Автоматичні відстрочки й зворотний звʼязок з Міноборони. Яку ще функціональність додадуть у «Резерв+»

Керівник управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий в інтервʼю для DOU розповів, які нові онлайн-послуги планують додати в застосунок «Резерв+».

За його словами, станом на сьогодні (24 червня) через застосунок згенеровано 850 000 документів. Упродовж літа мають запровадити зворотний зв’язок з Міноборони. Можна буде подавати запити й брати участь в опитуваннях для військовозобов’язаних.

«Потім додамо можливість робити запити в інші реєстри. Умовно, людина зможе через застосунок подати запит на кшталт „хочу, щоб з ДРАЦС підтягнуло, що в мене троє дітей“. Натискаєш кнопку — підтягує документ-витяг про трьох дітей. І людина може автоматично отримати відстрочку, якщо хоче. Це має бути зручно і військовозобов’язаному, і державі, тому що не треба буде витрачати час ТЦК», — розповів Олег Берестовий.

Також у планах — автоматизувати й спростити процес рекрутингу. Систему «Доброволець», якою нині користуються рекрутингові центри, з часом інтегрують у «Резерв+».

«Ми хочемо, щоб можна було не просто резюме подати, а автоматизувати повний цикл рекрутингу; відстежувати і розуміти статистику. У першій версії людина зможе подати резюме й отримати відповідь на нього із запрошенням або на дзвінок, або в рекрутинговий центр. Потім у застосунку буде показано статус, чи пройшла людина далі і які наступні кроки», — додав він.

Міністерство оборони працює і над тим, щоб військовозобов’язані могли записуватися на ВЛК і самостійно проходити комісію, без окремої вказівки ТЦК. А восени в «Резерв+» планують додати функціональність, яка допомагатиме підготуватися до служби.

«Там будуть відеоуроки, тести, а потім і сертифікати. Тобто це буде безпосередньо в застосунку, не треба буде кудись переходити. Наступні оновлення залежатимуть від пріоритетів. Це будуть сервіси не тільки для тих, хто ще не служив, а й для тих, хто уже не служить. Відповідно у „Резерв+“ буде функціональність для ветеранів», — повідомив Олег Берестовий.


Нагадаємо, до 16 липня кожен військовозобов’язаний повинен оновити свої контактні дані через застосунок «Резерв+», ЦНАП або ТЦК та СП. Далі ж для уточнення персональних даних чи проходження військово-лікарської комісії людину можуть викликати повісткою. Яка повістка вважається врученою, чи можна від неї відмовитися, яка відповідальність чекає на порушників, а також яку інформацію можна зчитувати через QR-код у застосунку «Резерв+» — пояснюємо в цьому матеріалі.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.
«хочу, щоб з ДРАЦС підтягнуло, що в мене троє дітей»

угу, только в ТЦК каждую отсрочку рассматривает целая комиссия и проходить ее надо каждые три месяца
ми ж сервісна держава ©

Підписатись на коментарі