Mono перевів робочу комунікацію в Slack. До цього компанія користувалася Telegram і MatterMost

Девʼять місяців тому співзасновник mono Михайло Рогальський розповів в інтерв’ю DOU про спроби команди перейти з Telegram і MatterMost у Slack. Нещодавно цей перехід відбувся, про що у своєму дописі повідомив Реза Кавана, Senior Account Executive у Slack.

Ми запитали у mono, чому обрали саме Slack, як довго тривав процес переходу, а також попросили аргументувати, чому українським ІТ-компаніям важливо прощатися з Telegram.

📌 Деталі про перехід

У mono підтвердили, що справді раніше було кілька спроб перейти у Slack. Втім цього разу все сталося досить швидко — процес завершився за три дні, якщо не враховувати організаційні питання.

«mono стрімко масштабується: нові фічі, проєкти, продукти, зростає команда. І питання ефективної робочої взаємодії постало знову. Проаналізувавши уроки минулих спроб і дослідивши варіанти, спинилися на Slack», — розповідає HRD mono Анна Печерська.

До цього використовували і MatterMost — тут була розробка та все, що пов’язане з чутливими даними. Також кілька продуктових команд обрали для себе Slack ще раніше.

«MatterMost схожий на Slack, безпечний, проте дещо застарілий і не юзерфрендлі для нетехнічних спеціалістів. Переїзд у Slack став полегшенням для більшості з майже 500 співробітників», — каже Юлія Кравчук, Employer Brand Manager mono.

📌 Чому зупинились на Slack

У компанії додають, що об’єднання команди на єдиній платформі Slack відбулося безболісно. Зараз триває адаптація, робоча група працює над покращенням простору для робочої комунікації.

«mono — технологічна компанія та завжди в пошуку того, як покращити наші процеси, адже це впливає на якість продуктів, які ми створюємо. Slack — саме той елемент пазла, якого нам бракувало, щоб взаємодія в компанії піднялася на необхідний рівень. Це топовий продукт: АІ фічі, інтерфейс, море інтеграцій (JIRA, Confluence, Opsgenie, Google тощо) та автоматизацій — дуже круто!

Але найважливіше — безпека міжнародного рівня. Все захищене і під контролем: інтегрували LDAP і PassKey. Саме цей фактор вирішальний, адже ми відповідаємо за майже 9 мільйонів клієнтів monobank, безліч зборів на Сили оборони та за фактично фінансову систему України», — зазначає CTO mono Максим Пугач.

У компанії відповіли, що рішення про перехід прийняли задовго до новин про затримання засновника й керівника Telegram Павла Дурова. Найбільше часу зайняв процес узгодження необхідної підписки та налаштування простору у Slack.

«Ми мусили переконатися, що всі наші вимоги щодо безпеки задоволені і водночас не ускладнять користування платформою команді. Маємо відзначити постійну включеність і підтримку команди Slack і Salesforce: вони доклали багато зусиль, щоб mono отримала найкращу пропозицію як українська продуктова компанія», — зазначили у mono.

Досі чимало бізнес-комунікації відбувається в Telegram. У mono сподіваються, що їхній приклад мотивуватиме й інші компанії долучатися до Slack і використовуватимуть функцію Slack Connect для ділового спілкування.

«Серед аргументів, перш за все, — безпека та адміністрування. Важливо розуміти, що Telegram не є робочим месенджером, а Slack — ціла платформа для взаємодії та підвищення продуктивності», — пояснили в компанії.


Нагадаємо, низка технологічних компаній оголосила про вихід з російського ринку або запровадження нових обмежень для російських користувачів. Серед них — Slack, Trello, Jira і Notion.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось9
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



27 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Працівникам наші співчуття

Slack поставли on prem?

Який банк — такий і мессенджер 🫠

uk.wikipedia.org/wiki/Mattermost — опенсорсна альтернатива Slack.
Щось з фактами не то.

Мені здавалось, що Slack це де-факто стандарт і його використовують майже всі вже багато років (якщо не Slack, то хоча б MS Teams для корпорацій).
В мене фактично всі робочі переписки в усіх компаніях і командах були в Slack ще з 2018 року, і я радий, що доклався до переходу стартапу, в якому тоді працював, на Slack :)

Спілкуватись на робочі теми всередині компанії в Телеграм — це звісно крінж ) Сподіваюсь команди Моно таке не робили, правда? :)

Розумію хіба переписку зі зовнішніми консультантами/фрілансерами/замовниками в Телеграмі чи WhatsApp, особливо якщо там нема нічого секретного ) Таке думаю майже в усіх є )

Мені здавалось, що Slack це де-факто стандарт і його використовують майже всі вже багато років (якщо не Slack, то хоча б MS Teams для корпорацій).

Не зовсім так.
Стандарт де факто — Тімс, бо йде з підпискою МС (той же офіс), яка у багатьох бізнесів, навіть невеликих.
На 3 місті Гугл Чат/Мітс, з тієї ж причини, що і Тімс у інших.
Слак скоріше на 2 місці, бо так чи інакше треба обґрунтування «А чому б нам не використовувати тімс за який ми вже заплатили?»

Але наче номальної статистика хто 1, а хто 2 немає.

Тут цікавіше — нафіга було гратись з MatterMost? Ну вам же у них бути офіс бао гсьют.

Не знаю жодної української АйТі компанії у якої є підписка на MS Office для всіх співробітників.
Не АйТі можливо. Але все одно навряд саме для всіх — скоріш для тих, кому воно треба для щоденної роботи.
В мене поки усюди був стандарт корпоративних документів — це Гугл докс.

Тому з мого досвіду в більшості саме АйТі компаній, або тих, де АйТі частина досить значна — все ж Slack :)

Не знаю жодної української АйТі компанії у якої є підписка на MS Office для всіх співробітників.

Лілщо? Епам. Ще кілька контор з топ-10 де наче теж є тімс. Чи це буде підписка на офіс, чи частина якогось пакету Азур, чи якийсь інший «майкрософт клауд». МС дуже активний на корпоративному ринку завжди був.

1 хв гуглу

слак ± 20 мільйонів користувачів
тімс ± 270 мільйонів користувачів

дуже багато коментів, що слак коштує шалені гроші в порівнні з майкрософтом.

з субєктивного, я маю багато дзвінків з новими клієнтам і всі вони на тімсі (урядові, фінансові, індустріальні сектори).

з субєктивного 2, я колись мав фріланс з банком з німеччини і їх продуктова переписка була у телеграмі. Ми там вели 100% роботи повязаної з документацією, онбордингом, і ще частину девелопменту. В той час, мені прямо пофігу було, я взагалі думав що це дуже круто\молодіжно))))

тімс ± 270 мільйонів користувачів

Там махінація скоріше за все, бо включають всі підписки на офіс, азур і тд. Схоже тема як долю ринку клаудів міряють. Дайте посилання де описана методологія

Mono перевів робочу комунікацію в Slack. Аргументи компанії, чому варто йти з Telegram

В лінкедін пості немає згадки телеграму. Уточніть з якого месенджера відбувався перехід? Бо якщо з тг, то крінжатина року. І власне удар по репутації компанії.

Тоді хто і для чого нафантазував в статті тг?

Робоча переписка компанії, що надає банківські послуги, у Telegram? Більшого кринжу я не чув. Добре, що я не маю їх картки.

Slack напевно найкращий зараз. Тімс баганий, лаганий, одні нерви ним користуватися.

Так вони з нього перейшли))

Проблеми сучасності, не прочитав далі за заголовок)

Slack баганий, лаганий, одні нерви ним користуватися. Найогидніша реалізація тредів, яку тільки можна було вигадати. В них ніколи нічого не знайдеш, від них постійно приходиться відписуватись, якщо ви в ньому опинились без вашого бажання. Досвід тредів на 100% залежать від того, на скільки коректно ними користуються ващі колеги. Що автоматично значить, що цей досвід вкрай негативний. Програвання відео огидне. Перемикання між чатами під час худла огидне. Перейти в фулсайз екран в відео або в худлі одним кліком неможливо. Редагування повідомлень огидне. Юзабілі загалом жахливе.
Слак — найгірший робочий інструмент, який вигадало людство, але нічого кращого у нас немає.

Користуюсь Тімз давно, майже ніяких нарікань. Мало того усі великі бізнеси сидять саме на ньому, плюс багато бізнес-орієнтовних інтеграцій.

Та не всі, найбільші бізнеси якраз Slack використовують (Apple, Amazon і ще багато хто)

Не скажу за Apple & Amazon. Звісно є виключення.
Але абсолютна більшість корпоративного бізнес на MS

Не скажу за Apple & Amazon. Звісно є виключення.
Але абсолютна більшість корпоративного бізнес на MS

Проблема в тому, що ви включаєте в «абсолютну більшість» :)
Якщо купу не ІТ-контор, що купили підписку на МС і їм пох на те який месенджер,то так ви праві. Якщо великі контори де є норм ІТ, то не все так однозначно. Той же Дісней, контори, які були стартапами часто на Слак, та і пару англійських старих фін бізнесів на слак.
У вас є статистика?

Я кажу за великий корпоративний бізнес в штатах (2 000, 10 000 і більше) майже усі на Тімз.

Маленькі компанії (до 500 співробітників), стартапи, там так скоріш Slack.

Тімс на разі є чудовим інструментом

Ми мусили переконатися, що всі наші вимоги щодо безпеки задоволені

- сказали люди, які сиділи в телеграмі 😄

Підписатись на коментарі