«Зручніше, ніж буклети й папірці». Хто розробляв і що вміє застосунок-навігатор для військових

💡 Усі статті, обговорення, новини про AI — в одному місці. Приєднуйтесь до AI спільноти!

Правозахисний центр «Принцип» презентував навігатор для військових, ветеранів та їхніх сімей. У мобільному застосунку можна знайти відповіді на низку питань, які турбують українців під час служби або після її завершення. DOU дізнався деталі про розробку та функціональність правового навігатора.

«Ви завжди матимете доступ до юридичної довідки, а також до шаблонів документів — включно з рапортами, які можна зберегти на телефон. Це точно зручніше, ніж буклети та інші папірці з інструкціями, які, зрештою, все одно губляться», — зазначили у центрі «Принцип».

Версію для Android можна завантажити за посиланням, а версію для iOS — тут.

Старший аналітик «Принципу» Євгеній Лисенко розповів DOU детальніше про розробку й можливості нового навігатора.

📱Функціональність

«У мобільному застосунку можна знайти інформацію про процеси, виплати та інші юридичні розʼяснення, які можуть бути корисними для військових, ветеранів і їхніх родин. Також можна завантажувати шаблони документів. Мобільний застосунок працює і без інтернету, тож користувач завжди матиме доступ до потрібної інформації.

Є функціональність із переліком місць надання послуг. Наприклад, можна отримати контакти й прокласти маршрут до медичних закладів реабілітації, закладів медико-соціальної експертизи, територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки. Перелік буде розширюватись. Є окремий розділ для важливих сповіщень — тут повідомлятимемо про оновлення в процедурах, виплатах та інші зміни».

📱Хто розробляв

(У липні 2023-го адвокат і співзасновник центру «Принцип» Масі Найєм повідомив, що шукає ІТ-фахівців для створення цього застосунку — ред.).

«Ми отримали велику кількість відгуків від волонтерів-розробників — це понад 140 людей. Також зголосилися понад 10 компаній, які були готові взятись за розробку. Ми зупинилися на команді BuildApps, яка реалізувала цей мобільний застосунок та кілька інших наших проєктів.

📱Відгуки

«Наразі мобільним застосунком команда повністю задоволена. Водночас ми вже розуміємо, що його функціонал треба буде розширювати. Будемо вдячні за додаткові рекомендації щодо покращення, які можна повідомити безпосередньо в опитувальнику застосунку.

За три перші дні застосунок завантажили 3864 користувачі: 2562 на пристрої з Android-системою та 1302 — на іOS. Отримуємо позитивні відгуки в персональних повідомленнях зі словами подяки та підтримки від військових, ветеранів і їхніх сімей. Окремо зазначимо, що на маркеті Google Play вже є 22 відгуки з середньою оцінкою 4,5».

📱Про ІТ-команду

«Правовий навігатор працює також у вебформаті і як чат-бот. Звісно, для поліпшення і розвитку цього напряму нам потрібне посилення нашої IT-складової.

Ми маємо й інші диджитал-продукти. Наприклад, застосунок має онлайн-інструмент для проведення опитувань, а чат-бот працює як на базі штучного інтелекту, так і з можливістю підключення нашого оператора і юристів за програмою Pro bono. Ще маємо чат-бот і для самих юристів — він працює як інтерфейс для отримання кейсів та їхнього опрацювання. Менеджмент запитів й чат-боту відбувається через CRM-систему.

Поки що команда кристалізує запит на фахівця, який стане холдером цих процесів. Після цього така вакансія зʼявиться на нашому сайті. Поки що з цим допомагає команда розробників мобільного застосунку, в тому числі адмініструючи декілька наших сервісів, розміщених на GCP, а не тільки власну розробку».


Нагадаємо, DOU поспілкувався з фахівцем, який опікувався модернізацією реєстру «Оберіг», представниками ТЦК та СП, юристами і Міноборони про те, з якою метою запустили «Оберіг», з яких реєстрів він отримує дані, хто має до них доступ і які ризики з цим пов’язані.

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному1
LinkedIn



Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі