×

Ajax Systems відкриває завод у Туреччині. Це перший завод української компанії за кордоном

Український розробник і виробник професійних систем безпеки Ajax Systems відкриває перший завод за кордоном — у місті Стамбул (Туреччина). Про це 12 травня 2022 року повідомили в компанії.

Передбачається, що на новому заводі площею 8300 м² буде виготовлятися вся лінійка пристроїв Ajax, дублюючи існуюче виробництво в Україні.

Нині компанія вже почала формувати локальну виробничу команду і на першому етапі готова найняти щонайменше 400 людей. У планах виробництва — випускати мінімум 150 тисяч пристроїв на місяць.

Чому саме зараз

У компанії пояснили, що запуск нових виробничих потужностей за кордоном був у планах ще задовго до початку повномасштабної війни в Україні, і є логічним продовженням масштабування виробництва.

«Відкриття нового заводу в Стамбулі — стратегічний крок, спрямований на диверсифікацію виробничих потужностей, запланований компанією. Ми вибрали Туреччину за сукупністю факторів: наявність професіоналів у галузі виробництва, інфраструктура, умови вільної економічної зони, рівень податків, якість підрядників, близькість до наших основних ринків», — зазначив CEO Ajax Systems Олександр Конотопський.

При цьому він розраховує, що нове виробництво посилить розвиток їхніх продуктів та прискорить вихід на нові ринки.

Наразі компанія відкрила першу вакансію на виробництві в Туреччині — General Manager, Manufacturing Plant Operations.

Про вплив війни на роботу компанії

Відомо, що Ajax Systems повністю відновила існуюче виробництво та розробку продуктів в Україні, активно наймає спеціалістів на завод та розширює R&D команду. Ці виробничі потужності й надалі залишаються в Україні, запевнили в компанії.

Там також додали, що мають власний логістичний хаб у Польщі та розвивають локальні команди на стратегічних ринках Іспанії, Італії, Великобританії, Німеччини, Франції, ОАЕ, ПАР та інших країн.


Нагадаємо, в перші дні повномасштабної війни компанія Ajax Systems разом із Stfalcon за підтримки Мінцифри створили застосунок «Повітряна тривога». Він інформує про початок і закінчення тривоги в області, яку обирає користувач, і працює навіть у беззвучному або сплячому режимі смартфона.

Нещодавно команда популярного під час війни мобільного застосунку «Повітряна тривога» випустила важливі оновлення програми, а також нові рішення для моніторингу тривог по всій країні.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті




11 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

розкажіть редактору ТГ каналів, що Стамбул не столиця))

вже виправила, дякую) сором!

може, нарешті, сігналки до авто почнуть виробляти?

Сігналки для авто — це колхоз, яким хіба що китайці будуть займатись

Не автовласник, але сигналка підв’язана до смартфону виглядає непоганою ідеєю, імхо

kyivstar.ua/...​rozumnu-avtosygnalizaciyu

я бачив українські рішення, які ще підтримують блокування запалення і подібні штуки.

що саме там колхоз? Існує попит, має існувати пропозиція. Багато людей шукає альтернативу кцпським пандорам та старлайнам. Можна навіть за абонплату адекватну на місяць за мобільний додаток.

А про бенішгард ви чули? Теж колхоз?
benishgps.com/uk-ua/about/#about
А щодо цього що думаєте:
Сервісне обслуговування на ринку України супутникових систем безпеки світових гравців
Компанія є єдиним в Україні Сервіс провайдером Porsche, Jaguar, Land Rover, а також Vodafone Automotive.

наскільки я розумію, то там B2B рішення, мій поінт був у тому, що колхоз — це B2C.

Беніш — B2B+B2С, якщо я правильно зрозумів як вони працюють з виробниками авто, аджакс — таргет на інсталляторів, але у нас немає проблем купити його у магазині типу розетка або профільному, пов’язаном з охороною.

Щоб установити third-party сигналку треба колхозити тачку, у цьому і був мій месседж. До того ж специфіка Smart Home девайсів і automotive — це зовсім різні світи. Боюсь навіть прикинути, скільки капіталовкладень це буде потребувати — девайси, фірмвер, аппки, whitelabel для автовиробників, якщо робити красиво...

Може для якогось Hikvision це досить просто, а у випадку з Аяксом на даний момент як кажуть «не по Карлосу сомбреро».

Підписатись на коментарі