Група компаній EVO проводить велику реорганізацію: скорочує 40% команди й урізає зарплати

Групі компаній EVO через військові дії росії проти України доводиться значно реорганізовувати свій бізнес. Зокрема, наразі мова йде про скорочення приблизно 40% команди, заявив співвласник групи Микола Палієнко.

«Ми розпочали реорганізацію нашого бізнесу під ті реалії, які ми бачимо зараз і які, ми вважаємо, будуть надалі. На жаль, не зважаючи на поступове відновлення екоммерсу в Україні, в нас є розуміння, що ми ще довго не повернемось на довоєнні рівні. Війна нас застала в момент, коли ми максимально інвестували в R&D та розвиток наших проєктів, багато з яких були стартапами. Ми тверезо розуміємо, що деякі з них не будуть потрібні в воєнний та повоєнний час, а ті, що лишаться, будуть мати значно менші обсяги», — зазначив він.

Яка ситуація з проєктами групи

У компанії розповіли про нинішню обмежену діяльність своїх проєктів, а саме:

  • на паузі маркетплейс для авторських товарів Crafta, всіх продавців запросять до спеціального розділу маркетплейсу Shafa;
  • проєкт Rozetka.Travel — на паузі;
  • C2C маркетплейсу IZI (сподіваються в компанії) — на паузі;
  • закривається напрямок Вчасно.POS в екосистемі «Вчасно», всім клієнтам запропонують тимчасово більш просту веб касу з програмним РРО. Клієнтам іншого POS проєкту Smarttouch запропонують альтернативні продукти;
  • у фінтех-інфраструктурі EVO згортає всі нові напрямки і концентрується виключно на забезпеченні платежів на маркетплейсах групи та «Розетці».
  • усі інші проєкти нібито будуть продовжувати працювати.
«Zakupki.Prom без особливих змін для наших клієнтів. Маркетплейси Prom, Bigl, Shafa та „Кабанчик“ потроху відновлюють свої об’єми і з кожним днем ситуація стає кращою», — констатували в компанії.

Наразі в EVO бачать кількість замовлень на рівні 25-45% від довоєнного стану.

Про скорочення штату

Також у групі компаній повідомили про звільнення майже половини свого штату — близько 450 осіб.

«У нових реаліях ми змушені були розпочати процес звільнення майже 40% нашої команди — це майже 450 людей, для яких у нас просто немає зараз задач і роботи. Це дуже болісно, але ми не бачимо іншого варіанту, ми за чесність і відкритість, і тому тримати людей у стані невизначеності в відпустках і без роботи — не наш варіант», — підкреслив Палієнко.

При цьому він додав, що компанія проводить скорочення з дотриманням таких умов:

  • виплатою тієї компенсації, яку можуть собі дозволити, щоб решта бізнесу могла існувати надалі. Це — дві «воєнні зарплати» за березень (в березні всі співробітники погодилися на спільне обмеження зарплати, щоб був час розібратися, як буде розвиватися ситуація);
  • залишенням працівникам техніки для роботи, якщо вона їм потрібна;
  • створення для ексспівробітників закритої групи і допомога з працевлаштуванням у компаніях, які працюють на зовнішньому ринку і які мають вакансії. Наразі компанія веде перемовини та збирає пропозиції;
  • допомога колегам вибиратися зі складних місць та ситуацій, у яких вони опинились під час війни;
  • підтримка тих колег, які служать у ЗСУ / Теробороні, з подальшою допомогою з працевлаштуванням;
  • матеріальна підтримка грантами тих працівників, які задіяні в важливих волонтерських проєктах.

Крім того, в EVO пообіцяли, що з квітня 2022 року зарплати співробітникам, які зрізали зараз, почнуть поступово повертати до колишнього рівня.


Раніше український сервіс доставки Rocket зупинив свою операційну діяльність в країні. Менеджмент компанії констатував її неспроможність виплатити зарплати та рекомендував працівникам шукати нову роботу.

Маєте важливу новину про українське ІТ? Розкажіть спільноті. Це анонімно.І підписуйтеся на Telegram-канал редакції DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
Підписатись на автора
LinkedIn



Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі