IBM зупиняє найм на позиції, які може замінити штучний інтелект. А це майже 8 тисяч робочих місць у цій компанії

CEO IBM Арвінд Крішна повідомив, що компанія планує призупинити найм фахівців на посади, які в найближчі роки можна буде замінити штучним інтелектом, — йдеться орієнтовно про 7800 робочих місць, пише Bloomberg.

За словами Крішни, найм у бек-офісах IBM буде призупинено або сповільнено. Загальна кількість посад, не пов’язаних з клієнтами, — приблизно 26 тисяч.

«Я легко уявляю, як 30% цих позицій може замінити штучний інтелект й автоматизація упродовж наступних п’яти років», — зазначив CEO IBM. Тобто це означало б втрату приблизно 7800 робочих місць.

Арвінд Крішна переконаний, що такі завдання, як надсилання листів із підтвердженням працевлаштування співробітників, можуть бути повністю автоматизовані. Однак вважає, що деякі функції HR — як, наприклад, оцінка продуктивності команди — ймовірно, не вдасться замінити ШІ-технологіями упродовж наступного десятиліття.

Як зазначає Bloomberg, зараз в IBM працює близько 260 тисяч співробітників, також триває найм спеціалістів для розробки ПЗ і роботи з клієнтами.


Нагадаємо, DOU поцікавився в українських айтівців, чи вдалося за кілька місяців від гучного релізу ChatGPT налагодити роботу з чатботом без шкоди робочому процесу, які переваги вони від цього отримують і як українські IT-компанії ставляться до використання схожих інструментів.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



7 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

да, в относительной безобасности в наше время только кассиры в АТБ, да и то...

Вот как раз кассира заменить проще (но пока не думаю, что дешевле), чем опытного программиста.

Кассы самообслуживания уже работают (не в атб, но...).

Поломойки в McDonald’s самі захищені

слюсар, сантехнік та інші схожі професії

Вообще непонятно зачем они в перспективе если есть кассы самоообслуживания

Підписатись на коментарі