Market by mono. Розповідаємо деталі про проєкт та яких ІТ-фахівців шукають у команду
Компанія mono запустила власний маркетплейс у застосунку monobank. Наразі пропонують 20 тисяч товарів у трьох категоріях: гаджети, електроніка та комп’ютерна техніка. DOU попросив команду розповісти деталі про реалізацію цього проєкту.
📌 Про ідею
За словами СЕО market by mono Артема Шевченка, ідея створення маркету виникла понад два роки тому. Однак, коли почалося повномасштабне вторгнення, реалізацію відклали.
«До ідеї повернулися весною
2023-го: розробили бізнес-модель, сформували бачення ключових сценаріїв. Перший розробник і перший рядок коду з’явилися вже за кілька місяців, 1 вересня 2023 року», — розповідає Артем Шевченко.
📌 Про команду і технології
Команду формували упродовж трьох місяців. Зараз у market by mono 15 технічних фахівців різних спеціальностей (бекенд, фронтенд, девопси, тестувальники), менеджерів, дизайнерів, а також орієнтовно 20 людей у бек-офісі. Як фреймворк використовують Scrum.
«Із масштабу ідеї відразу було зрозуміло, що проєкт великий і для розробки необхідно мати окрему команду. Формували її з нуля, адже потрібна була поглиблена експертиза саме в домені e-commerce», — каже Гліб Бабіюк, Product Owner market by mono.
«Вибір технологій і підходів був зумовлений уже наявними e-commerce рішеннями та досвідом інших проєктів у сфері електронної комерції: мікросервісна архітектура, Cloud платформа, на якій розміщуються сервіси», — зазначають у mono.
Додають, що основним викликом було знайти рішення, як вбудувати новий продукт у застосунок monobank.
«Це був виклик і технічний, і операційний. Технічно — мета полягала в тому, щоб мати змогу випускати фічі для необанку і маркету незалежно.
Організаційно — побудувати власні процеси розробки, використавши сильні сторони команди продукту monobank, адже саме в інтеграційних фічах і є найбільша цінність для користувачів. Серед іншого, це платіжні інструменти: еквайринг і покупка частинами, „людяна підтримка“ тощо», — розповідають у команді.
📌 Який попит і кого наймають
За перші три дні маркетплейс відвідали понад мільйон клієнтів, які зробили 67 500 покупок на суму понад 56 мільйонів гривень.
У команді market by mono зараз триває активний найм. Зокрема, є три актуальні вакансії у профілі компанії на DOU:
Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU
29 коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.