Тестувальники оцінюють відповіді чат-бота Bard навмання, щоб отримати обіцяні гроші — Insider
Підрядники Google із компанії Appen кажуть, що у них недостатньо часу для детальної перевірки відповідей чат-бота Bard, тож іноді доводиться робити це навмання, пише видання Insider.
Цим працівникам прямо не повідомляють, що призначені їм завдання стосуються Bard, але внутрішнє листування на цю тему триває з 7 лютого — приблизно з того ж часу, коли Google вперше представив Bard.
Кілька тестувальників чат-бота, які поспілкувалися з Insider на умовах анонімності, висловили сумніви щодо ефективності своєї роботи. Вони повідомили, що їм не дають достатньо часу, щоб точно оцінити відповіді чат-бота на підказки, тож іноді вони самостійно роблять найімовірніші припущення, щоб отримати обіцяні гроші.
📌 Контекст
Google створила власний чат-бот зі штучним інтелектом під назвою Bard у відповідь на величезний успіх ChatGPT, який отримав підтримку Microsoft. Під час презентації анонсували, що зроблять технологію LaMDA доступною для розробників, авторів і компаній з метою створення додатків на базі технології ШІ від Google.
9 лютого повідомили, що материнська компанія Google, Alphabet, втратила $100 мільярдів ринкової вартості через те, що чат-бот Bard дав неправильну відповідь в прямому ефірі.
Джерело DOU в компанії надало внутрішні скриншоти тестування нейромережі. Вони свідчать про те, що Bard здатний реагувати на аргументи співрозмовника, перепрошувати за помилку та обіцяти врахувати цей досвід у майбутньому.
Також раніше генеральний директор Google Сундар Пічаї організував низку зустрічей зі співробітниками та доручив їм створити АІ-продукти, що зможуть конкурувати з чат-ботом ChatGPT і технологією DALL-E від компанії OpenAI.
Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.