Рекрутинг і відстрочки онлайн. Коли у «Резерв+» запустять ці послуги

У жовтні Міністерство оборони планує запустити онлайн-рекрутинг на базі застосунку для військовозобовʼязаних «Резерв+», а в листопаді — можливість отримати відстрочку онлайн.

Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко під час конференції «ІТ Arena» у Львові.

«Триває останнє тестування функціональності онлайн-рекрутингу. У першій декаді жовтня ми запустимо цю послугу.

Також хочемо додати онлайн-відстрочки як окрему послугу застосунку, таким чином змінивши спосіб їх отримання. Зараз людина має особисто прийти в ТЦК й подати заяву, і лише після цього відстрочку можуть розглянути, погодити або не погодити», — зазначила Катерина Черногоренко.

За її словами, наразі йдеться про три типи відстрочок: для багатодітних сімей, людей з інвалідністю та студентів денної форми навчання.


Нагадаємо, керівник управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий в інтервʼю для DOU розповів деталі про роботу над застосунком та його вдосконалення. За його словами, восени в «Резерв+» також має зʼявитися функціональність, яка допомагатиме підготуватися до служби. Йдеться про відеоуроки, тести, а згодом і сертифікати.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



5 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Та ну блін :)
Якось виглядає вже як — говорити про щось аби говорити
Кілька місяців тому вже говорили про те що для

для багатодітних сімей, людей з інвалідністю та студентів денної форми навчання.

Відстрочка оформлюватиметься автоматично
А зараз вже про функціонал оформлення в Резерв+, як фічу
І якщо з оформленням автоматично була відмазка — тільки для цих категорій, бо тільки для них є доступ до реєстрів
То з заявами на відстрочку в Резерв+ які відмазки? чого тільки для обраних категорій відстрочок?
Нахіба витрачати сотні тисяч робочих годин в нікуди, щоб подати заяву...

Окей, давно вже це обіцяють — схоже що таки дороблять до кінця року.

А як можна дані оновити в Резерв+ ? Один раз адресу вказав там, що робити якщо вона змінилася? Зараз виглядає що лише через ТЦК

Функціонал «Виправити дані онлайт» лише 2 кейса покриває: 1) помилково на обліку, бо вже військовий, 2) дані не знайдено.
Спробував декілька раз ним скористатися — усі запити просто ігноруються.

тільки 1 раз при реєстрації — принаймні поки що

На жаль, саме так. Юрист сказав є 2 шляхи: особисто в ТЦК або ще спробувати рекомендованим листом Укрпошти на імʼя «начальника ТЦК та СП» з описом вкладення посилаючись на Пункт 4 Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 559:

 4. У разі невідповідності відомостей, зазначених у посвідченні призовника, тимчасовому посвідченні військовозобов’язаного, військовому квитку осіб рядового, сержантського і старшинського складу та військовому квитку офіцера запасу, відомостям, що містяться у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, громадянин України для внесення відповідних змін: у паперовій формі - повинен звернутися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу (органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку; в електронній формі - повинен скористатися засобами електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста для звернення до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу за місцем перебування на військовому обліку. Зміни вносяться протягом п’яти робочих днів з дня реєстрації заяви. 

це слоуфлоу, суть електроного ТЦК не закладалась

Підписатись на коментарі