Загинув бойовий льотчик Денис Василюк. До повномасштабної війни він був QA Engineer у Telesens

Під час виконання бойового завдання загинув начальник штабу — перший заступник командира авіаційної ескадрильї 831-ї бригади тактичної авіації Денис Василюк. Звістку про його смерть повідомили побратими з бригади.

«Ми втратили не просто льотчика, а й надійного бойового побратима, друга та просто чудову і яскраву людину. Денис Олександрович — справжній професіонал, він любив свою родину, життя, службу і наше українське небо», — написали на сторінці 831-ї бригади.

У жовтні 2021 року Денис Василюк почав працювати на позиції Trainee Manual QA у компанії Telesenns, але згодом мобілізувався до війська. Він здійснив десятки бойових вильотів і є повним кавалером ордену «За мужність».

Команда DOU висловлює щирі співчуття родині та близьким. Вічна пам’ять! 🕯

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось11
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



18 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Я бачу тут є дискусія чому Денис вирішив звільнитись зі Збройних сил України. Я його друг, тому розкажу чому. Він 10 років віддав армії (починаючи з навчання в ХУПСі, закінчуючи службою в Миргороді). Лиш трохи часу перед повномасштабним вторгення попрацював як куа і знову почалося. Армія завжди була тюрмою, коли служиш в армії ти не вільна людина, постійні відрядження, в будь-який момент треба було бути на місці, про відпустки я взагалі мовчу, щось планувати було не можливо. Коли ми з ним познайомились і почали дуже гарно дружити то я тільки тільки починав свій шлях як куа. Я йому розказував про свою роботу, він мені про свою. Це була взагалі як паралельна реаліст для нього, що якщо захворів то можна взяти лікарняний, можна планувати відпуски і самому вирішувати коли вони будуть і чи будуть взагалі, на той момент в Україні (і я вам скажу і навіть зараз) зарплата тих же льотчиків дуже в дуже невелика, враховуючи те що вони роблять. Я не знаю чому люди думали що їм багато платять, це взагалі не так. Дехто пише що вони на дотації у держави, типу є їжа і житло, пенсія. Їжа з армійської столової і казарма, пенсія до якої можна і не дожити, це не ті привілей в житті на які вони заслуговують. Тому я йому показав цю професію, він вирішив спробувати, йому це дуже подобалось, він вивчився і пішов працювати в свою першу і нажаль останню компанію. Протягом першого тижня він мені кожен день дзвонив і з захопленням розказував про робочий день, для нього все було в новинку, він прям кайфував. Для нього просто посидіти вдома і попрацювати це був вже відпочинок порівнюючи з армією. Нажаль так сталося що чим далі була війна, тим більше він втомлювався, хронічний недосип та стреси. Його останні бажання було таки простими і базовини: посидіти вдома, виспатись, просто відпочити. Тому Деня був би радий що його згадали і на доу, бо навіть ті пару місяців які він попрацював як куа були для нього буде і дуже крутими. Він великий молодець що хоч на короткий час, але він досяг того чого давно хотів. Я їм дуже і дуже пишаюсь.

Дякую, що поділились спогадами

Співчуваю близьким і бойовим побратимам.
Шкода Дениса.

В мене повний дисонанс, що в нашій країні, бойовий пілот на посаді начштабу в чині підполковника подається на Trainee QA. І 21 рік і це в нас іде війна з 2014 року і на армію вже наче пора звертати увагу, особливо на повітряні сили. Співчуття близьким і друзям, вічна пам’ять бойовому пілоту.

www.radiosvoboda.org/...​koyi-armiyi/31364972.html
Ось хороший сюжет за 2021. До речі у ньому присутні кілька відомих тепер бойових льотчиків, які станом на тоді покинули авіацію

це треш. дякую за матеріал

можливо це він вже на війні отримав це звання, а тоді буд джуном тільки в авіації..

Дані на 2021 рік:

Протягом 2019 та 2020 років із лав Військово-повітряних сил ЗСУ звільнилося майже 140 льотчиків-випробувачів, а до кінця 2021 року — ще приблизно 40 пілотів планують піти.

Зараз у залежності від займаної посади та терміну служби виплати українським льотчикам бойової авіації складає від 19 000 до 24 000 гривень.

Бо успішність будь якої професії залежить від затребуваності. Так само зп в цій професії. Пілоти три роки тому ситуативно були зовсім не так потрібні, як зараз. Але заради справедливості, зп в них і тоді були нормальні, середні по країні. 24 тисячі це таки не мінімалка. Плюс повне державне забезпечення і умовно пенсія в 35.
Програмування теж у 60-тих було нікому не потрібною професією, де працювали переважно жінки. Бо це погано оплачувалось і було «нудно». А коли технології розвиваються шаленими темпами і в цій сфері так багато грошей, то і програмування вже не нудне, і потік свічерів тече дуже активно, чомусь всі зараз дико цікавляться технологіями. Це ж логічно
Якщо завтра програмістам будуть платити 300 баксів, то ніхто вже на трейні йти не буде. А програмування знову стане «жіночою» професією:)

Так отож, з 2014 року в нас війна, хоч в «тихому форматі»... І то кагбе про затребуваність повітряних сил, особливо класних спеців, і ставлення до армії загалом(

трохи дивно чому йшов у QA, зазвичай все ж пілоти йшли кудись у ВіззЕйр літати на Аірбасах

багато часу і коштів займає перепідготовка. не у кожного є стільки відкладених грошей, часу і знайомих. + англійська, яка маст для цивільних пілотів. Ну і все ж є дуже велика різниця між військовим пілотом винищувача і навіть військовим пілотом транспортної авіації (як на мене ця спеціальність навіть ближча до цивільних пілотів авіаліній)

кудись у ВіззЕйр літати на Аірбасах

Це треба півсотні тисяч євро викласти на перепідготовку, та й авіалінії з вулиці не завжди набирають.

Був у мене знайомий що перейшов з банківського працівника в цивільні пілоти, він підписав контракт з авіалініями ОАЕ, що відпрацює мінімум 6(а може і більше) років, і вони повністю оплатили його підготовку.

Ключові слова були — «не завжди»
В 2018 — взагалі без проблем
В 2020 — ні
В 2021 — скоріше ні
Зараз — цілком ймовірно

у ВіззЕйр літати на Аірбасах

хоч уявляєте — скільки потрібно часу та грошей на отримання відповідної ліцензії?
а по manual QA були безкоштовні курси при кожній галєрі

зарплати у досвідчених пілотів

ковід в 2020 повністю знищив ринок пасажирських авіаперевезень (і вони досі не оговтались),
багато досвідчених пілотів опинились на вулиці

вони досі не оговтались

Насправді цілком оговтались. У всякому разі в плані закупівель літаків і найму пілотів.

Підписатись на коментарі