В «Дії» запрацювало електронне бронювання. Інформація для працівника оновиться в Резерв+

На порталі «Дія» запрацювало електронне бронювання, йдеться в пресрелізі Мінцифри. Відтепер керівники критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони, можуть забронювати співробітників онлайн.

«Вся необхідна інформація буде доступною в керівника в його електронному кабінеті. Для працівника, який отримав бронювання, інформація оновиться в його застосунку Резерв+. Ті, хто хоче отримати паперову версію підтвердження бронювання, також матиме таку можливість», — розповіла Юлія Свириденко, міністерка економіки України.

Як працює бронювання на порталі «Дія»

Зі сторінки Юлії Свириденко

Якщо рішення позитивне, інформація про бронювання співробітника зʼявляється в застосунку Резерв+. З цього моменту він вважається заброньованим. Згодом витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі Дія й за потреби роздрукувати.

У міністерстві кажуть, що бронювання займає до години. Перед запуском сервісу відбулося закрите бета-тестування, під час якого компанії забронювали 929 працівників.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn



7 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

1. Як у ваших компаніях бронюють спеціалістів якщо ні ФОП ні ГІГ-контрактори не підлягають бронюванню?
2. Люди яких бронюють працюють за трудовим договором? Хто ці люди? Серед них є хоч один девелопер або QA, etc?
3. Як забранюватись звичайному ФОП / ГІГ-девелоперу? Чи пропонують у вашій компанії перейти на трудовий договір щоб бронювання стало доступне?

цікаво, невже EPAM для бронювання перевів людей на КЗоТ? бо щось ніде не видно щоб ФОПів і ГІГів можна було бронювати

тепер зрозуміло, дякую :)

Скажіть будь ласка звідки у вас така інформація, вас особисто перевели з ФОП/ГІГ на КЗОТ?

Інформація безпосередньо від компанії, я тут працюю :). Ні, мене особисто не перевели.

Ще такий функціонал треба для оформлення відстрочки.

Підписатись на коментарі