Навіщо «Новій пошті» два застосунки і чим вони відрізняються. Пояснення компанії

У листопаді в соцмережах активно обговорювали появу ще одного застосунку «Нової пошти». Зокрема, користувачів цікавило, як довго для завантаження будуть доступні обидва застосунки, чим вони відрізняються та чому «Нова пошта old» опублікована з приватного акаунту.

Ми звернулися за коментарями до компанії та отримали такі відповіді.

Чому «Нова пошта» вирішила перейти на новий застосунок, а не оновити попередній?

— Технологічно простіше було створити застосунок з нуля, ніж інтегрувати у нього всі нові можливості, які сьогодні ми маємо для клієнтів.

Також ми вирішили, що новий застосунок має стати єдиним глобальним застосунком як для України, так і для світу. MVP для нього зʼявилося через шість місяців після початку повномасштабного вторгнення.

Чому попередній застосунок опубліковано від імені Georgiy Petrushin, а новий — з офіційного акаунту компанії?

— Перший мобільний застосунок «Нової пошти» для iOS був створений у 2012 році. Наш розробник Георгій Петришин зареєстрував акаунт у App Store від приватної особи, через який і опублікував застосунок. Перенесення на інший акаунт було неможливе, оскільки він використовував iCloud. Згідно з політикою Apple, застосунки, що працюють з iCloud, не підлягають перенесенню. Саме тому в старій версії застосунку зберігся початковий приватний акаунт.

Новий мобільний застосунок опубліковано з акаунту, який належить компанії «Нова пошта».

Що буде далі із застосунком «Нова пошта old»?

— Зараз користувачам доступні для завантаження як новий, так і старий застосунки. У назві старого ми додали позначку «old», аби клієнти могли краще зорієнтуватись.

Наразі ми підтримуємо і новий, і старий застосунок, адже хочемо, щоб клієнти самостійно вирішили, коли їм буде зручно перейти. З часом, коли більшість клієнтів перейдуть на новий застосунок, ми відключимо старий.

Скільки користувачів зараз є у цих застосунків?

— Новий за два місяці завантажили 1,8 млн разів. Кількість активних користувачів зараз складає 1 мільйон і 170 тисяч.

Попередній мобільний застосунок упродовж десяти років завантажили 16,5 млн разів. Ним активно користуються 8 мільйонів людей щомісяця.

Які опції є в новому застосунку? Чим він кращий за попередній?

— Змінили інтерфейс, додали нові опції для керування посилками, відстеження курʼєра, переведення чайових тощо. Користування стало простішим і швидшим. Новий застосунок доступний мовами усіх країн, на ринках яких працює «Нова пошта». Зараз це 16 мов: українська, мови 14 європейських країн, а також каталонська і турецька.

Команда займається покращенням функціоналу архівування посилок, можливістю створення папок з відправленнями, впровадженням АІ-рішень. Додатково ми розширюємо опції для користувачів ЄС щодо керування посилками та кур’єрами.

Скільки людей працює над новим застосунком?

— Застосунок був повністю розроблений інхаус, силами Nova Digital та команди з розробки клієнтських сервісів «Нової пошти». Загалом над проєктом зараз працює 75 людей, включаючи продуктову команду, дизайнерів, розробників, тестувальників та фахівців підтримки.



Нагадаємо, у лютому 2023 року Nova Digital (входить до групи «Нова пошта») заявила про плани найняти 200 співробітників і стати окремим гравцем на ІТ-ринку. Компанію створили наприкінці 2021 року, у березні 2022-го вона отримала статус резидента Дія City.

На початку 2024-го Nova Digital вже мала 500 спеціалістів. Тоді DOU повідомили, що компанія вийшла на відкритий ринок із власними продуктами, однак продовжує надавати IT-послуги і всередині групи «Нова пошта».

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось14
До обраногоВ обраному1
LinkedIn



38 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

В новому застосунку, не показує які поштомати розміщені в будинках і тільки для мешканців. В старому ця інформація є, а новий вводить в оману що поштомат працює цілодобово, хоча по факту доступ до нього обмежений.

Люди, часто не бачать те, що на видноті. Новий застосунок доступний в маркетах більше року (і навіть UX/UI дизайнери різні давно про нього викладали відео в TikTok. Наприклад, vm.tiktok.com/ZMk2oA6uD), а хайп зараз. А ще на старому сайті Нової пошти майже рік гігантський банер, що в них новий сайт з локалізаціями під різні країни novapost.com/uk-ua Не здивуюсь, якщо буде новина про нього як про щось, що тільки з’явилось

Новий застосунок розробляється з минулого року і був доступний в сторах ще з того часу (як MVP із багами і т.д.). В ньому в певний період був банер запрошення до тестування звичайних користувачів.

Спочатку тестові версії викатувались через Test Flight та App Distribution — для користувачів, що зареєструвались для тестування (і могли писати про проблеми в групі в Телеграмі), а потім на стори. Я теж один з тих, хто тестив зі звичайних користувачів певний період і повідомляв про проблеми та пропозиції.

Про багато багів чи відсутність функцій вони знають давно, до анонсу в новинах застосунку і хайпу (багато ще до цього вони виправили чи додали в беклог).

Ще є багато пропозицій, що тестери подали, плануються цікаві дуже функції про які більшість не знає. Наприклад, мультиакаунти.

Кому цікаво група бета-тестувальників в Telegram (ще доступна для приєднання), там можна писати про баги та пропозиції (і дізнаватись анонси): t.me/ eXxEwUdyvZ43ZDUy

PS. Спочатку, як вони повідомляли застосунок призначався саме для європейського ринку (там трохи інші функції доступні, ніж в нас, в них було менше), тому функції, які типові для нашого ринку вже потім стали додаватись

В старій апці завжди є терміни зберігання, в Новій через одну посилку. Взагалі не розумію, в чому може бути проблема, якщо однакові дані.

У новому додатку не відкрився поштомат.
У старому той самий поштомат — відкрився.

Пермішени всі однакові.

Зараз можна використати обидва додатки, але чекає сюрприз...
При спробі створити відправлення з поштомату і до 5 хвилин клацання з телефону — вибору з якого поштомата, в який, якого розміру посилка, кому, що там всередині на скільки страхуємо, як доупаковати, хто платить... воно просто видаляється.
Підтримка кажет — так це норм, поставте новий додаток і створіть все у ньому.

Старий додаток: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Новий додаток: ⭐️

Мені теж не подобається новий додаток. Користуюсь старим.

тот самый случай, когда сама компания понимает, что новая поделка это г... и если принудительно всех на него перевести будет катастрофа

Покажи мені хоч один продукт, де старі юзери не плювалися від редизайну. Це людська природа: звикаєш і тоді все нове здається г...

Але на рахунок НП погоджуюсь, не можна випускати такий сирий новий продукт. Юзери не люблять бути бета тестерами і їм по правді насували.

Це людська природа: звикаєш і тоді все нове здається г...

потому что чаще всего, к сожалению, оно и есть гавно
до сих пор не понимаю, как можно было переделать офис под рибоны

Покажи мені хоч один продукт, де старі юзери не плювалися від редизайну.

Windows 3.1 -> Windows 9x
Windows NT 4.0 -> Windows 2000
Windows 2000 -> Windows XP

Windows 2000 -> Windows XP

Для мас був скоріше 98 -> XP, і таки плювалися.

Може, і правильно робили. Відхід від CUA починаючи з XP приніс більше бардака, ніж користі.

Що в цьому переліку робить NT, коли вона суто корпоративна, і при здоровому глузді використовувати її вдома, замість 95/98 просто не можливо

Список посилок в новому додатку значно гірше виглядає. В старому значно легше зорієнтуватись де яка посилка. А в новому просто купа тексту на купі.

Виділити активні посилки жирним текстом — це «геніальне рішення» ... це так щоб весь текст ще більше зліз.

Аватарка явно для чогось задумувалась, але зараз там просто букви, які лише місце займають.

Прибрати номер посилки зі списку ... може й не критично, але не звично.

Короч, таке враження, що дизайнер тут не працював... виглядає так, що розробники зробили список як best effort без дизайну ... і так і пішло в реліз.

----

Але в новому додатку є величезний плюс: можна вимкнути промо сповіщення.
А то цей спам вже добряче діставав.

В аватарку зараз тягне фото людини, якщо вона вказала в твоїй контактній книзі телефону

Користуюсь старою, хоча нову теж встановив. Суб’єктивно, нова апка сильно тупить при спробі оновлення інформації про посилки.

судячи з відгуків — Old is Gold ©

А я-то думала, що то за old у назві виліз, а воно ось що xD

Я щойно дізнався про існування нової нової поошти

Той випадок, коли все було добре, а стало так собі. Новий застосунок не дає архівувати переадресовані посилки (так, вони це знають, уже 3 місяці не виправляють), не вміє оплачувати відправлені посилки, якщо оплачувачем є отримувач, як вмів старий додаток. А разом із тим, старий додаток перестав показувати більшість сповіщень, стало потрібно заходити дивитися самому.

У мене жахливий досвід користування новим. Завантажується довше за старий в декілька разів. Висять посилки, які вже давно були архівовані в старому додатку. Інтерфейс виглядає страшно, наче китайська копія оригінального додатку. Видаляв і ставив заново, не допомагає і підтримка теж не звертає уваги на мої скарги. Все, що я від них чув це — а у нас все працює.

Це ж як треба бидлокодити, щоб не сати змоги перевести апку на новіші технології.

Там могли бути і політичні причини, якщо додаток був опублікований не від компанії, а від їх співробітника (або тим паче, якщо від ФОПа)

так просто скопіпастити код в новий білд?

Думаю, там були нюанси. Можливо, при розставанні зі спрівробітником, який опублікував старий додаток, могли б виникнути питання інтелектуальної власності. Не знаю, які там підводні камені, але, скоріш за все, вони там є

Санта барбара відпочиває. Якщо я не помиляюсь то першу апку на відроіді робила купка студентів з Тернополя чи з Франківщини. Але це було ще в 2016-2017 роках.

При чому тут політичні причини? Давайте я теж накину на вентилятор. Захотілось топ менеджерам по новій бмв, придумали що треба набрати нову команду яка зробить супер проривний застосунок, але вийшло як вийшло :)

«Могли б просто назвати „Стара пошта“» ©

Це зламає попередній юзер експірієнс. Треба було назвати новий скромно і зі смаком: Наднова Пошта. Supernova в них вже є.

У мене нова апка постійно пише «немає інтернету» та не хоче оновлювати список посилок по свайпу згори вниз.

Саппорт порекомендував «видалити апку та завантажити заново». В когось було таке ж?

У мене не оновлювався статус оплати або відкриття комірки поштомату, і рекомендація від саппору була такою самою

Цікаво, в мене те саме відбувається останні дні зі старою апкою)

В мене аналогічно. Ще не було можливості оплатити посилку. Видалив нову і заново поставив стару. Працює люкс. В мене версія для Android.

А пробували виконувати рекомендації суппорту?

«видалити апку та завантажити заново»

«видалити апку та завантажити заново» на мові сапорту це «ми не знаємо як це вирішити, але треба чимось зайняти клієнта».

Підписатись на коментарі