Український стартап Harmix, який підбирає музику для відео за допомогою ШІ, набирає фахівців у команду
Команда Harmix, яка створила технологію підбору музики за допомогою штучного інтелекту, увійшла у топ-40 стартапів за версією акселератору Techstars Music. Також Harmix отримав раунд на суму $500 000 і тепер шукає фахівців на різні позиції, про це DOU повідомили в компанії.
«Ми продовжуємо вдосконалювати MVP і досліджувати напрямок B2B. Стартап розширює свою команду і шукає ML Engineer, Data Analyst, Data Engineer, Python Developer, UI/UX Designers. Резюме можна надсилати на пошту — [email protected]», — зазначили в Harmix.
📌 Про Harmix
CEO стартапу Назар Поночевний придумав ідею проєкту ще у
Ще на етапі pre-seed стартап отримав грант на $25 000 від Українського фонду стартапів і після цього став одним із фаворитів Amazon, який підтримав Harmix сумою у $13 000.
Раніше головною бізнес-моделлю Harmix був телеграм-бот, але наразі існує застосунок у Google Play і триває робота над iOS-запуском. Для тих, хто професійно працює з відео (режисерів, продюсерів, креаторів, звукоінженерів), — працює десктоп-версія.
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.