Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Засновник Depositphotos запустив проєкт допомоги малому бізнесу, постраждалому від війни. Видають до 500 тисяч грн

Засновник Depositphotos Дмитро Сергієв запустив платформу KeepGoing — першої допомоги представникам малого бізнесу, які постраждали від війни. Фонд уже зібрав початкові 30 млн грн і готовий надавати підприємцям одноразову фінансову підтримку від 50 тисяч до пів мільйона грн, залежно від розміру бізнесу й потреб, повідомили DOU в проєкті.

Зокрема, платформа створена для допомоги власникам малого бізнесу, а також людям творчих професій, які залишилися в Україні та працюють надалі. На сайті проєкту вони можуть розповісти про свій досвід роботи у воєнний час та подати заявку на отримання інформаційної, грошової чи іншої допомоги.

«KeepGoing — це, з одного боку, приватний фонд, створений IT-підприємцями, який надаватиме грошову допомогу. З іншого — це медіа, де представники малого бізнесу матимуть змогу поділитися досвідом, розповісти свою історію, отримати пораду та залучити потрібну підтримку від авдиторії», — пояснив засновник платформи Дмитро Сергієв.

Фінансовий бік проєкту

Фонд KeepGoing уже зібрав початкові 30 млн грн. Як уточнив Сергієв, особисто він виділив 10 млн грн із цієї суми, а решту дали відомі IT-підприємці, бізнес яких постраждав менше під час війни.

Засновник Depositphotos уточнив, що фонд готовий виділяти від 50 тисяч грн до 500 тисяч грн разової виплати потребуючим підприємцям, залежно від розміру їхнього бізнесу та потреб.

Насамперед звернутися за допомогою на сайті проєкту можуть представники мікро- та малого бізнесу в Україні: команди до 50 осіб чи сімейні бізнеси, постраждалі під час війни.

При цьому Сергієв закликав долучатися до ініціативи інші IT-компанії та великі бізнеси.

Хто вже отримав допомогу

На сайті вже розмістили конкретні приклади 10 бізнесів, які отримали ту чи іншу підтримку від проєкту. Зокрема, історії:

  • Юрія Урсоя, який під обстрілами перезапустив виробництво у Харкові та почав шити військову амуніцію (отримав від проєкту 75 тисяч грн);
  • дизайнерок із Сум, які передають переселенкам «підвішені» комплекти білизни (отримали інформаційну підтримку);
  • двох друзів із Бучі й Ірпеня, що відкрили у Львові кав’ярню з пирогами, до якої стоїть черга (отримали 12,5 тисяч грн) тощо.
«Нас цікавлять історії підприємств найрізноманітніших профілів. Важливо, щоб їхня діяльність так чи інакше наближала перемогу, була актуальною для країни, яке веде війну. Це можуть бути як виробництва, що працюють задля потреб армії, так і творчі чи медійні проєкти, що діють на інформаційному фронті», — розповів відповідальний за медіапідтримку в проєкті Євген Сафонов.

Яку ще підтримку надає платформа

Загалом проєкт надає медійну, інформаційну, фінансову підтримку та запускає краудфандингові збори.

Відомо, що медійну та контентну частину платформи очолив колишній головний редактор Bird in Flight Євген Сафонов. Він уже зібрав для роботи команду професійних журналістів і редакторів.

Окрім розвитку краудфандингової платформи, команда KeepGoing має на меті розбудову ком’юніті підприємців, організацію експертних консультацій і навчання, а також створення бази малих підприємств, які потребують підтримки.

Як відомо, Дмитро Сергієв — український IT-підприємець, засновник фотостоку Depositphotos, онлайн-редактора Crello, фотостудії Lightfield, медіапроєктів Bird in Flight та WAS.


Нагадаємо, в 2021 році ці активи придбала американська компанія VistaPrint (входить до холдингу Cimpress).

Сам Сергієв також розповідав DOU, чому вирішив продати компанію, як пройшла угода, і чим тепер планує займатися.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті




Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі