Salesforce скоротить 2500 співробітників

Salesforce планує скоротити тисячі робочих місць. Причина — зростання витрат на хмарні технології через проблеми у світовій економіці.

Коли саме розпочнуть масові звільнення — невідомо, втім, їх очікують до свята Дня подяки у США (24 листопада). Кілька сотень працівників, за даними CNBC, були звільнені вже цього тижня.

✔️ Деталі

У травні Salesforce сповільнила найм і призупинила набір на деякі відкриті вакансії, оптимізуючи витрати. Також нещодавно активний інвестор Starboard придбав частку в Salesforce, підвищивши рентабельність компанії.

За останній рік акції Salesforce впали більш ніж на 50%. Кількість співробітників компанії у 2021 році зросла з 57 000 людей до більш ніж 73 000. Частково таке зростання викликала низка дорогих придбань компанії, включно із покупкою Slack за 27,7 мільярда доларів у липні минулого року. Тепер інвестори хочуть, щоб компанія зосередилася на прибутку, а не на зростанні.

У серпні Salesforce опублікувала орієнтовні прибутки та доходи за весь рік, і вони виявилися нижчими за очікування через зменшення попиту на послуги компанії, зокрема серед малого та середнього бізнесу в Північній Америці та Європі, а також у сферах зв’язку, споживчих товарів, медіа та роздрібної торгівлі.

Оновлення від 14.11.2022

Офіційним представником рішень Salesforce в Україні є компанія Astound Commerce. Ми запитали представників компанії, чи очікують вони наслідків для своїх проєктів через рішення Salesforce та чи передбачаються якісь зміни у співпраці з ІТ-гігантом.

«Наразі ми спостерігаємо хвилю звільнень великими технологічними компаніями своїх працівників. Це результат того, що під час пандемії ці компанії зіткнулись із безпрецедентним зростанням попиту на свої послуги, в рази збільшили найм, і зараз темпи цього зростання уповільнились.

Salesforce — велика організація, і ми ще не знаємо, яких конкретно команд торкнулося звільнення. У Salesforce зазначили, що фокус звільнень був на ринках, що розвиваються, на яких Astound Commerce зараз не працює», — коментують у компанії.

Виходячи з наявної на сьогодні інформації, в Astound Commerce не очікують істотного впливу цих подій на їхні відносини з Salesforce або роботу компанії в цілому.

«Хоча багато наших клієнтів використовують платформи Salesforce, ми працюємо також з іншими ecommerce платформами, як от Shopify Plus і commercetools. Крім того, ми надаємо нашим клієнтам широкий спектр сервісів, який включає дизайн, розробку нативних додатків, SEO, онлайн-маркетинг, на які зміни в Salesforce ніяк не вплинуть», — додають в Astound Commerce.

Все про українське ІТ в Телеграмі — підписуйтеся на канал редакції DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Оптимизировать расходы на облачную инфраструктуру — не
Уволить кучу людей — да

Сотрудники сейчас все по домам — то есть в облаке)
Считайте что оптимизировали облачную инфраструктуру

Илон Маск не согласен

Підписатись на коментарі