У системі monobank було кілька збоїв. Гороховський розповів деталі про причини та наслідки (UPD)

20 липня у monobank стався збій операційної системи, про це повідомив один зі співзасновників банку Олег Гороховський. Згодом він зазначив, що застосунок вже працює.

«За результатами збою, як ми і обіцяли, відсотки за кредитами за 20 липня списувати не будемо. Разом це „задоволення“ коштувало нам 27 млн 746 тис. грн. Компенсації отримають понад 1,5 млн клієнтів», — написав він 25 липня.

Згодом Олег Гороховський розкрив у коментарі для AIN технічні деталі про причини та наслідки збоїв. За його словами, проблема була з сервісом, який відповідає за взаємодію з бекофісним блоком клієнтської бази.

«Його конфігурація була не оптимальна і почала не витримувати пікових навантажень. Окрім того, вона була не запроєктована на рестарт під час високих навантажень. Після першого падіння, коли збій тривав 3 години і 20 хвилин, ми це виправили і навчились відновлюватися швидко, тож друге аналогічне падіння тривало вже 50 хвилин. Потім було ще два, але ми піднялись за 10 і 6 хвилин відповідно», — розповів співзасновник monobank.

Зараз цей сервіс після рефакторингу працює стабільно і більше не падає, також компанія замовила додатковий аудит ІТ-архітектури. Гороховський додав, що 1 серпня стався ще один короткий збій, який тривав десять хвилин.

«Це трапилося через тайм-аут сервісу Р2Р-переказів, який повертає контрактну книгу. Там йдуть постійні апдейти — якийсь патч був некоректний. Ми відкотилися на попередню версію — це нормальна поточна робота. Такі таймаути можуть траплятись декілька разів на тиждень по 2-3-5-10 хвилин. Ми ламаємося не частіше, ніж інші. Клієнти справді набагато частіше використовують нас, ніж звичайні банки. Для розуміння: 2,2 млн клієнтів заходять в додаток щоденно, а 5,6 млн — щомісячно», — зазначив він.

Нагадаємо, як інформували на сайті Мінфін, 20 липня орієнтовно з 15 годині користувачі у соціальних мережах почали скаржитися на те, що мобільний додаток не працює. Зокрема, українці не могли приймати й відправляти платежі (навіть між своїми картками). Після спроб виконати будь-яку операцію застосунок просто «висів».

Оновлення від 18:30: додали інформацію, що роботу сервісу відновили.
Оновлення від 25 липня: додали ще один коментар Гороховського.
Оновлення від 2 серпня: додали коментар Гороховського про технічні деталі збою.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



5 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Прям зашкаливает количество технических деталей)

Клієнт моно в середньому платить 18 гривень відсотків

Не знаю нашо вам це, але хай буде :D

Юлія Сабадишина, редакторка новин, журналістка в DOU.ua
Нагадаємо, як інформували в Міністерстві фінансів
minfin.com.ua
в Міністерстві фінансів

журналістка moment

Так, часом журналісти намагаються якомога оперативніше поінформувати й помиляються. Теж люди. Дякую за уважність, відредагувала

як встигнути подати смажені новини, які нормально нікому не потрібні вже за годину..

Підписатись на коментарі