Сервісна IT-компанія Yalantis запустила продукт SHERP. Розповідаємо, які рішення пропонуватимуть

У Yalantis повідомили DOU, що створили окремий продукт SHERP. Це all-in-one рішення для управління операційною діяльністю IT-компаній. Команда складається з 13 фахівців, вони є співробітниками Yalantis.

📌 Про Yalantis

Це українська аутсорсингова компанія, заснована у 2008 році. Має офіси в Києві, Львові, Дніпрі, Варшаві та Ларнаці. Команда нараховує 400 спеціалістів. Yalantis розробляє програмне забезпечення та створює цифрові продукти для компаній, що працюють в доменах Health Care, FinTech, IoT та інших.

📌 Про SHERP

SHERP пропонує рішення, яке інтегрує в собі планування ресурсів компанії, управління персоналом, платформу для оцінки компетенцій й організації виплат. Продукт націлений на IT-індустрію.

Продукт обʼєднує в екосистему рішення, які інтегруються між собою:

  • ERP (Enterprise Resource Planning) — інструмент для автоматичного планування та контролю ресурсів команд, менеджменту доходів і прибутків, а також моніторингу за виконанням зобовʼязань компанії.
  • HRM (Human Resource Management System) — продукт для автоматизації people- менеджменту (управління відпустками й лікарняними, оцінка продуктивності, логування робочого часу тощо).
  • CEP (Competence Evaluation Platform) — платформа для управління компетенціями, що дозволяє створювати та управляти IDP (Individual Development Plan) фахівців.

"На різних етапах розвитку компанії ми або не збираємо дані взагалі, або робимо це автономно в окремих департаментах організації, або купуємо сторонні програмні рішення, які не інтегруються між собою. Виходить, що кожна функція організації оперує абсолютно різним, нерідко суперечливим контекстом і даними — ми побачили в цьому головний біль"​​, — коментує CEO Yalantis & SHERP Денис Руденко.

За його словами, наразі користувачами системи є пʼять українських IT-компаній.


Нагадаємо, у 2024 році частка айтівців, які працюють у продуктових компаніях (45%), вперше перевищила частку тих, хто працює в сервісних (36%). У 2015 році співвідношення було протилежним: 50% спеціалістів працювали в сервісних компаніях і 29% в продуктових. Частка фахівців у продуктових компаніях особливо активно зростає під час повномасштабного вторгнення.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Цікаво яка різниця із де-факто стандартом — «1C Предприятие». Перелік можливостей якось дуже однаковий.

величезна різниця.
1С це русняве гівно

Ну так і те, і те облікова система. Чому можливості мають сильно відрізнятися?

Підписатись на коментарі