Гейміфікація війни. Як на фронті працює система нарахування балів за знищені цілі

У Мінцифри повідомили, що створили систему, яка реєструє кожне зафіксоване на відео знищення російської цілі дронами. За уражені цілі підрозділи отримують бали, які можна обміняти на додаткові БпЛА чи РЕБ.

Деталі про роботу цієї системи розповів міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров під час DefenseTech Innovations Forum 2025, пише видання Mind.

«Коли проєкт тільки стартував, до нього приєдналися лише кілька десятків підрозділів. Нині їхня кількість зросла майже до 400.

Усі відео проходять верифікацію, що дозволяє збирати дані для розрахунку ефективності бойових дій і визначення найбільш результативних підрозділів. Це також допомагає обрати найкращі дрони для конкретних потреб», — розповів міністр.

Проєкт інтегрований з українською системою ситуаційної обізнаності «Дельта». Аналогічний механізм планують ввести для артилерії 152 мм та 155 мм.

Окрім того, у Мінцифри працюють над системою, що дозволить військовим отримувати дрони через маркетплейс. Це має усунути бюрократичні бар’єри.

«Солдати зможуть зайти в систему, вибирати необхідні дрони, — держава оплатить компаніям, а дрони постачатимуть безпосередньо до підрозділів. Це значно пришвидшить процеси і поліпшить ефективність взаємодії на фронті», — додав Михайло Федоров.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



9 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Шапки і RMT теж підвезуть?

додаткові бали за позитивний вигук щодо пана президента після ураження цілі?

наступні оновлення проєкту бачу так:
— замість військового звання у всіх військових будуть рівні — всі новомобілізовані будуть солдатами першого рівня, озброєні палками
— щоб відкрити військову форму і зброю — потрібно прокачатись і отримати все за внутрішньо-ігрову валюту (є-бали), або купити за реальні гроші, або проплатити преміум season pass
— також можна лутати зброю з ворогів — високорівневу залишати собі, а всі надлишки продавати на маркетплейсі іншим солдатам
— звісно ж- лутбокси. в звичайних — просто набої, в легендарних — позачергове звання, мавік 3т чи стугна
— щоб прокачати багато рівнів одразу, треба створити паті з іншими солдатами і піти в рейд на боса — знищити танк чи ВОП
— солдати, що прокачались до 100 рівня стають умовно майорами і можуть створити свій клан/батальйон
— солдати 200 рівня можуть створити союз кланів — бригаду чи дивізію

якщо ж серйозно — то всі військові підрозділи треба просто забезпечувати нормально. А мотивувати преміями, нагородами/медалями, відпустками, так як це робили всі армії світу в усі часи

отримані бали військовослужбовців з партії ЄС множаться на 0.2 та їх сума не може перевищувати 50

Саме за концепцією «є-балів» москвин Міша-Роль-Кібербезпеки-Перебільшена й намагається перевести усіх «на є-бали», — а потім з викраденими грошима буде намагатись втекти за кордон...
І тоді усі зрозуміють, як він усіх перевів «на є-бал»... Це ж стратегія московських гопніків. Та, мало хто це помічає. Або, не хоче помічати...

це єдине логічне пояснення як Ляшко так забустився:
— прийняв присягу солдатом
— отримав легендарний лутбокс одразу звання лейтенанта
— будучи лейтенантом, отримав епічний лутбокс посаду командира батальйону
безпілотних систем 63ОМБр (яка передбачає звання підполковника);
а може все ще цікавіше і паперові 2млн FPV-дронів від Федорова пішли такому лейтенанту-комбату, на папері, а реальні гроші пішли кудись в інше місце

Тобто я правильно розумію, що бійці самі мають себе мотивувати, свої ж успіхи конвертувати в додатковий боєкомплект та нові дрони? Це серйозно офіційний механізм, а не тимчасове рішення? Держава ніби як є, бюджети на закупівлі також існують, але якщо хочеш воювати ефективніше — зароби собі на це сам? Чи не виходить так, що солдати в польових умовах мають думати не лише про знищення ворога, а й про накопичення якихось «балів», щоб забезпечити себе кращим оснащенням? Це точно підхід регулярної армії, а не мобільної гри? Може ще платину ввести і додаткові ачівки?

Я думаю тут більше про аналітику ефективності та оптимізацію. Більш ефективним підрозділам — більше крутих дронів.

Більш круті підрозділи триматимуть фронт, а сусіди поряд без забезпечення — провалять. І чому той черговий котел виник? І де дівся успішний підрозділ в тому котлі?

Підписатись на коментарі