Kyivstar.Tech виросла до 500 співробітників. У компанії розповіли про бронювання фахівців і плани на 2024 рік

У 2022 році національний мобільний оператор «Київстар» оголосив про створення нового бізнесу — Kyivstar.Tech. Це ІТ-компанія, яка відокремилася від «Київстару» та обʼєднала кілька сотень фахівців із двох колишніх департаментів — інформаційних технологій і розробки диджитал-продуктів.

У 2023-му ми публікували інтервʼю із новими керівниками Kyivstar.Tech, а зараз вирішили поцікавитися у компанії, як справи з клієнтами, наймом та які плани команди на 2024 рік.

HR Lead Тетяна Богданова про команду і найм спеціалістів

«За рік компанія Kyivstar.Tech зросла до 500 спеціалістів. Ми активно розвивали IT- і Digital-команди, шукаючи спеціалістів різних напрямів. Зараз триває процес оновлення стратегії, тож будемо потребувати й нових ролей у команді. З оновленим переліком вакансій зможемо повернутися через деякий час. З актуальними вакансіями можна ознайомитися за посиланням.

Найважче зазвичай нам знайти вузькопрофільних фахівців, яких на ринку небагато. Часто такі фахівці не перебувають в активному пошуку, тому витягнути їх на розмову — непростий процес. Наприклад, цьогоріч складно було шукати ETL-розробника, SharePoint Developer, позиції рівня Tech Lead та PPC-спеціаліста».

Про організацію роботи

«Від початку нашого заснування ми пропонуємо фахівцям гібридний формат роботи. Наразі близько 15% команди працюють з-за кордону, і ще частина працює з різних міст України. Водночас наш офіс у Києві завжди відкритий, тож кожен співробітник, за власним бажанням, може там працювати. У цьому контексті для нас завжди був важливим результат роботи, а не місце, де працює людина».

Про колег в ЗСУ і вакансії для ветеранів

«Четверо наших спеціалістів зараз служать у лавах ЗСУ. Ми підтримуємо постійний зв’язок з ними, допомагаємо фінансово (компанія зберегла їхній середній дохід до мобілізації), також їхні сімʼї можуть отримувати психологічну підтримку.

Щодо вакансій — у нас відкрита та прозора політика найму. Ми завжди розглядаємо всіх кандидатів з однаковим інтересом, відповідно до потреб кожної окремої позиції».

Про заброньованих фахівців

«Зараз в нашій команді заброньовано 93 фахівців, ще 24 спеціалісти подані на бронювання. У 2023 році механізм бронювання став більш зрозумілим і прозорим, але хотілося б пришвидшення, відповідно до встановлених законом термінів. Маємо сподівання на запровадження „єБронювання“».

CEO Андрій Жуковський про актуальні проєкти

«Наша команда продовжує розвивати digital-екосистему „Київстару“ (проєкти „Мій Київстар“, „Київстар Відкритий Телеком“, Hoverla, Jet та інші), тарифну лінійку та додаткові телеком-сервіси, також оптимізуємо взаємодію з клієнтами й підтримуємо інфраструктуру Ukrainian Tower Company.

Окрім того, допомагаємо одному з закордонних мобільних операторів пройти нелегкий шлях заміни застарілих рішень зі спектра систем підтримки бізнесу (BSS), котрий ми самі нещодавно подолали. У 2023 році ми в пілотному режимі запустили приватну хмару на базі технологій VMware, а також почали проєкт із міграції платформи великих даних на AWS».

Про зовнішніх клієнтів і плани на рік

«Маємо двох таких клієнтів. Перший — українська компанія, яка працює в індустрії харчової промисловості, другий — іноземний телеком-оператор. Продовжуємо працювати над новими партнерствами. Вже сформували всередині команди функцію продажів і покладаємо на неї великі надії у 2024 році.

У 2024 році також плануємо виходити на ринок з нашою сервісною пропозицією. Зокрема, щодо таких сервісів:
— побудова великої інфраструктури й IP-мережі;
— інтеграція офісного середовища та бізнес-процесів з телеком-мережею і телеком-сервісами;
— автоматизація та роботизація бізнес-процесів;
— керування складними технічними проєктами, контроль якості їх впровадження;
— консультації з різних технологічних питань тощо.

Також зараз наша команда формує деякі продуктові пропозиції, які можуть зацікавити ринок. Зараз знаходимося на стадії вивчення потреб та визначення пріоритетів, тому деталі розкажемо трохи згодом».

Про стек технологій

«Для нових розробок використовуємо платформу Kubernetes як де-факто стандарт для такої архітектури. Back-end сервіси написані на різних мовах, таких як Java, Scala, Golang, C#, Python — кожну обираємо, відповідно до наших завдань. Front-end та Mobile рішення використовують React та React Native. Бази даних дуже різні: є як реляційні, так і не реляційні.

Якщо говорити про розміщення, то ми маємо гібридну структуру, в якій є як класична on-prem інфраструктура, власні приватні хмарні рішення, так і публічні (AWS, Azure). Майже всі рішення (крім дуже старих) імплементують мікросервісну архітектуру, горизонтально масштабовані й мають високу відмовостійкість».


(У Kyivstar.Tech зазначили, що наразі не можуть коментувати тему кібератаки на «Київстар» і своєї залученості в ці процеси, адже триває офіційне розслідування, — ред.)

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.
У 2023 році механізм бронювання став більш зрозумілим і прозорим,

Стало краще але все рівно замість 25 днів чекати приходилось по півтора місяця. Плюс якщо дані в ТЦК не оновлені, то про бронювання можна забути.

Підписатись на коментарі