IT-холдинг Roosh придбав міноритарну частку в компанії Neurons Lab

Група компаній Roosh придбала міноритарну частку розробника рішень на базі штучного інтелекту Neurons Lab.

Як повідомив керівний партнер Roosh Ден Дмитренко, за «суму із шістьма нулями» купили від 31% до 49% компанії. Більше деталей сторони не розкривають.

Переговори між Roosh та Neurons Lab розпочалися восени 2021-го. Повідомляється, що це перша інвестиція холдингу Roosh із початку повномасштабної війни в Україні і перша за всю трирічну історію Neurons Lab.

«Roosh будує екосистему компаній, які легко взаємодіють між собою, діляться досвідом і підсилюють одна одну. Neurons Lab спеціалізується на дослідженнях і розробці в галузі AI/ML. Їхня цільова аудиторія — це tech-компанії на стадії Seed та серії А, що хочуть прискорити свій AI/ML research або підвищити ефективність через створення AI-продуктів з нуля. Доєднавшись до нашої екосистеми, Neurons Lab відповідатимуть саме за цей напрям. До того ж разом ми зможемо пришвидшити зростання портфельних компаній Roosh Ventures, пропонуючи унікальну допомогу в розробці AI-рішень», — коментує угоду Ден Дмитренко.

Дмитренко та ще один партнер компанії Кирил Ухо увійдуть до ради директорів Neurons Lab.

Заснований підприємцем Сергієм Токарєвим холдинг Roosh — це група технологічних на інвестиційних компаній, що фокусується на штучному інтелекті та машинному навчанні. Серед бізнесів — освітня ком’юніті платформа AI HOUSE, техно університет SET University, а також стартапи Reface та ZibraAI. У портфелі фонду — 34 стартапи, переважно із США й Європи. Roosh Ventures інвестує $20-25 млн на рік, із початку 2022-го закрили понад 10 інвестицій.

Neurons Lab — трирічний стартап, що займається розробкою рішень на основі штучного інтелекту для замовників. Засновники — Ігор Сидоренко, Олександр Гончар та Антон Федулов. Також опціони мають кілька співробітників-партнерів, що допомагають розвивати проєкт. У операційній команді — 25 людей, ще 60 інженерів працюють над розробкою проєктів. Наразі Neurons Lab працює над замовленнями для восьми клієнтів. За увесь час їх було близько 30. Серед замовників — CHORD X — аналітичний стартап із галузі морського судноплавства та консалтингова медична компанія Creative Practice Solutions.

Все про українське ІТ в Телеграмі — підписуйтеся на канал редакції DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.
Як повідомив керівний партнер Roosh Ден Дмитренко, за «суму із шістьма нулями» купили від 31% до 49% компанії.

Ціну набивають щоб продати далі, але кому?

Підписатись на коментарі