×

Онлайн-ритейлер автозапчастин Dok.ua розширює IT-департамент. Наймуть ще 30 спеціалістів, обіцяють конкурентну зарплату

Український інтернет-магазин автозапчастин Dok.ua, який має орієнтовно 350 фахівців у штаті, повідомив про створення окремого IT-відділу. DOU дізнався деталі про те, навіщо компанії розширення, кого планують наймати і які умови пропонуватимуть.

👩🏻‍💻 Хто вже є і кого шукають

У Dok.ua розповіли, що зараз вже мають 15 ІТ-спеціалістів на таких позиціях: Team Lead, Tech Lead, Project Manager, розробники різних рівнів, системні аналітики, фахівці з техпідтримки і QA.

До кінця 2023 року компанія хоче залучити орієнтовно ще 30 людей. Спершу — РНР-розробників різних рівнів, системного аналітика, Project Manager, згодом — QA (автоматизація), UX-дослідника, Tech Lead.

«Наразі ми публікуємо усі наші вакансії на сайті DOU. Їх можна переглянути за посиланням. Упродовж наступних кількох тижнів їхня кількість зросте», — додали в компанії.

🧑‍💻 Хто очолює ІТ-команду

СTO відділу — Максим Кравченко. У Dok.ua додали, що він має понад 13 років досвіду в ІТ-індустрії, з них понад 9 років — на керівних посадах. Раніше Максим працював у MOYO, ROI4CIO, Wallet Factory та інших компаніях.

👩🏻‍💻 Де офіс і яка зарплата

Робота здебільшого в офісі, що за адресою: Київ, вулиця Перемоги, 9а. Питання щодо дистанційної роботи можуть вирішуватись індивідуально.

«Ми пропонуємо конкурентну заробітну плату. Також двічі на рік аналізуємо ринок праці й актуальні показники зарплат в ІТ. Під час перегляду фінансових умов для фахівців ми враховуємо як ринкову ситуацію, так і динаміку зростання професійних навичок кожного», — відповіли в компанії.

🧑‍💻 Чим займатимуться

Серед завдань ІТ-відділу — удосконалення роботи систем рекомендацій та підбору товарів, автоматизація маркетингових активностей, розробка мобільного застосунку тощо.

«Ми створюємо інструменти для збільшення ефективності власного бізнесу. Також намагаємося розробляти інноваційні рішення й інструменти, які можуть бути корисними не тільки для нас, але й для інших бізнесів, і не лише для сегменту e-commerce. Цілком можливо, що наступного року ми зможемо мати окремий ІТ-підрозділ, який розроблятиме продукти не тільки для нашої, але й для інших компаній», — зазначили в Dok.ua.


Нагадаємо, у грудні 2022-го національний оператор Київстар також оголосив про створення IT-компанії Kyivstar.Tech. Тоді анонсували, що компанія зосередиться на розвитку сучасних цифрових рішень для клієнтів оператора, але також працюватиме і для зовнішнього ринку.

Також про плани найняти 200 співробітників та стати «окремим гравцем на ринку» у 2023 році заявила і нова компанія «Нова Пошта Діджитал».

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті




17 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.
офісна зайнятість, тому розглядаємо кандидатів лише з Києва

Жижитал

Огласите весь список компаний рога-копыта, которые нанимают, пожалуйста.
Особенно тех, кто конкурентную зарплату обещает.
Вы не подуймате, что мы хотели платить не конкурентную.

Вы не подумайте люди как то сумели создать стартап в условиях военного положения, даже двух девченок сумели подтянуть к тому же рекламу проплатить. А вот ко-ко-ко никак не огласят список собственных достижений, видимо по черному завидуют.

Нанимал пару девчонок программисток, не могу сказать правда, что очень успешно. А Вам желаю удачи с этой вакансией, незнаю возьмут ли, думаю надо сначало пару месяцев leetcode позадрюнькивать.

Молодці, хороший сервіс, якщо ще і технічно оновиться, буде топ )

Дефолтна мова сайту російська, можливо новий айті відділ вирішить цю проблему?

Ми також про це запитали в компанії. Ось її відповідь:

«Так, ми знаємо про цю проблему і працюємо над її вирішенням. Поки що не можемо зазначити конкретні терміни. Це пов’язано, перш за все, з технічними складнощами.

Варто додати, ми були першими серед інших інтернет-магазинів у нашому сегменті (автозапчастини та автотовари), хто переклав сайт українською, проте наразі повністю відмовитися від російської версії не можемо. Це пов’язано з тим, що не всі наші покупці повною мірою володіють українською, тож шукають запчастини російською».

Але ж це пряме порушення «Закону про функціонування української мови як державної».
zakon.rada.gov.ua/laws/show/2704-19#Text
Стаття 27. Державна мова у сфері користувацьких інтерфейсів комп’ютерних програм та веб-сайтів
...
6. ...
Версія такого веб-сайту державною мовою для користувачів в Україні повинна завантажуватися за замовчуванням.

Що це за тупа дитяча відмазка «наші покупці шукають російською»? Тож, ДОУ рекламує компанію, яка нахабно порушує Закон України? Думаю, краще створити звернення до мовного омбудсмена щодо порушень Закону на цьому сайті замість рекламувати їх.
Піду, створю.

Я згоден з вами щодо порушення, але з іншої сторони, вважаю, що треба дати час після «виявлення» проблеми на її усунення. Чому? Бо це українська компанія (робочі місця, податки і т.п.) тож треба бути трошки більш толерантним в складні часи щоб не наробити більше шкоди для держави.
Для суспільства було б важливо щоб компанія оцінила складність цієї задачі і оголосили терміни її вирішення.

Компаніям давали ТРИ РОКИ (!) на вирішення цих «проблем».

Сам Закон був прийнятий на початку 2019 року, а норма щодо веб-сайтів вступала в дію тільки 16 липня 2022 року. І навіть після цього, вони порушують Закон не день, не два, а вже рік.

4 роки — недостатній час для того, щоб переключити мову по замовчуванню у веб-сайта? Там що, якісь слабоумні працюють в цьому dok.ua, чи їм 100 баксів жалко заплатити за зміну конфігурації в адмінці сайту і ще 500 за переклад?

Я вам скажу про що це — їм просто пох.й.

Перепрошуємо за тимчасові незручності. Ми усвідомлюємо цю проблему і вже тривалий час працюємо над її рішенням. До кінця поточного місяця матимемо технічне завдання для того, щоб зробити завантаження сайта українською за замовчуванням. Ще кілька тижнів знадобиться для реалізації цього завдання.

Повідомте нам, будь ласка, як все завершите. Ми доповнимо матеріал.

Краще пізно, ніж ніколи.

Дякую за адекватну реакцію.

Ще раз перепрошуємо за незручності. Раді повідомити, що ми успішно подолали вказану вами проблему, тепер наш сайт відкривається українською за дефолтом. Хочемо зазначити, що вирішення цієї проблеми потребувало досить багато часу та роботи команди, але ми зробили це.

Дякую! Молодці!

Євгенію, вітаю! Тільки що представники Dok.ua сконтактували з нами та повідомили, що розв’язали проблему. Дякую, що звернули на неї увагу.

Підписатись на коментарі