Lviv StartUp Club Session 7: “Маркетинг та Реклама”
20 березня відбулося чергове засідання Львівського Клубу підтримки StartUp-підприємців. Засідання клубу проводилося в новому приміщенні офісного центру Оптіма Плаза. Великий конференц зал для 120 осіб дозволив вмістити усіх бажаючих.
Конференція почалась вчазно о 10.30 з вступного слова засновника клубу Ростислава Чайки.
Презентація «7 маркетингових ходів у стартапі» була першою. Під час даної презентації Ростислав Чайка росказав про правильні і неправильні маркетингові ходи для просування власного стартапа. Були розглянуті причини невдалих маркетингових ходів, видатки на маркетингові компанії для різних продуктів і різних умов ринку. Також Ростислав представив та описав 7 основних ходів для просування власного StartUp’у:
1. Інтернет реклама
2. Прямий маркетинг
3. Довірчий маркетинг
4. Партнерство (Affiliate programs)
5. Офф-лайн маркетинг
6. Симбіоз
7. Партизанський маркетинг
Наступну презентацію «Знайомство з пошуковим маркетингом: цифри та тенденції», представляв Дмитро Шоломко, менеджер з розвитку бізнеса Google в Україні. Під час презентації Дмитро розповів про медіа споживання, ринок онлайн-реклами, маркетинг в пошукових машинах (SEM), метрики та неізольованість ріних видів медіа. Під час презентації було представлено багато цікавих статистичних даних по розвитку інтернет реклами, медіа споживанню та розвитку інтерента вцілому. Також Дмитро розповів про зв’язок між різними видами медія та способи збільшення прибутку від використання різних каналів для просування свого StartUp’у.
Після презентації Дмитро відповів на запитання від аудиторії.
Наступною секцією зустрічі були Стартап ідеї. В данній секції виступили Максим Залєвський, який презентував свою ідею сайту про ковані вироби і інформацію про ковалів, і учасник конференції Максим, який розповів про ідею створення порталу нерухомості для оренди квартир в різних містах України.
Під час секції Стартап вакансії виступив Ярослав Максимович, власник Banner.ua, який запропонував вакансію для Інтернет-маркетолога і вакансії для програмістів.
Далі було запропоновано зробити перерву на Speed Networking, який був об’эднаний з coffee brake’ом. В цей час учасники дискутували на різні теми і обмінювалися інформацією про нові підходи в маркетингу стартапів. Також Дмитро Шоломко відповідав на додаткові питання від учасників зустрічі.
Зістріч продовжилась панельною дискусією експертів: Ярослав Максимавич, Руслан Савчишин, Максим Залєвський. Руслан Савчишин, директор компанії MagneticOne, розповів про вдалі і невдалі кроки в рекламі і маркетингу продуктів компанії MagneticOne для електронной комерції. Також Ярослав Максимович розказав про свій досвід проведення маркетингових компаній на прикладі проекту action.ua, яким він володів до нещодавнього часу. Максим Залєвський розповів по помилки, які часто виникають, при проведенні маркитингу стартапів і про маркетинг для сайту ковального мистецтва. Кожен з експертів розповів про програми для відслідкування ефективності маркетингу: Ярослав розповів що отримував статистику в ручному режимі з застосуванням електронних таблиць, в той час коли Максим розповів про сучасні продукти для відслідковування основних показників: Google Analytics, KlickTail, Google WebSite Optimizer, Web Blog Analyzer.
Секцію StartUp ідей і проектів відкрив Сергій Дмиришин з презентацією про проект Crowdin.net. Даний проект представляє собою платформу для загального перекладу програм. Сергій розповів про проблеми які були вирішені під час розробки, основний функціонал системи, а також про, розроблений спеціально для перекладачів, онлайн-редактор перекладів. Одним з переваг системи є підтримка великої кількості платформ для розробки програм (Java, .Net, Qt, Android, iPhone, BlackBerry, Maemo та інші) та універсалізація перекладу, що спрощує роботу перекладачів.
Проект Crowdin.net є безкоштовним і може використовуватися для перекладу програмних продуктів. Проект доступний за адресою www.crowdin.net
Далі виступав Іван Івануса, представляючи проект Dobro-UA, який представляє собою симбіоз соціальної мережі і інтернет-магазина. Під час презентації Іван розбовів про ідею проекта, основні напрями розвитку та плани на майбутнє.
Наступним виступив Ігор Бабак, представник компанії BIT Impulse, який презентував Business Analysis Tool — продукт для аналізу бізнес процесів для підприємств і підприємців. Компанія займається розробкою Business Intelligence систем і презентує дві версії продукту: BAT Enterprise і BAT Desktop. Розролена система дозволяє аналізувати бізнес процеси, як великих, так і маленьких підприємств. Система включає великий спектр можливостей для побудови звітів і динамічного аналізу роботи підприємства. Додаткову інформацію можна отримати на сайті компанії: www.bitimpulse.com
Секцію стартап ідей завершили виступами експертів, які дали рекомендаціїї по подальшому розвитку і удосконалення представлених стартапів.
Засідання клубу закінчилось заключним словом Ростислава Чайки, який розповів про можливі теми наступного засідання клубу і дату його проведення. Наступне засідання Lviv StartUp Club вібудеться 17 квітня 2010 року.
Євген Вершинін,
программіст в компанії SoftJourn-Україна.
Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.