У DXC Luxoft скоротили команду, яка відповідала за Employer Branding. Розповідаємо деталі

У компанії DXC Luxoft, яка входить у пʼятірку найбільших в Україні, відбулися скорочення. Зокрема, у компанії відмовилися від функції Employer Branding та скоротили фахівців, які відповідали за цей напрям.

Першими на це звернули увагу журналісти dev.ua. Інформацію нам підтвердили двоє спеціалістів компанії. За словами джерел DOU, скорочення зачепили чотирьох людей. Їм надали вихідну допомогу. Додають, що, найімовірніше, це глобальне рішення материнської компанії DXC Technology, яке не повʼязане з фінансами, а радше передбачає реорганізацію маркетингової функції в цілому.

Ми звернулися також за офіційним коментарем до компанії. Доповнимо цей матеріал, коли отримаємо більше деталей.

📌 Контекст

У 2019 році американська компанія DXC Technology придбала Luxoft. У листопаді 2022-го Luxoft відкрила офіс в Туреччині. У 2023 році ми дізнавалися, як справи у компанії, чи є бенч та як часто переглядають винагороди спеціалістам. Цьогоріч на профілі DOU компанія змінила назву на DXC Luxoft та всюди в офіційній комунікації підписувала себе саме так.


Нагадаємо, за останні тижні кілька інших компаній в Україні також скоротили низку фахівців. Зокрема, компанія Reface оголосила про скорочення 35% свого персоналу. Під скорочення повідомили і продуктові компанії RIA та MacPaw.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



4 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Коли потрібно займатись Employer Branding вдовгу?

Коли ринок кандидатів — у кожного senior-а купа оферів з рівними умовами, більш менш однаково цікаві проекти і вирішальним в такому разі може бути як раз аргумент того як та чи інша компанія сприймається в спільноті розробників, яка ії репутація, вага.

Якщо провести аналогію з футболом то пропозиції футболісту від команд з історією: від ФК «Мілан», «Ювентус», «Челсі», «Реал Мадрід» скоріш за все переважатимуть порівняно з ЛАСК (Австрія), Бенфіка(Португалія), Динамо (Загреб) При тому що суми в контракті можуть бути однаковими.

Які стандартні напрямки Employer Branding: програми співпраці з вишами, організація boot camp для трейні, розробка та опублікування власних онлайн курсів для початківців...
В ідеалі компанія має бути зацікавлена в розробці власних продуктів — які мають виконувати роль «продуктів-флагманів» — те з чим компанію можуть асоціювати

З іншого боку під час війни на першу чергу виходять: відмова від співпраці з країною-агрессором (будь яка взаємодія), підтримка співробітників (матеріальна допомога та организація трансферів для релокації на початку вторгнення), организація офісів — коворкінгів в нових локаціях, покращення автономності під час блекаутів (забезпечення співробітників пауер станціями, старлінками тощо) — і це до речі як раз ті сфери де компанія себе добре проявила.

Подивимось, на що це скорочення вплине...

Цьогоріч на профілі DOU компанія змінила назву на DXC Luxoft та всюди в офіційній комунікації підписувала себе саме так

бренд відділ зробив свою справу...

Пост про скорочення 4 людей?

Але тепер витрати кави в офісі скоротилося на 50%

Підписатись на коментарі