У CrowdStrike провели внутрішнє розслідування й пояснили причини глобального ІТ-збою

Невдале оновлення програмного забезпечення від CrowdStrike стало причиною глобального ІТ-збою 19 липня. Як наслідок, «зависли» 8,5 млн комп’ютерів по всьому світі.

Сьогодні компанія оприлюднила розʼяснення, в якому розповіла про передумови цієї ситуації. У CrowdStrike додали, що це попередній звіт. Результатами масштабнішого дослідження обіцяють поділитися згодом.

📌 Деталі

У звіті зазначено, що 19 липня CrowdStrike випустила некоректне оновлення конфігурації для Falcon Windows, що спричинило аварійне завершення роботи (BSOD) на деяких системах.

«Це стосується комп’ютерів з ОС Windows версії 7.11 і вище, які 19 липня перебували в мережі з 04:09 до 05:27 й отримали оновлення. На хости Mac і Linux це не вплинуло, як і не вплинуло на системи, які вийшли в онлайн вже після вказаного часу», — додали в компанії.

Причиною стала помилка в тестовому програмному забезпеченні, яку вчасно не помітили. Проблемне оновлення швидко відкликали. Щоб не допустити таких випадків у майбутньому CrowdStrike планує покращити процеси тестування, обробки помилок і стратегії розгортання.

Повний звіт та розʼяснення від компанії можна переглянути за посиланням.


У цьому матеріалі ми розповідали детальніше про ІТ-збій через оновлення CrowdStrike, а також публікували поради кіберфахівців, як компаніям і користувачам покращити безпеку своїх систем.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Все йде до того що вайті регулюватимуть по повній. Бо Галя балувана. Ані ТЗ, ані специфікацій, програм методик та планів тестування... навіть формуляр — скільки зна що то таке. А слугам тре якось жити

не віндовс фалкон, не віндовс 7.11 і не помилка в тестовому програмному забезпеченні.

Підписатись на коментарі