НП Діджитал виросла до 600 співробітників і продовжує наймати. У компанії розповіли, яких ІТ-фахівців зараз знайти найважче

На початку лютого «Нова Пошта Діджитал» заявила про плани найняти 200 співробітників та стати «окремим гравцем на ринку». Компанію створили наприкінці 2021 року, у березні 2022-го вона отримала статус резидента Дія City.

«Ми плануємо вже цього року вийти на ринок як окремий гравець, який обслуговує не лише „Нову пошту“. Ми зможемо запропонувати ринку продукти, пов’язані з поштовими перевезеннями: оперативний облік посилок, контроль руху автотранспорту тощо», — зазначав раніше Андрій Чепіга, директор НП Діджитал.

DOU поцікавився у компанії, як справи з наймом фахівців та які плани команди на 2023 рік.

📌 Кому надає послуги НП Діджитал

    Зараз, як і на початку нашої діяльності, ми надаємо послуги та створюємо продукти на замовлення групи компаній «Нова пошта». Ми працюємо у тих самих країнах, що і «Нова пошта»: в Україні, Молдові, Польщі, Литві, Чехії, найближчим часом розпочинаємо роботу в Німеччині та Румунії.

    📌 Скільки зараз фахівців та кого шукають

      У НП Діджитал — 600 спеціалістів [у лютому було 350 співробітників — ред.] і ми продовжуємо набирати команду. З повним переліком відкритих вакансій можна ознайомитись за посиланням.

      Зокрема, шукаємо:
      — PHP Developer,
      — Java Developer,
      — Senior Network Service Engineer,
      — Senior Infrastructure Engineer,
      — Senior Information Security Engineer,
      — фахівці з безпеки,
      — бізнес-аналітики тощо.

      📌 Яких фахівців знайти найважче

      Найбільший виклик для компанії — не знайти фахівців необхідного профілю, а занурити в нашу специфіку тих, які прийшли ззовні. Наприклад, під час відбору на посаду бізнес-аналітика ми надаємо перевагу фахівцям компанії, які вже добре знайомі із нашими процесами. Нам зручніше навчити їх бізнес-аналізу й постановці технічних задач, аніж робити навпаки — шукати досвідченого бізнес-аналітика та витрачати тривалий час на його занурення у процеси.

      Нам важко знаходити ІТ-архітекторів, адже така людина повинна мати високий рівень технічної освіти, чималий досвід у розробці й аналітиці. У нашої компанії велика IT-інфраструктура, тому до архітекторів ми висуваємо високі вимоги. Це мають бути мегакваліфіковані спеціалісти.

      Також ми тривалий час шукаємо адміністраторів інфраструктури. Частину команди ми ростили самі, а дехто прийшов до нас вже із високим рівнем навичок — для таких спеціалістів у нас завжди відчинені двері. Окрім того, у нас завжди є робота для адміністраторів, які професійно розбираються у каналах зв’язку та мережевому обладнанні.

      📌 Які плани на 2023 рік

      Цього року наше завдання номер один — забезпечити вихід «Нової пошти» на ринки європейських країн. Ми супроводжуємо цей процес на всіх рівнях:
      — під’єднання інтернету у нових відділеннях;
      — IT-інтеграція з місцевими партнерами й локальними інтернет-магазинами;
      — налагодження митно-брокерських процесів;
      — підключення нашої операційної системи Shipment у кожній країні.

      Також ми готуємо новий мобільний додаток, який працюватиме як в Україні, так і за кордоном. Він буде єдиним для усіх користувачів «Нової пошти» по світу. Розвиваємо і власний продукт, розроблений для Європи, — систему для моніторингу транспорту TMS Prolog.


      Нагадаємо, у грудні 2022-го національний оператор Київстар також оголосив про створення IT-компанії Kyivstar.Tech. Тоді анонсували, що компанія зосередиться на розвитку сучасних цифрових рішень для клієнтів оператора, але також працюватиме і для зовнішнього ринку.

      Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

      👍ПодобаєтьсяСподобалось0
      До обраногоВ обраному1
      LinkedIn



      4 коментарі

      Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.
      У нашої компанії велика IT-інфраструктура

      Нехай кожен жите України отримує чи відсилає посилку щоденно, і посилка має 10 апдейтів статусу в день. Маємо приблизно 40M *11 (створення та 10 оновлень), тобто маємо 500 мільйонів записів в базу даних. Відбуваються в робочі години, тобто маємо півтори тисячі рпс. Закладаємо 10 к рпс на піки. Жирний інстанс реляційної бази, або пучок нежирних з шардінгом. Воркери скейляться по смаку.
      Оцінювався (на думку дилетанта) найбільш навантажений сервіс трекінгу.
      Цікаві досліди (челленжі) — офлайн режим відділення.

      Це мають бути мегакваліфіковані спеціалісти.

      — та нє, звичайний галерний архітект (не той, що личка «ти архітект, бо хочеш більше грошей, а синьору стільки не платимо», той, якого тягають по прісейлах)

      Думаю, ваші міркування цілком слушні за виключенням того, ще не врахували опитування серед яких велика кількість холостих від міжнародних партнерів, а також оті всі міжнародні інтеграції. Але то не дуже вплине на класс завдань архітекторів.

      Похибка у висновках про кваліфікацію архів в іншому. Сабадишина зробила свою працю вправно. НПД свідомо наймає БА, які за здібностями конкурують з тарганами. Тобто, з одного боку маємо групу дешевих кодерів, котрі не вміють вирішувати інформаційні задачі, як того -для прикладу- вимагає, agile-маніфест. З другого боку выправляемо ситуацію й посилюємо code-неміч БА-неміччю. Комусь потрібно робити роботу за всіх тих йолупів. З’являєтеся ідея вимусити архітектора заповнити прогалини.

      Результатом є те, що замість характерних завдань архітекторів, вони займаються програмуванням. Замість вирішення задач класу тестувати й комбінувати різноманітні технічні інструменти з метою підвищення ККД системи, вони займаються інженерією бізнес рішень, тобто стають технологами, а не архитекторами. Через те маємо 1) нетипові вимоги, й стони, як же ж важко те все знайти. 2) коли знаходять формальні навички у всіх доменах, практикувати ті навички нема часу. ККД системи залишається на нулі. Жирний сервіс не витягує, а розподілена система працює як рахіт на марафоні, що ви й зазначили.

      Рассказали б что-то техническое хоть)

      Підписатись на коментарі