Застосунок «Повітряна тривога» допоміг врятувати 35-45% цивільних українців. А Ajax за час війни найняв ще 1000 фахівців

У перші дні повномасштабного вторгнення засновник Stfalcon Степан Танасійчук у співпраці з компанією Ajax Systems і Мінцифри запустили застосунок «Повітряна тривога». Відтоді його завантажили понад 15 мільйонів разів.

Як пише видання Fast Company, Ajax Systems розробив й оновлює застосунок на волонтерських засадах (pro bono project). Але разом із розвитком програми зростає і бізнес Ajax. Від початку війни компанія найняла ще тисячу співробітників та подвоїла свою команду для R&D досліджень.

За словами Chief Marketing Officer Валентина Гриценка, війна розтрощила українську економіку, але звільнення в інших компаніях дали можливість Ajax найняти. «Багато талановитих людей хотіли працювати в українській локальній компанії, щоб допомогти країні», — каже він.

За допомогою системи відстеження мобільних телефонів науковці дослідили, що застосунок «Повітряна тривога» має значний вплив на порятунок життів людей. Переглянути дослідження повністю можна за посиланням.

«Ми виявили, що реакція громадськості на цю систему значно зменшила кількість жертв серед цивільного населення», — пишуть дослідники з Мічиганського університету, Чиказького університету та дослідницької фірми Ipsos. Вони підрахували, що «вдалося уникнути від 35% до 45% зафіксованих жертв серед цивільного населення» завдяки цьому застосунку.

Для Валентина Гриценка та інших співробітників Ajax ці зусилля стали сенсом у хаотичний і жахливий час. «Це допомогло нам не зійти з розуму, а ще викликало масу позитивного адреналіну, щоб щось зробити в цій ситуації», — додає він.


Нагадаємо, DOU публікував матеріал про те, як створювали застосунок «Повітряна тривога». Степан Танасійчук, автор ідеї й засновник IT-компанії Stfalcon, розповів про шлях до швидкої реалізації аплікації, про технічні проблеми та казуси під час розробки, а також про перші повідомлення про те, як застосунок допоміг врятувати життя людей.

TelegramВсе про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



4 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Цікаво чи карта тривог якось вплинула на нотифікацію населення.

Застосунок “Повітряна тривога” допоміг врятувати 35-45% цивільних українців

Ці цифри трохи сумнівні як на мене. Нижче як вони рахували врятованих українців та посилання на дослідження:

We leverage quasi-experimental variation in the timing of more than 3,000 alerts to study civilian sheltering behavior, using high-frequency geolocation pings tied to 17 million mobile devices, 60% of the connected population in Ukraine. We find that, overall, civilians respond sharply to alerts, quickly seeking shelter.

First, we document that the public shelter response to alerts is nearly twice as large on days when the Ukrainian government sent out special nationwide alerts regarding Russian operations in addition to the usual air alerts.

Second, we estimate that devices that are one standard deviation (275km) closer to the front line at the time of an alert have a shelter response that is nearly twice as large.

This gives an indirect estimate of the potential gains in engagement that can be achieved by stimulating civilian risk perceptions through appropriate messaging interventions

bfi.uchicago.edu/...​22/10/BFI_WP_2022-148.pdf

«Ми виявили, що реакція громадськості на цю систему значно зменшила кількість жертв серед цивільного населення»

Яким чином ? Звідки 35-45% взяли ? Нічого не зрозуміло і не дуже цікаво, мабуть просто знову невдала реклама

Постараємося знайти більше деталей про це дослідження

Підписатись на коментарі