Маркетплейс Impact припиняє співпрацю з українськими користувачами. Причина — війна і санкції

Платформа Impact, яка допомагає творцям контенту знаходити партнерства, більше не співпрацюватиме з користувачами з України. Про це DOU повідомив Іван Палій, Head of Product в Sitechecker, який використовував маркетплейс для своєї роботи.

Сьогодні він отримав від Impact листа з такими розʼясненнями:

«Через військовий конфлікт між росією та Україною, міжнародні урядові санкції та обмеження платіжних методів, Impact більше не може обслуговувати ваш рахунок (...) Враховуючи обмеження, з якими ми стикаємося, Impact не співпрацюватиме з Україною в осяжному майбутньому».

«Ніхто не хоче витрачати кошти і розбиратися, чи ти працюєш на окупованій території, чи ні. Impact — це один з найвідоміших маркетплейсів для партнерського маркетингу. Бренди там публікують свої пропозиції, будь-хто може приєднатися до партнерської програми, відправляти трафік з винагородою за реєстрацію чи продажі. Я використовував платформу, щоб лити трафік на деякі бренди за моделлю revenue share», — розповів Іван Палій у коментарі для DOU.

Ми також звернулися з офіційним запитом до компанії Impact, щоб дізнатися детальніше про причини такого рішення. Ми доповнимо цей матеріал, як отримаємо більше інформації.


Нагадаємо, ми також писали, що американська краудфандингова компанія Buy Me a Coffee більше не залучатиме нових авторів контенту з України. А міжнародна фінтех-компанія Mercury, яка працює зі стартапами й іншими бізнесами, теж припинила обслуговувати клієнтів з українським громадянством.

Редакція DOU поспілкувалася із НБУ про те, як можна врегулювати ці питання і допомогти міжнародним сервісам відрізняти окуповані українські території від решти країни.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



8 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Щось санкції не туди пішли

Воно взагалі якось...

Думаю Impact нічого нового не відповість. Буде щось на кшталт, «нам необхідно дотримуватись санкцій, а українські бренди і маркетологи приносять нам не так багато коштів, щоб ми витрачали свої ресурси на верификікацію кожного — з окупованої він території чи ні».

Цілком імовірно. Але запитати мусимо)

На офіційний запит компанії часто дають більше деталей, аніж в анонсах чи релізах на сайтах

Запрос кушать не попросит, почему бы не спросить.

Підписатись на коментарі