Український стартап Harmix, який підбирає музику для відео за допомогою ШІ, набирає фахівців у команду

Команда Harmix, яка створила технологію підбору музики за допомогою штучного інтелекту, увійшла у топ-40 стартапів за версією акселератору Techstars Music. Також Harmix отримав раунд на суму $500 000 і тепер шукає фахівців на різні позиції, про це DOU повідомили в компанії.

«Ми продовжуємо вдосконалювати MVP і досліджувати напрямок B2B. Стартап розширює свою команду і шукає ML Engineer, Data Analyst, Data Engineer, Python Developer, UI/UX Designers. Резюме можна надсилати на пошту — [email protected]», — зазначили в Harmix.

📌 Про Harmix

CEO стартапу Назар Поночевний придумав ідею проєкту ще у 2018-му. Спочатку Harmix був темою наукової роботи, а згодом перетворився у реальний сервіс, який використовує власні запатентовані підсистеми. Для того, щоб вдало підібрати музику, софт аналізує об’єкти, настрій, активність і динаміку відео, використовуючи для цього штучний інтелект.

Ще на етапі pre-seed стартап отримав грант на $25 000 від Українського фонду стартапів і після цього став одним із фаворитів Amazon, який підтримав Harmix сумою у $13 000.

Раніше головною бізнес-моделлю Harmix був телеграм-бот, але наразі існує застосунок у Google Play і триває робота над iOS-запуском. Для тих, хто професійно працює з відео (режисерів, продюсерів, креаторів, звукоінженерів), — працює десктоп-версія.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному1
LinkedIn



Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі