объяснить комментирующим смысл сервиса, ссылаясь на то, что не хотят публично делиться ноу-хау :)

Здається, я вже повторював і повторю ще раз.

ЛіваРава — це сервіс впорядкування та поширення інформації (текст, зображення, аудіо, відео та ін.)

Є певні особливості. Наприклад, можуть бути поєднання текст-текст, текст-аудіо, відео-текст, відео-відео, відео-аудіо, відео-зображення. Тобто будь-яка варіація. Користувач систематизує інформацію таким чином, яким це йому зручно. Можна робити частину даних приватними, а частину публічною. Можна ділитися певними окремими «нейронами» як в приватному режимі так і в публічному.

Артём, смысл сервиса — это «зачем». Вы же отвечаете на вопрос «как» :)

Зрозумів. Для того, щоб швидко отримати доступ до своєї структурованої інформації з будь-якого пристрою (смартфон, планшет, ноутбук, комп’ютер), який підключений до Інтернет.

Вот, теперь наконец понятно :) Спасибо.

Google — працює з будь якого пристрою. Можна зробити пошук в малюнках, відео, новинах і т.д.

Так, але це пошук по всьому інтернету (або як нещодавно зробили — «поплюсованій»), а не по вашій особисто структурованій інформації.

На жаль в гостьовому режимі ви цього не побачите (пошук відбувається по публічному спільному простору). Хіба що зайдете на публічний профіль нейрона конкретного користувача.

Ми кудись поспішаємо? Наберіться терпіння, запасайтесь попкорном (як кажуть), коментуйте, якщо є бажання, користуйтеся, коли отримаєте запрошення. Ніяких провалів ще не було. Бо провал — це суб’єктивна оцінка певних подій. Давайте не поспішати із висновками і не навішувати ярликів.

Ідея може і скоріше за все буде змінюватися, трансформуватися, як це вже відбувалося не раз. Певні моменти залишаються. Це процес. ЛіваРава — це веселий і цікавий проект. І хто знає у що він виллється, і в цьому його неймовірність ))) Подивіться, як активно люди коментують цю статтю. Отже, цікаво! І це вже добре. В Україні не так багато таких проектів, які б викликали неоднозначні відгуки.

ОК, если ЛиваРава — это процесс, то возражения сняты. Я вполне готов рассматривать ЛиваРава как самодостаточный артобъект, например :)

Или вот DOU Hackaton — у него тоже нет особого смысла, но есть результаты.

Ось і знайшли точки дотику! Якщо раптом ЛіваРава перетвориться у бізнес, це буде для мене особисто скоріше несподіванка, ніж цілеспрямована дія. Я особисто не ставлю це самоціллю — заробляти за допомогою ЛіваРави.

Будь який проект має хоча б самоокупатись. Без цього він просто зникне з часом, або буде іграшкою для авторів.

В ідеалі так, повністю погоджуюсь. Я не хочу сильно загадувати наперед. Подивимось, що із цього врешті-решт вийде. Будемо робити так, нібито можемо зробити все, навіть неможливе! :))))

І хто знає у що він виллється, і в цьому його неймовірність

О, еще один неокрепший разум пересмотрел «Социальную сеть» :)))

Перший прототип ЛіваРави (ex. Нейронет) з’явився вже у далекому 2008 році, в той час як фільм «Соціальна мережа» з’явився лише у 2010 році. Отже ваша теза не відповідає дійсності. І ЛіваРава вже тоді була неймовірною! )))))

Какая разница, что и когда появилось...

Важно что сейчас вы разговариваете фразами из фильма и своим открещиванием от коммерческой составляющей, явно жаждите быть похожим на «тех самых» :)

Ну что же, желаю стать похожим и в остальном :)

Дякую, за побажання! Завжди приємно, коли такі речі кажуть відверто без іронії. Цілком можливо, що у фільмі були достатньо цікаві фрази, які зробили вплив на багатьох людей. В тому числі і на нас. І якщо ми маємо спільні риси із героями, яких бачили на екрані — це ж класно! Однак, я ніколи свідомо не хотів бути схожим на когось, я просто роблю свою справу, яку люблю ще з дитинства. Як кажуть: «Не сотвори себе кумира».

аналогично. ничерта не понятно что это вообще.

Спробуйте задати своє запитання. Що вам стало незрозумілим?

Вже другий раз бачу статтю про ліву раву («лєва» — значить несправжня? :-) )
Пробравшись через нагромадження піару, яко айтішнік намагаюся доколупатися до суті.
Шастаю по сайту. Бачу якісь спроби класифікувати iPad як товар та продукт компанії Apple. Угу. Ще можна додати — Цвєт бєлий (чорний), характер скритний, нє женат.
Не розумію для чого це.
Клацаю по сайту... join, угу, пакет... Наркоман штолє?
«електропошту» — це добре для стьобу, але не для моменту коли хочете, щоб вам хтось довірив гроші.

І т.д., суцільне враження — iOS.б.аний встид!

Клікаю на відео — 21 хв зйомки якоїсь розповіді про нейрони. Bo-o-oring. Сама подача матеріалу нездала. Можна зробити краще — гляньте на короткі (1-2 хв) насичені ролики реклами сервісів Google, або трошки довші (6+ хв) screencast trello.com . Одразу ясно для чого це. Хочете ще довший ролик — зацініть насичені мультики від RSA.

Читаю комменти

ЛіваРава — це сервіс впорядкування та поширення інформації (текст, зображення, аудіо, відео та ін.)

Нарешті щось накльовується, зрозумілі слова та їх поєднання до купи у речення.
Стоп...
Це уже було.
Це гіпертекстова енциклопедія.
Це вікіпедія (луркморе).

Вони тепер з їхніми класифікаторами нервово курять в сторонці? :-)

До попередньої статті був влучний коммент про комьюніті ліварава — це секта.

Якщо ви хочете перетворитися з секти на щось путнє, то перестаньте бути сектантами :-).

P.S.
ви щось зрозуміли з мого «потоку сознанія»? нє?
ну то я теж з вашого сайту ніц не пойняв

ми квити :-)

OMG! Скільки всього...Дякую. До речі, фантазія у вас шикарна! )))) Тепер по порядку.

Шаную вашу терплячість і бажання розібратися і докапатися до суті. Шлях ви пройшли чималий. Скажіть будь ласка, а чим вас не влатшувала стартова сторінка, на якій вже все написано (дякуючи відгуками авторів інших коментарів)?

Стосовно відео — то воно було записано на тому рівні, на якому вийшло на даний момент. І хотілося б зробити презентацію набагато стислішу і якіснішу, але давайте не будемо порівнювати поки що нас із гігантами індустрії, і все ж таки дійдемо до суті, і... конструктиву. Відверто кажу, що саме такого короткого роліку як у Google та Trello і хочеться. Але поки що не виходить. Таких крутих фахівців, які б могли такі роліки робити, ще не вистачає в команді.

Це уже було. Це гіпертекстова енциклопедія. Це вікіпедія (луркморе).

Хто зна? Можливо. Багато чого було, багато чого є, і багато чого ще буде. Варіації, ще нікому не шкодили, якщо ви про це.

До попередньої статті був влучний коммент про комьюніті ліварава — це секта.

Крутий міф! За цією логікою Microsoft, Apple та Google — найбільші секти ))))

ви щось зрозуміли з мого «потоку сознанія»? нє?

З вашого коментаря я дуже багато чого зрозумів. Дякую за витрачені зусилля. Сподіваюсь, це не останній ваш коментар.

Таких крутих фахівців, які б могли такі роліки робити, ще не вистачає в команді.
А ви назвіть ваш бюджет. Але подумайте, хто, крім вас, може краще пояснити, що це таке й нафіга воно потрібне? Якщо ви самі на таке питання починаєте затинатись, червоніти, гарячково жестикулювати — це ж торба повна.

А ви назвіть ваш бюджет.

Посилання на бюджет вказаний в даній статті. Складається враження, що ви вступаєте в дискусію навіть не читавши.

Але подумайте, хто, крім вас, може краще пояснити, що це таке й нафіга воно потрібне?

Буду вдячний якщо порекомендуєте професійну людину.

Якщо ви самі на таке питання починаєте затинатись, червоніти, гарячково жестикулювати — це ж торба повна.

Та наче не затинаюсь. Де ви побачили торбу? )))

Посилання на бюджет вказаний в даній статті. Складається враження, що ви вступаєте в дискусію навіть не читавши.

Я не бачу в статті слів «ми готові дати XXX USD тому, хто може за дві хвилини викласти ідею нашого сервісу так, щоб її зрозумів пересічний користувач, котрий до того не здогадувався про існування такого сервісу».

Та наче не затинаюсь. Де ви побачили торбу? )))

Торба в тому, що основоположний принцип, згідно з обома статтями — це «щось неймовірне». Щось неймовірне — це все, що завгодно: perpetuum mobile, виведення України з кризи, оживлення Ктулху... А от одним коротким абзацом сказати, в чому фішка сайту, чим він відрізняється від інших сайтів з пошуком і інвайтами — нє.

Дякую, Кацману за те, що нагадав написати другу статтю про ЛіваРаву на ДОУ. Дякую всім, хто залишив свої коментарі. Як ви бачите, конструктивні коментарі відразу мали реакцію зі сторони розробників ЛіваРави. Також дякую тим, хто підписався на отримання запрошень на ЛіваРаву. Як тільки ми будемо готові до нової хвилі користувачів — ми обов’язково сповістимо всіх, хто підписався на запрошення. Дякую ДОУ за можливість спілкування із розробниками зі всієї України та за те, що всі ми разом робимо. І я впевнений... Разом ми багато чого зможемо!

Артем, от у вас дві статті, цілий сайт з розділом «Про проект» який веде до супер-інформативної сторінки «Дякую», блог проекту де є купа фото і нічого по суті проекту.
Скажіть мені що таке ЛіваРава?

Якщо у вас не виходить сформулювати в один обзац на головній що це? і для чого воно?, то 99% користувачів не будуть настільки терплячими щоб дошукуватися істини, маєте секунд 10-15 щоб привернути їх увагу , далі вони підуть геть. Ви можете бути супер геніальним програмістом і проект всередині може бути «конфетка» написаний на самому новомодному фрейворку, ви можете хотіти зробити світ кращим, але для КОРИСТУВАЧА ЦЕ НЕ ВАЖЛИВО, якщо — це не ваш друг чи колега, важливо яку проблему КОРИСТУВАЧА ви вирішуєте І ЯК. І це прописні істини. Досвідчений розробник скаже, сформулювавши суть проблеми отримаєш половину її рішення. Сформулювавши мету проекту можна думати і над моделлю монетизації і розвитком, а зараз я бачу просто сторіночку сервісу який робить незрозуміло що.

Дякую за зворотній зв’язок. Дійсно, застаріле посилання веде на сторінку, що вже не існує. Як ви і просили опис проекту викладений в одному реченні і тепер доступний на цій сторінці: www.livarava.com/about

Якщо одним реченням, то: ЛіваРава — це сервіс впорядкування та поширення інформації (текст, зображення, аудіо, відео та ін.)

Там також є відео з останньої публічної презентації LivaRava Open! та посилання на сайт підтримки користувачів.

Ще раз дякую Вам за співпрацю!

Дякую і успіху. Мені здається короткий опис має бути спочатку на головній сторінці, на about зайде тільки той кому дійсно цікаво, а людині з вулиці навряд чи буде цікаво, якщо її не зачепити з першої секунди.

Дякую за пораду. Зараз додамо короткий опис і на головну сторінку.

це сервіс впорядкування та поширення інформації (текст, зображення, аудіо, відео та ін.)
 — в каком-то смысле, любой веб-сайт — это средство упорядочиваия и распространения информации. Чем ЛиваРава отличается ?

Тим, що це щось неймовірне. :)

Дякую, що написали. Це результат того, що ми закрили реєстрацію нових користувачів, і зробили підписку на запрошення для нових потенційних користувачів. Дійсно, треба всі поля вивести відразу у першу форму, тоді не буде виводити помилки. Зараз реєстрація можлива тільки по запрошенню інших користувачів.

Зараз реєстрація можлива тільки по запрошенню інших користувачів.
Методика гугла, создаёте ажиотаж, всё правильно ;)

Радий, що виходить конструктивне спілкування! Щодо юзабіліті — то тут без малюнків і чогось гарячого або міцного не обійтись )))) Схоже пора переходити до живого спілкування. До речі давно хочу потрапити на тренування до ваших сусідів ;) Ну, а запрошення? Буде. Трошечки згодом. Обов’язково!

Сайт більше над користувачами не буде знущатися! )))) Дякуючи вашим зусиллям вже виправили. Дякую за зворотній зв’язок та співпрацю!

Дуже показово, що якби не цей анонс, я б навіть не знав про те, що десь у всесвіті існує якась ЛіваПрава.

Але інтерес пропав після того, як в Google зрозуміли, що це конкурентний продукт. відсміялись.

There, fixed that for you.

Після цієї презентації нас запросили до Москви в офіс Google: www.livarava.com/...h?v=annFPlDhlLA

Можливо й сміялись! Це ж добре, чи не так? ))))))))

Після цієї презентації нас запросили до Москви в офіс Google:
Можливо й сміялись! Це ж добре, чи не так? ))))))))
Я про це читав у другій частині «дона Кіхота».

Многое, о чëм вы не слышали, существует.

Проводите ди вы набор в команду? Если да, то по каким критериям и на какие позиции отбираете?

Звичайно. Найголовніший критерій відбору — нормальні людські відносини. Якщо вам цікавий проект — можна познайомитися для початку, а там як буде видно.

Очень рад отчету, но огорчен его содержанием. Отчет чем то напоминает отчеты политиков, которые рассказывают о мифических победах.

Кількість активних користувачів ЛіваРави збільшилось більше ніж у два рази.

Эта фраза абсолютно не информативная. Если раньше был 1 пользователь, а сейчас их 3, то рост ровно в 3 раза. Понятно об чем речь?

Далее, я переодически заглядывал на сайт, посмотреть на процесс разработки. Что я вижу, так это изменения гуя, хотя до сих пор не понятно, что делает макбук, айфон и айпад на главной. Смысловой нагрузки и полезной инфы нет.

Относительно функционала:
1) Уберите навязчивую регистрацию. Это полный бред регистрироваться в поисковике.

2) Раз в месяц я делаю поиск по одному и тому же слову “сало”. Результатов поиска как не было, так и нет, печалька.

Моё скромное мнение:
1) Сайт абсолютно бесполезен всем, кроме участников проекта.

2) Ситуация не изменится никогда, проект обречен на фейл.

Ваша позиція щодо певних фактів ясна. Проте, я дійсно не хотів би зараз оголошувати ті дані, які вважаю для проекту приватними. Тому я писав те, що вважаю за потрібне. Є речі публічні, а є приватні. Настане час, і дані можна буде опублікувати.

Дякую за пропозиції щодо покращення сервісу. На жаль, ідея проекту не зовсім правильно була інтерпретована, адже ЛіваРава — це не ще один пошуковик, який індексує Інтернет. Пошук в сервісі суто внутрішний, і очевидно, що жоден з користувачів ще не додав «сало» в ЛіваРаву, тому і результатів немає. Дійсно печалька, що зареєстровані користувачі не додали «сала». Вже сьогодні виправлю цю ганебну ситуацію.

Не можу із вами не погодитися, що широкої популярності сервіс ще не завоював у світі, проте ядро вже сформоване, і це гарантує майбутній розвиток проекту. Однак в останній вашій тезі не можу із вами абсолютно погодитися, так як цей проект якраз надовго. Цілком ймовірно, що він кардинально зміниться, але суть в ньому закладена на роки вперед. І на реалізацію знадобляться додаткові час і ресурси. На щастя вже є послідовники. Проте, можливо все.

Я думаю что вы уже добавили гугл аналитику на сайт, это должно оценить возможности. В любом случае:

і це гарантує майбутній розвиток проекту
гарантирует развитие только пользователи, которые возвращаются. Пока что сервис абсолютно не интересен для обыкновенного пользователя и он не вернется. В то же время информации о продаже нейронов за космические деньги, откровенно, вызывает улыбку.

Google Analytics вже є. Також є розроблена внутрішня система статистики по ключовим параметрам, якими є: реєстрації/авторизації/пошук/додавання нейронів. І ці показники мають тенденцію до зростання.

Ідея проекту не тривіальна, на пальцях її поки що не розповісти. Цільова аудиторія дійсно обмежена: це люди які працюють з великими об’ємами інформації та мають потребу до їх систематизації. Такі люди є, їх не багато, і коли вони приходять то залишаються надовго. Ціна такого користувача дуже висока. «Звичайні користувачі» дійсно надовго не залишаються, тому вільна реєстрація була закрита для таких вільноблукаючих.

Комерціалізація і тарифи, до яких ви апелюєте — це один із експериментів монетизації ЛіваРави. Не знаю скільки вона протримається. ЛіваРава й досі стартап! Це друга невдала спроба. І не дивно, чому вона викликала у вас посмішку. Однак, для деяких проектів ЛіваРава вже є джерелом трафіку № 3 після Google та Яндекс.

2) Раз в месяц я делаю поиск по одному и тому же слову «сало». Результатов поиска как не было, так и нет, печалька.

Тепер там сало таки є. Вводиш і маєш: сало — це продукт. Продуктами є iPhone, iPod, iPad, MacBook, HTC Desire і Сало.

Загадкою залишається, чи можна поставити CyanogenMOD на сало.

Ви не є зареєстрованим користувачем ЛіваРави, і тому вам відображаються всі публічні нейрони користувачів, які пов’язані із «Продукт». Тому не дивуйтесь. iPhone, iPod, iPad також є продуктами, чи не так? )))) А от чи можна на сало поставити CyanogenMOD — це вже питання до відповідних спеціалістів. )))))))

Почему команда не сосредоточена в одном городе? Разве так удобней?

Звичайно зосередитися в одному місті дуже зручно! І дуже хочеться мати великий офіс вже зараз де всі разом могли б об’єднатися в одну потужну команду і жити одним ритмом. Очевидно, що цей час ще не настав. Проте вже більше року команда тримається вкупі — це для мене найбільший показник довіри один до одного, лояльності і «правильних стосунків» які побудовані на спільних цінностях, інтересах та цікавому проекті (а зараз вже декількох проектів) а не на банальному фінансовому повідку.

Злой гугель устраняет конкурентов?

Навряд чи. Просто стали їм нецікаві покищо, як я розумію. Мені якось всеодно вже зараз. Приємно, що подібний інтерес взагалі виник.

Підписатись на коментарі