Український VR-стартап Aspichi залучив $500 тисяч від фонду SMRK. Деталі угоди

Стартап Aspichi, який розробляє рішення з віртуальної реальності, підняв раунд на $500 000 від українського венчурного фонду SMRK, про це AIN розповів співзасновник стартапу Віктор Самойленко.

📌 Деталі угоди

Співзасновники Aspichi підкреслюють, що піднімати кошти під час війни було важко, але можливо. Водночас оцінку в цьому раунді команда не розкриває.

«Ми із SMRK маємо спільну історію, і, що надважливо, певні цінності. У перемовинах важливий був рівень амбіцій проекту і масштаб застосування. Також ми продовжуємо спілкуватися зі світовими інвесторами, які зацікавлені, але дуже високо оцінюють ризики щодо України», — пояснив Самойленко.

Залучені кошти команда планує витратити на:

🔺 підвищення технологічного рівня платформи;
🔺 залучення талановитих інженерів;
🔺 розширення кола early adopters client base.

📌 Про Aspichi

Засновники стартапу — CEO Віктор Самойленко та CTO Максим Гончарук, обидва мають понад 15 років досвіду роботи у міжнародних компаніях по всьому світу. Відділ R&D Aspichi — у Києві.

За словами Віктора Самойленка, ідея для Aspichi виникла ще під час роботи над іншим стартапом — Apostera (Mixed Reality for Automotive Navigation). На початку 2022 року його купила міжнародна компанія HARMAN International (входить в Samsung Electronics Co., Ltd).

«Ідея VR-стартапу почалася з відповіді на питання: «Чи можна подорожувати і отримувати новий досвід без витрат на автівки й авіаквитки?. Далі у нас була розбудова планів і очікування, коли досягнуть нового рівня панорамні камери з 360 градусами огляду, пристрої для програвання (VR-шоломи), інфраструктура передачі даних. А потім — exit Apostera, початок роботи, попередні перемовини з інвесторами й партнерами, реєстрація компанії наприкінці 2021 в США», — згадує Самойленко.

📌 Над яким продуктом працюють

Зараз команда працює над VR-платформою для інтерактивного стрімінгу 360-градусного просторового відео і аудіо у VR-шоломі. Це дозволяє відтворити реальність у реальному часі і надати можливість користувачам комунікувати. Зокрема, продукт націлений на навчання складним навичкам, наприклад, хірургічним або протезуванню. Основні клієнти стартапу — корпоративний сегмент, лікарні та інші медичні заклади, будівництво, виробництво та інші індустрії.

Продукт на стадії advanced MVP, готовий до пілотного застосування. Технологію Aspichi уже тестують кілька медичних і навчальних закладів.


Нагадаємо, нещодавно Deus Robotics також отримав $1,5 млн інвестицій від венчурного фонду SMRK. Під час раунду український стартап оцінили у $15 млн. Його найбільший і поки єдиний клієнт — «Нова Пошта», але команда планує масштабуватися у США.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі