Українським студентам викладають інтерактивний IT-курс з віртуальним стажуванням в Genesis. Розповідаємо деталі
Курс «Створення та розвиток IT-продуктів», який у вересні запровадили у 68 українських закладах вищої освіти, вже проходять понад 3 тис. українських студентів. Програма передбачає віртуальне стажування в Genesis. До кінця року слухачі курсу мають представити до 500 концепцій IT-продуктів, а найкращі проєкти отримають менторів від IT-компанії.
Також спрощену версію курсу проходять понад 2 тис. слухачів на платформі Дія.Цифрова освіта. Про це розповіли під час конференції, яку організувала громадська організація «Освітня фундація продуктового IT». Навчальний курс розробили IT-компанія Genesis, «Освітня фундація продуктового IT» та студія онлайн-освіти EdEra спільно з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством освіти і науки.
📌 Головне про курс
Навчальна програма передбачає одночасно віртуальне стажування в IT-компанії Genesis, інтерактивне навчання та викладається в закладах вищої освіти. Курс складається із 11 модулів. Учасники отримують базові знання з продуктового IT, підприємництва і продакт-менеджменту від практиків індустрії, а також компетенції для перших кроків у продуктовій IT-компанії або запуску власного продуктового IT-бізнесу. Для студентів курс передбачає офлайн- і онлайн-частини. Онлайн-частину вони мають змогу проходити у будь-який час.
«Студентам формат віртуального стажування в IT-компанії дає змогу отримати доступ до вивчення інноваційних професій в продуктовому IT і найповнішу підготовку до майбутньої роботи. Відразу після закінчення університету вони розумітимуть, як влаштовані процеси всередині компанії, та вмітимуть застосовувати набуті знання на практиці», — прокоментував COO Genesis Артем Копанєв.
На курсі студенти розробляють мінімально життєздатний продукт (MVP), опановують програми Figma, AppMagic, а також інструмент для побудови бізнес-моделей Lean Canvas. До кінця 2022 року мають представити до 500 концепцій сумарно. Найкращі проєкти отримають менторів від Genesis. Організатори курсу провели опитування та дізналися, які теми є найбільш цікавими для студентів: продуктовий дизайн, розробка, вивчення поведінки користувачів та продакт-менеджмент.
«Одна зі стратегічних цілей Мінцифри — щоб частка ІТ у ВВП країни була 10%. Першим кроком є освіта. У відкритому доступі є курс „Створення та розвиток IT-продуктів“. Попри будь-які умови, українці продовжують навчатися, створювати IT-продукти та розвивати свої цифрові навички. Це мотивує державу шукати нові можливості для партнерств з освітніми інституціями та міжнародними партнерами», — зазначила Валерія Іонан, заступниця міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.
💻 Які ще курси планують запустити
Протягом першого семестру наступного навчального року Genesis і «Освітня фундація продуктового IT» планують запустити нові курси в аналогічному форматі — «Маркетинг IT-продуктів» та «Аналітика в продуктовому IT». У довгостроковій перспективі також реалізують курси із QA, дизайну, рекрутингу та розробки програмного забезпечення. Розраховують, що у наступні п’ять років нові інтерактивні курси пройдуть 100 000 студентів з усієї України.
Нагадаємо, нещодавно DOU поговорив з айтівцями, які, крім основної роботи, взяли на себе роль наставників. Ми розпитали їх про те, де шукати ментора, як сформувати до нього запит та на яку допомогу можна розраховувати.
Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.