6 тез Сема Альтмана про вартість ChatGPT, відбір інженерів і конфлікт з радою директорів OpenAI
Генеральний директор OpenAI Сем Альтман дав розлоге інтервʼю, в якому пригадав конфлікт з правлінням у 2023 році, розповів про свій робочий графік, якими були варіанти цін на ChatGPT та як компанії вдалося залучити найталановитіших інженерів.
Пропонуємо найважливіші тези з матеріалу Bloomberg.
📌 Про вартість ChatGPT
«Ми запустили ChatGPT безплатним, і люди почали активно ним користуватися. Згодом нам потрібні були ресурси, щоб оплачувати ці витрати. Пригадую, ми тестували дві ціни: $20 і $42. Користувачі вважали, що $42 — це трохи забагато, а $20 — цілком прийнятно. Тому ми обрали $20. Ми не проводили детальних досліджень щодо ціноутворення.
Чимало клієнтів нам кажуть, що їм подобається ідея тарифікації на основі використання ChatGPT. Наприклад, їм зручно в деякі місяці витрачати $1000, а в деякі менше. Однак я памʼятаю часи, коли в нас ще був комутований інтернет. Можна було купувати пакети на кілька годин на місяць. І я ненавидів це відчуття ніби ти „на лічильнику“, тому не хочу створювати подібну атмосферу».
(На своїй сторінці в X Сем Альтман також повідомив, що OpenAI зараз втрачає гроші на своїй найдорожчій підписці ChatGPT Pro вартістю $200 на місяць. Причина — люди користуються послугою набагато активніше, ніж очікувала компанія — ред.).
📌 Про відбір інженерів в OpenAI
«Ідея полягала в тому, щоб просто прийти і створити AGI. І причина, чому це спрацювало, — що на той час така думка була дуже радикальною. Тож варто було відфільтрувати 99% людей у світі й залучити лише найталановитіших.
Якщо ви робите те саме, що й інші, то таланти залучити дуже складно. Але якщо ви переконаєте невелику групу людей, що деякі речі під силу тільки їм, то всі вони захочуть працювати разом. Наша ідея звучала зухвало чи навіть божевільно. Можливо, вона відштовхнула деяких досвідчених експертів у цій галузі, але водночас нам вдалося обʼєднати довкола неї молодих та енергійних особистостей».
📌 Про конфлікт із радою директорів
(Нагадаємо, у листопаді 2023 року глобальний медіапростір підірвала новина про звільнення Сема Альтмана з позиції гендиректора OpenAI. Далі події розвивалися дуже швидко, обростаючи плітками й теоріями змов. Спільнота DOU теж активно обговорювала різні версії й причини звільнення СЕО, а також як це рішення може вплинути на індустрію — ред.).
«Я не думаю, що маю високий рівень емоційного інтелекту, але навіть для мене тоді було очевидно, що є певна напруга. Ми постійно обговорювали питання безпеки, наших можливостей, роль ради директорів та як усе це збалансувати.
Я чув різні версії цієї історії. Наприклад, що „Сем навіть не сказав раді, що збирається запускати ChatGPT.“ У мене інші спогади та інтерпретація цих подій. Багато інформації про це перекрутили. Однак я визнаю, що справді мав конфлікти з кількома членами ради директорів через їхні дії і намагався вивести їх з правління. Цей урок я засвоїв».
📌 Про успіх і визнання
«Це ускладнює можливість жити своє життя. Однак у компанії ти можеш бути відомим CEO, але працівники просто запитують: „Де мої кляті GPU?“.
Я відчуваю дистанцію з людьми в інших сферах свого життя, і це дуже дивне відчуття. Я відчуваю це з усіма, окрім найближчих мені людей. Напевно, я відчуваю це і на роботі, якщо взаємодію з фахівцями, з якими зазвичай не перетинаюся. Та більшість часу я проводжу з нашими дослідниками. І запевняю вас, приходьте на наші зустрічі — й ви не побачите там нічого, крім неповаги. І це чудово».
📌 Про робочий графік
«Щопонеділка ми проводимо тригодинну нараду керівництва, після чого зазвичай я маю шість особистих зустрічей з інженерами. Одразу після цього йду на дослідницьку зустріч. Завтра я матиму кілька нарад щодо партнерств і пʼять обговорень про розширення наших обчислювальних можливостей. Також завтра будуть три брейншторми з командою і вечеря з одним із ключових партнерів. Тож є кілька регулярних щотижневих заходів, але більшість часу йде на те, що виникає в процесі».
📌 Про розвиток компанії
«Звичний шлях для компанії в Кремнієвій долині виглядає так: ви починаєте як продуктова компанія, досягаєте в цьому успіхів, масштабуєтеся, при цьому сповільнюючи зростання доходів. У певний момент CEO вирішує створити дослідницьку лабораторію, щоб генерувати нові ідеї та стимулювати подальше зростання. Це кілька разів спрацювало в історії. Серед відомих прикладів — Bell Labs і Xerox PARC. Але зазвичай це не працює, і натомість ви отримуєте успішну продуктову компанію та погану дослідницьку лабораторію.
Нам пощастило: невелика продуктова компанія, з якою ми маємо справу, є також і технологічною компанією, яка дуже швидко розвивається. Цей успіх може легко затьмарити магію досліджень, але я не дозволю, щоб це сталося».
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.