Uklon інтегрувався з «Дією» для шерингу документів. Ми дізнавалися технічні деталі реалізації проєкту
Uklon підключив «Дію» для швидкої реєстрації нових водіїв-партнерів. На сайті Uklon Driver тепер доступний шеринг документів, що дозволяє поділитися копіями водійського посвідчення, свідоцтва про реєстрацію авто та іншими цифровими документами у «Дії». Раніше водіям потрібно було фотографувати документи та очікувати на рішення менеджерів Driver Care щодо підтвердження заявки.
CTO Uklon Олександр Чумак та IT-спеціаліст команди впровадження «Дії» Павло Скворцов розповіли DOU технічні деталі про реалізацію цього проєкту.
Яким стеком і технологіями послуговувалися
Застосовували основний стек Uklon, який включає .NET та PostgreSQL для серверної логіки. На фронтенді використовували TypeScript та Angular. Для обміну подіями між компонентами — Kafka, а для аналітики та роботи з даними — Snowflake.
Які були етапи інтеграції
Павло Скворцов, IT-спеціаліст команди впровадження «Дії»:
«З Uklon ми працювали за нашою фіксованою системою роботи з партнерами. Процес інтеграції API „Дії“ мав пʼять основних кроків:
- Ми надіслали Uklon технічну документацію за обраним сценарієм інтеграції — шерингом документів через „Дію“. Технічна документація описує вимоги до ендпоінта, структури запиту, приклади JSON-метаданих за кожним цифровим документом, який доступний для шерингу, приклади фактичного відображення в застосунку „Дія“ та можливі помилки.
- Відкрили доступ до тестового застосунку „Дія“ з тестовими користувачами, які мають увесь необхідний портфель штучно згенерованих документів. Це дає змогу тестувати сервіс без потреби взаємодіяти з реальними даними.
- Юридична частина — підписали договір про співпрацю.
- Після успішного тестування Uklon продемонстрував відеофлоу налаштованого процесу на тестовому середовищі. Ми внесли пропозиції до флоу зі свого боку.
- Коли процес фінально погодили — надали Uklon доступ до продового оточення. І тепер усі нові водії-партнери можуть надсилати копії цифрових документів через „Дію“ під час реєстрації на сайті».
Олександр Чумак, CTO Uklon:
«Зазвичай реалізація подібних проєктів займає від кількох тижнів до кількох місяців. Інтеграцію з „Дією“, включно з усіма етапами узгодження, ми завершили приблизно за два місяці. Основні наші кроки були такими:
- Аналіз вимог: визначення функціоналу, який необхідно реалізувати, та шляхів взаємодії з „Дією“.
- Підготовка дизайн-рішення: пропрацювання інтерфейсів, з якими безпосередньо взаємодіятиме користувач в процесі реєстрації.
- Проєктування архітектури: розробка технічної документації, що описує взаємодію між системою Uklon та API „Дії“.
- Розробка, яка складалася з двох частин: інтеграція з „Дією“ та реалізація необхідного функціоналу в Uklon.
- Тестування: перевірка коректності роботи інтеграції.
- Впровадження: розгортання інтеграції в продакшн».
Які труднощі виникали в процесі
Олександр Чумак, CTO Uklon:
«Найбільш челенджовим завданням для команди стала оптимізація флоу для користувачів. Процес авторизації та передачі даних мав бути максимально простим і зрозумілим для водіїв-партнерів, які реєструється в сервісі. Команді потрібно було детально опрацювати документацію, врахувати всі нюанси авторизації та отримання даних, а також забезпечити надійний захист персональних даних користувачів.
Основною технічною складністю стало впровадження процесу отримання даних від „Дії“ з високим рівнем безпеки. Для цього використовували криптографічні бібліотеки для підпису, шифрування, декодування та верифікації інформації. Також було критично важливо забезпечити точне співставлення отриманих даних з відповідними користувачами, гарантуючи конфіденційність і захист даних на кожному етапі обробки».
Скількох фахівців залучили до проєкту
Від команди впровадження «Дії» проєкт супроводжувало чотири людини: головний менеджер, менеджер сфери та два технічні спеціалісти. На фінальних етапах інтеграції долучався також комунікаційний менеджер, щоб запланувати анонсування проєкту.
Зі сторони Uklon над інтеграцією працювала команда Partners, яка займається розвитком партнерського напряму компанії — водіїв, автопарків, внутрішніх адміністраторів. До команди входять Business Analyst, UX/UI дизайнер, Front-end та Back-end розробники, QA-спеціалісти, Engineering Manager, Product Owner та Data Analyst.
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.