12 місяців бронювання і пошуковик запитів. У Мінекономіки розповіли деталі про резервування співробітників
Коли запрацює електронне бронювання? Чому бізнесам не варто подавати заявку на бронювання співробітників до закінчення попереднього терміну? На ці запитання відповів Сергій Сметанко, директор Департаменту економіки безпеки і оборони Міністерства економіки на Форумі фінансових директорів України 14 червня. DOU відвідав цю подію, тож переказуємо основні тези.
📌Що варто знати про термін бронювання
У Мінекономіки зазначили, що новий термін бронювання співробітників для критичних підприємств — 12 місяців. Проте Сергій Сметанко зауважив, що запит на нове бронювання скасовує попереднє, тому варто розраховувати час подачі заявки.
«Наприклад, раніше ми отримували пакет документів від підприємства і бачили, що у них бронювання завершується через три місяці. Тоді ми чекали, коли завершиться цей термін, і за два тижні подавали наказ. Але за новими правилами попереднє бронювання буде автоматично скасоване при подачі заявки на нове. Тому зараз підприємство втратить попередні три місяці, але отримає 12 нових», — пояснив Сметанко
Як зазначив директор департаменту, при переході зі 194 постанови Кабміну до 76, уряд надав підприємствам спершу місяць додаткового бронювання, а потім змінив цей термін на три місяці. Відтермінування мають ті працівники, які заброньовані через Мінекономіки та термін їхнього бронювання не закінчився на момент прийняття нової постанови, тобто 7 травня.
Сергій Сметанко зауважив, що Мінекономіки зараз цифровізує всі накази про бронювання спільно з Міноборони. Тому будь-які неточності, які могли виникнути у Резерв+ щодо відтермінування, будуть найближчим часом виправлені. Тож усі працівники, які його отримали, можуть розраховувати на три додаткові місяці бронювання.
📌Як відстежити статус запиту на бронювання
На сайті Міністерства економіки, є пошуковий інструмент, де можна відстежити запит відповідного міністерства або місцевого органу виконавчої влади до Генерального штабу. Тобто надіславши запит, можна побачити, чи надійшла відповідь щодо списків бронювання від Генерального штабу до Мінекономіки.
У пошуковику потрібно вказати номер листа до Генштабу, дату його реєстрації та назву органу, що надіслав цього листа.
📌Про електронне бронювання
Сметанко розповів, що бронювання через Дію запрацює через місяць. Щоб забронювати працівників, критично важливе підприємство має в Дії сформувати список співробітників. Він буде доступний Мінекономіки, Міноборони та Пенсійному фонду.
Відомства проведуть звірку внесених працівників, зокрема щодо того, чи оновлені у них військово-облікові дані. Та дадуть відповідь про тих співробітників, яких можна забронювати.
📌Про економічне бронювання
Сергій Сметанко розповів, що перш ніж сформулювати дві моделі економічного бронювання, які зараз пропонують, ініціатори відкинули безліч інших пропозицій. Проте Сметанко зауважив, що зареєстровані законопроєкти потребують додаткової перевірки та вивчення реакції суспільства і бізнесу.
«На мою думку, будь-яка модель економічного бронювання, що стосується податків, зарплат чи окремих внесків, має бути як додаткова ланка, а не єдиний спосіб», — поділився Сергій Сметанко
Також директор департаменту закликав бізнес висловлювати власні ідеї щодо того, як покращити наявні пропозиції економічного бронювання.
Раніше ми писали про економічне бронювання та ставлення ІТ-компаній до цієї моделі.
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.