Megogo планує розвиватися в Польщі й конкурувати з Netflix, Disney+ та HBO. Найважливіше з матеріалу Forbes
Український стримінговий сервіс Megogo слідом за monobank, «Новою Поштою» й десятками інших бізнесів пішов у Польщу. Видання Forbes дослідило, чому для української компанії це може бути довгий шлях. Публікуємо найважливіші тези.
📌 Контекст
На початку лютого OTT-сервіс Megogo приєднався до хвилі експансії українського бізнесу до Польщі. Це ринок на 13,6 млн домогосподарств або €1,5 млрд, посилається на оцінку консалтингової компанії Arthur D. Little новопризначений голова новоствореного варшавського офісу компанії Артур Пацула.
«Це світоглядна зміна для нас, зміна вектору руху», — каже СЕО й засновник Megogo Володимир Боровик. Польща — перший обережний крок у Європу для заснованої у
Україна та Megogo залишаються одне для одного найбільшими. Боровик не розкриває фінансових показників, але стверджує, що домашній ринок — основний. Український виторг у
📌 Які плани має Megogo в Польщі
Польський осередок Megogo розробив для українців спеціальний пакет із 70 україномовними каналами «ТБ і Кіно UA». Але Боровик хоче будувати сервіс насамперед для локальної аудиторії. Наразі у пакетах є популярні канали TVN, Polsat, TV Puls. Проте яка частина бібліотеки на десятки тисяч одиниць контенту буде доступна в Польщі невідомо.
Деталей стратегії Боровик майже не розкриває — лише каже, що хоче перевірити у Польщі кілька гіпотез. Демпінг у цей план точно не входить. «Ми не хочемо, щоб нас купували, тому що ми дешеві», — каже він.
Місячна підписка на польський Megogo коштує
📌 Як конкуруватимуть з іншими стрімінговими сервісами
«Я сказав би, що з Netflix ми конкуренти лише частково», — впевнений Боровик, додаючи що багато клієнтів мають одразу обидві підписки. Megogo ж на додачу до бібліотеки відео пропонує пакети телеканалів.
«Польські медіагрупи неохоче діляться популярним контентом — розважальними каналами — з іноземним OTT-сервісам», — каже директор Sweet.tv Олександр Резунов. Найкраще приберігають для власних стрімінгових платформ, пояснює він. Найпопулярніший у цьому сегменті наразі TVP VOD із 3 млн глядачів, що належить польському громадському телебаченню, свідчить статистика сервісу Wirtualnemedia.pl.
Sweet.tv на рік випередив українського конкурента з європейською експансією й наразі працює у Словаччині, Чехії, Польщі, Греції, Румунії й Болгарії. Компанія має локальні пакети для місцевих і окремі для українців за кордоном з домашніми тарифами та контентом.
Основний бізнес все одно залишається в Україні. Якщо Megogo вистачить ресурсу на підтримку польськомовної бібліотеки, він має шанси набрати понад 100 000 польських підписників протягом року, прогнозує Бойко.
Боровик так далеко не заглядає — перших результатів він очікує за
6 коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.