Група компаній DVL скорочує до 15% ІТ-спеціалістів. До групи входять Датагруп, Volia і lifecell

Група компаній DVL, яка обʼєднує оператора мобільного зв’язку lifecell і провайдера фіксованого інтернету Датагруп-Volia, скоротить до 15% своїх ІТ-фахівців.

Про це DOU повідомили співробітники lifecell. У групі DVL цю інформацію підтвердили. Причина скорочень — дублювання деяких функцій та необхідність оптимізації бізнес-процесів.

У коментарі для DOU зазначили, що вихідна допомога скороченим спеціалістам відбуватиметься згідно з чинним законодавством. У компанії наразі не готові назвати точну кількість скорочених ІТ-фахівців.

📌 Коментар DVL

«Від початку об’єднання група компаній DVL працює над створенням найбільш ефективної бізнес-моделі, яка має враховувати спільну роботу усіх трьох компаній — Датагруп, Volia, lifecell. Перегляд, оновлення й оптимізація стосуються витрат компаній, бізнес-процесів, IT-систем, організаційних структур — для кожного з напрямів підбираються ті рішення, які дозволять продовжувати роботу без втрати ефективності та якості послуг для клієнта.

У 2025-му році ми маємо завершити процеси, пов’язані з формуванням об’єднаної структури. В окремих підрозділах в цей період переглядається загальне навантаження, подекуди дублювання функцій. Деякі напрями потребують оптимізації, деякі — розширення. Зокрема, технічна дирекція суттєво збільшується і набирає понад 300 нових працівників через масштабування проєктів з енергостійкості, будівництва й модернізації мережі.

Водночас об’єднання IT-cистем потребує й часткового перегляду кількості IT-персоналу відповідного напрямку, але загалом це не перебільшує 15%. В таких процесах компанія дотримується вимог чинного законодавства».

📌 Контекст

У 2024 році DVL Telecom оголосила про придбання мобільного оператора lifecell та оператора фіксованого зв’язку і цифрових послуг «Датагруп-Воля».

DVL Telecom — «дочка» французької інвесткомпанії NJJ Capital, що належить мільярдеру Ксавʼє Ньєлю. DVL — це абревіатура назв Datagroup, Volia, Lifecell, які обʼєдналися в одну компанію після завершення угоди.



Нагадаємо, торік, за нашими даними, в ІТ-команді lifecell працювало орієнтовно 250 спеціалістів. Керівниця департаменту IT-розробки lifecell в інтерв’ю для DOU розповіла, чим займаються IT-фахівці в телекомі, які є можливості для джуніорів і куди рухається індустрія зараз.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



7 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

«ми оптимізували бізнес модель, зменшили витрати, раціоналізували ресурсну складову і ..... далі по списку» ------> з вас +50грн за пакет послуг.

Так це і є «оптимізували бізнес модель» :)

Від чого чого, а від мобілки люди точно не відмовляться. Побурчать і побідкаютьсч звичайно, але кого це хвилює.

я недавно змінив пакет на дешевший, пару днів тому лайф прислав смс «ваш новий пакет подорожчає на 50 грн». Це прямо тролліг 100 рівня

Я з 11-го року сидів на лайфі. Одні муки, а не оператор. Гіршого обслуговування та якості послуг ще пошукати треба. В 22, коли почались відключення, і лайф остаточно перетворився в затичку від пилюки в слоті для сім-карти телефону, вирішив перейти на Водафон після всіх їх потужних рекламок про те, що вони вистоять, зв’язок відключатись не буде і тарифи залишаться без змін. 6 місяців після переходу і мій тарифний план дорожчає на рівному місці на 30%, а в довєсок, щоб прикрити цей скам, мені докидують пару сотень блядських смс та деклька гігів трафіку, який ще і не сильно використаєш, бо як виявилось водафон також працює як гівно під час відключень. Жду не дочекаюсь, коли буде глобальний інтернет і здохнуть всі опсоси, які ніяк наїстись не можуть.

Поправка. Не 6 місяців, а 12. Я зразу оплатив рік абонплати.

на лайфе 5 лет. перешел с киевстара. полет отличный. ни разу такого не было, чтобы качество падало. всё всегда работает. возможно у вас были проблемы с симкой и/или с телефоном/лотком.
за переход с киевстара дали спец пакет. очень выгодно. выбрал себе минимальный за 75 грн (5 лет назад), когда начались приколы со светом — взял чуть посильнее, ибо нужно было больше интернета (90грн). спустя 3 года плачу 90 грн. с февраля поднимут цену, но дали скидку 30% на 3 месяца.
с киевстара ушел т.к. задолбали повышать тариф без моего согласия по 4-6 раз за год. когда оформил заявку, мне позвонил оператор и предложил спец тариф. я отказался. на его вопрос «почему отказываюсь» ответил, что слишком часто повышаете цены. оператор возразил, мол лайф тоже повышает, но практика показала совсем другое :)
о переходе ни разу не пожалел. всем недовольным (оператором) знакомым предлагаю оформить переход. как минимум получить выгодный тариф от текущего оператора, как максимум — еще более выгодный от нового :)

возможно у вас были проблемы с симкой и/или с телефоном/лотком.

Ну я ж не дурак. Раз в декілька років оновлюю телефон і з кожним проблема? Ні, це просто гівняний оператор. Так склалося, що в Києві на Подолі та в сторону центру водафон працює як дніще, а лайф ще гірше.

Я, кста, в 2011 перейшов з київстара на лайф саме по тій причині, що в їх правилах користування закріплено, що ціна на тарифний план зберігається тільки протягом 6-ти місяців (на той період), а дальше вони план архівують та підвищують на нього ціну кожні n місяців, щоб абоненти переходили на нові плани.

Ну і водафон історично жаднюча кантора з найгіршим зв’язком. Мій стільниковий оператор оптоволокна зараз пропонує за 6 євро 5G eSIM з 60 гб трафіку, безлімітними дзвінками на мобільні та стаціонарні по всій країні (Іспанія) та 400 хвилин на номер 59-ти країн на 6-ти континентах. Це не лицемірний водафон, який кожного тижня шле мені смску, щоб я проплатив свій тарифний план, щоб мати змогу користуватися 10гб інтернету в роумінгу в ЄС, який ця вся банда (лайф, водафон, київстар) обіцяли і не могли родити ще з початку війни, а тепер буквально продають за гроші.

Підписатись на коментарі