Усі онлайн-сервіси «Нової пошти» відновили роботу. Компанія спростовує інформацію, що збій стався через фішингову атаку (UPD)
Як повідомили DOU в «Новій пошті», компанія відновила роботу мобільного застосунку та сервісу авторизації. У пресслужбі спростовують інформацію про те, що це була фішингова атака.
📌 Що сталося
Увечері 17 травня клієнти «Нової пошти» почали скаржитися на нестабільну роботу застосунку й інших онлайн-послуг служби доставки. Зокрема, користувачі не могли залогінитися, перевірити статус відправлень, здійснити оплату дистанційно, забрати посилку з поштомату.
У «НП» підтвердили для DOU, що в системі стався технічний збій і команда продовжує працювати над відновленням роботи ІТ-сервісів. Водночас компанія спростовує, що це був фішинг.
У телеграм-каналі «Підслухано в ІТ», який ведуть операційна директорка DOU Владислава Зацаринна та Service Manager MacPaw Юрко Федоренко, зʼявилася інформація, що імовірна причина збою — фішингова атака.
«Кажуть, був фішинговий лист, зламали корпоративну пошту на gmail, а маючи її — поклали все. У сортувальні центри виводять всі зміни. Оцінок та прогнозів ніхто не дає. Схоже, що 18 травня відділення будуть працювати в ручному режимі», — повідомило джерело каналу.
Як пише AIN, посилаючись на свої джерела, через розміри та логістичну важливість компанія «Нова пошта» стала важливою ціллю для російських хакерів, які постійно докладають зусиль для нанесення шкоди ІТ-інфраструктурі бізнесу.
Як повідомили DOU клієнти «НП», орієнтовно від 9:30 роботу системи вдалося відновити, але вона все ще підвисає. У відділенні попередили, що за повідомлення про доставку ручатися не можуть.
📌 Коментар «Нової пошти»
Як повідомили DOU в пресслужбі «НП», технічній збій все ще є в роботі мобільного застосунку та сервісу авторизації, який дозволяє зайти до бізнес-кабінету. Усі інші сервіси працюють. Водночас у компанії спростовують інформацію про те, що це могла бути фішингова атака.
«Ми докладаємо усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Щойно ми відновимо його роботу — одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії», — прокоментували в пресслужбі.
У «НП» додали, що усім, хто очікує посилки у поштомат сьогодні, — найближчим часом зателефонує оператор і уточнить зручний спосіб доставлення або запропонує можливість зачекати отримання у поштоматі. Інші послуги з відправлення посилок і вантажів, а також фінансові послуги клієнти можуть отримати у будь-якому відділенні.
Збій зачепив лише українських користувачів, в інших країнах все працює у звичному режимі. Причину проблем, окрім формулювання «технічний збій», поки не озвучують.
Оновлення від 19 травня, 10:33: додали коментар від пресслужби «НП»
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.