В Україні планують підвищувати податки. Що може змінитися для ФОП

18 липня Кабінет міністрів схвалив законопроєкт зі змінами до державного бюджету та Податкового кодексу, про це повідомив народний депутат Ярослав Железняк.

Як пише Економічна правда, уряд пропонує збільшити видатки цьогорічного кошторису одразу на 500 млрд грн — переважно на фінансування Сил оборони. Гроші планують зібрати за допомогою запозичень на внутрішньому ринку та підвищення податків. Пояснюємо, як може змінитися оподаткування ФОП.

📌 Які податки можуть підвищити

Початкова пропозиція уряду передбачала підвищення ставки податку на додану вартість (ПДВ) з 20% до 22-23%, а військового збору — з 1,5% до 5%. Крім цього очікувалося, що останній ще сплачуватимуть фізичні особи-підприємці (ФОПи).

У доопрацьованому варіанті змін до Податкового кодексу вирішили відмовитися від підвищення ПДВ. Натомість суттєво розширити базу оподаткування військовим збором та підвищити його ставки.

Зокрема, пропонують такі нововведення:

  • збільшити ставку військового збору з 1,5% до 5% для фізичних осіб;
  • запровадити військовий збір для юридичних осіб (зокрема тих, які перебувають на основній та спрощеній системі оподаткування) у розмірі 1% від доходу;
  • запровадити військовий збір для ФОП І, ІІ та ІV груп у розмірі 5% від двох мінімальних зарплат на місяць (тобто сумарно 800 грн на місяць);
  • запровадити військовий збір для ФОПів III групи — 1% від доходу (сумарно такі ФОПи сплачуватимуть 6% від доходу: 5% єдиного податку та 1% військового збору).

Також уряд пропонує встановити військовий збір з деяких операцій:

  • 5% від вартості банківських металів;
  • 30% від вартості ювелірних виробів;
  • 15% від вартості легкових автомобілів, придбаних юридичними та фізичними особами (окрім випадків забезпечення такими автомобілями осіб з інвалідністю);
  • 5% від доходу з продажу нерухомості фізичними особами, які протягом року продали один об’єкт нерухомості;
  • 5% від тарифу за користування мобільним зв’язком.

📌 Коли можуть зрости податки

Поки що законопроєкт зі змінами до бюджету та податкового кодексу погодив уряд. Для того, аби вони набули чинності, за відповідні законопроєкти ще має проголосувати Верховна Рада.

Співрозмовники ЕП у парламенті очікують, що відповідні рішення можуть опинитися на порядку денному Ради наприкінці серпня. До того часу засідань у розкладі парламенту не буде — у депутатів буде імпровізована відпустка. Отже, підвищення податків може відбутися вже восени.

📌 Куди хочуть спрямувати кошти

Уряд пропонує збільшити план видатків на 2024 рік одразу на 434 млрд грн та скоротити поточний план видатків на 65,7 млрд грн. Це дозволить збільшити видатки на оборону та інші цілі на 500 млрд грн.

Абсолютна більшість додаткових видатків підуть на фінансування армії — 495,3 млрд грн направлять на безпеку та оборону. Зокрема:

  • на виплати військовослужбовцям — на 77,9 млрд грн;
  • на придбання військової техніки — на 256,2 млрд грн;
  • на фортифікації — на 40,4 млрд грн.

Крім цього, уряд пропонує додати 4,5 млрд грн до Резервного фонду бюджету. Цьогоріч кошти з нього витрачали переважно на фортифікації, однак під час планування бюджету уряд закладав можливість використовувати резервний фонд на ремонт доріг.

На 400 млн грн планують збільшити видатки Міністерства у справах ветеранів — на допомогу військовополоненим та їхнім родинам. Ще 101 млн грн мають піти Міністерству юстиції на виконання покарань.


Нагадаємо, у грудні 2023-го схвалили Національну стратегію доходів до 2030 року. Вона передбачає збільшення податків для ФОПів, об’єднання другої та третьої груп та загалом вплине на українську ІТ-екосистему. DOU запитав у експертів з Київської школи економіки про те, що саме зміниться для ІТ-спеціалістів, якими будуть податки та до чого готуватися компаніям.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



80 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.
5% від тарифу за користування мобільним зв’язком.

а помнітє був такий «податок на розкіш» на мобільний зв’язок )) його запровадили десь на початку появи мобільного зв’язку чи то на прикінці 90-ті чи то на самі початкі «нульові» 7.5% у пенсійний фонд від вартості оплати послуг за мобільний зв’язок

... так от як я розумію він і досі є ))

що ви ниєте за ті 1-15%,
в податковій он взагалі підняли оклади на 100% і ніхто не жаліється

Правильно! Слоган ОфІсУ ПрОсТиХ рІшЕнЬ, ТрУсКаВеЦьКоЇ ШкОлИ еКоНоМіКи: for every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

* Реформувати суди? — Нєєєє, простіше легалізувати корупцію та відкуп від кримінальних справ.
* Реформувати податкову? — Щаз, краще обкладемо чесних платників ще більшими податками, а «тінь» залишимо у спокої
* Реформувати митну службу? — Ніт, простіше збільшити тарифи з митним зборами, аніє боротися з контрабандою.
* Провести євроінтеграційні реформи? — Легше забивати єврокомісарам баки фейковими репортами, потужними прогнозами та «патьомкінськими дєрєвнЯми» недореформ.
* Боротися з тіньовою економікою? — Пфффф, бджоли проти меду?
* Чесні, неупереджені і прозорі інституції — Так вони такими і є... але не для всіх XD
* Всі «вільні» гроші на ЗСУ? — А як же відкати на сакурах, стадіонах, дорогах, бордюрах, клумбах?
* Розвивати мале та середнє підприємництво? — та ви що, здуріли? Треба випестовувати гіга-монополістів, а дрібнота вже якось сама.
* Розвивати модульну чи децентралізовану енергетику? — Так а хіба на цьому багато щось вкрадеш?

Таке враження що ви писали передвиборну компанію для зеленського чесн слово

Ви дуже молоденький щоб порівнювати президентів між собою. Всі робити так само, жоден президент не реформував нічого. Тому не в Зеленському права.

ну я вів до того що людина яка критикує прості рішення влади, пише що потрібно просто вирішити наші проблеми і все. Тобто по суті який народ така і влада, якщо люди не вміють в аналіз то і влада скоріш за все теж, або просто розробляє свої кампанії виходячи з розумових здібностей людей

ну я вів до того що людина яка критикує прості рішення влади, пише що потрібно просто вирішити наші проблеми і все. Тобто по суті який народ така і влада, якщо люди не вміють в аналіз то і влада скоріш за все теж, або просто розробляє свої кампанії виходячи з розумових здібностей людей

тобто не можна владі вказувати на проблеми, бо тоді ми нічим не кращі за владу, що їх не вирішує?
І я нічого простого в цих проблемах не бачу, простих рішень для кожної з них не існує, то ваші фантазії.

ну ваші вказівки більш похожі на дитину яка хоче шось пояснити показує пальцями але не може чітко сформувати думку.
ви навалили купу притензій (справедливих), але ви хоть розумієте маштаб і наші реалії щоб заявляти «чому цього не робиться?»

ЗІ,
цікаво які і скільки факторів ви врахували пишучи це

І я нічого простого в цих проблемах не бачу

лол формат вашого коменту буквально
Проблема -> причина

з цього виникає думка що якщо забрати причину то і зникне проблема, але ваші причини наскільки інфантильні що наштовхує на певні думки

Ніт, формат коментаря — «проблема» >>> «недолуга спроба її вирішити нашою владою».
Грубо кажучи
* «немає хліба — їжте цукерки»
* «немає грошей — візьміть мікрозайм»
* «спекотно в 25-поверхівці без електрики — ходіть купатись на річку»
* «нема води — придбайте насос»

мені лінь писати по кожному тому тільки перший приклад

* Реформувати суди? — Нєєєє, простіше легалізувати корупцію та відкуп від кримінальних справ.

тобто у нас суди не реформовані бо у нас легалізована корупція.
— Як судова інституція відноситься до корупції ? (окрім поодиноких випадків в самому інституті)
— де саме написано про легалізацію корупції?
— де саме написано про відкуп від кримінальних справ?
— чому на вашу думку прийняли той скандальний закон?

Ви наче навмисно перекручуєте сенс моїх слів.
Мені теж лінь вам довго відповідати, у стислому варіанті:

Відсутність
* верховенства права
* невідворотності покарання
* монополі держави на насильництво
веде до того, що закони стають необовʼязковими для виконання певною групою людей, а бути законослухняним стає банально невигідно і навіть може зашкодити. В свою чергу, це вкрай негативно впливає на інвестиційний клімат, недієздатність державних інституцій, репутаційні втрати, тіньовізацію економіки.

І якщо ви не бачите в законопроекті № 11340 жодної корупційної складової, то соррє, мені з вами ні про що говорити.

хотяби на питання дайте відповідь)

ви справді кретин, чи прикидаєтесь?

людина дає абстрактні відповіді на складні теми.

ви справді кретин

ну я впринципі можу інтерпретувати слова людини як відповідь на мої питання але там уже потрібно буде дофантазовувати, можливо для простих розмов це ок, але це не комельфо

Раджу читати що вам пишуть у відповідь.

в даному кейсі ваша емоційна писанина це таке собі, я задав вам конкретні питання)

тобто у нас суди не реформовані бо у нас легалізована корупція.
— Як судова інституція відноситься до корупції ? (окрім поодиноких випадків в самому інституті)

Судова інституція в Україні працює недостатньо ефективно, тому корупція процвітає. Коли адекватні люди побачили саме цей зв’язок «причина-наслідок», Але ж треба вчепитися в слово «легалізована» :-) Цікава «логіка».

Судова інституція в Україні працює недостатньо ефективно, тому корупція процвітає.

по перше що таке «ефективність» судової інституції?
по друге ця інституція залежить від законотворчого органу.

Коли адекватні люди побачили саме цей зв’язок «причина-наслідок»

звязок чого? судового інституту і корупції? мені щось здається що людям просто лінь думати і такі «ееее то все суди» або люди просто привязують свій стан до чогось що вони не розуміють, наприклад, якщо у нас все буде гуд з економікою (при умові що судову систему не реформують) то ніяких притензій до судової системи не буде, тому тут більше судова інституція відіграє роль цапа відбувайла

по перше що таке «ефективність» судової інституції?
по друге ця інституція залежить від законотворчого органу.

Це ось це: hcj.gov.ua/...​ylasya-yevropeyska-biznes

Такі результати «Судового індексу», що визначається Європейською Бізнес Асоціацією за результатами опитування представників компаній-членів Асоціації

Чудовий індекс а головне відображає реалії.

і знову ж таки який звязок судової інституції та корупції?

наприклад, якщо у нас все буде гуд з економікою (при умові що судову систему не реформують) то ніяких притензій до судової системи не буде, тому тут більше судова інституція відіграє роль цапа відбувайла

Без адекватної неупередженої судової системи цього ніколи не буде. Приклад: штопана рашка з ВВП 1.7 трильйона $$, але середній рівень життя населення не з москви чи пітєра там до повномасштабки був значно нижчим, ніж по Україні.

май бед, під «гуд з економікою» я мав на увазі банальний індекс якості життя який зросте ± на 30%

Без адекватної неупередженої судової системи цього ніколи не буде.

чому?
(я згідний що її потрібно рефакторити, але інтересно яким чином реформа судової системи вплине на економіку)

Ви так тролите чи вам дійсно треба пояснювати, що 2+2=4 в десятковій системі числення? =)))

Тому, що верховенство права і невідворотність покарання є наріжним каменем у побудові стійкої ринокової економіки.

Ну ви просто завченими фразами говорите, чесн слово)

Стійка економіка може бути тільки коли бізнес захищений.
Який сенс в невідворотності покарання якщо законотворчий орган випускає закон що різко піднімає податки певним групам підприємств?
Більшість великого бізнесу планують свої стратегії мінімум на 50 років, а при умові нестабільної роботи цього органу це не є можливим. (Там ще купа факторів але лінь писати)
Компрендо?

(Там ще купа факторів але лінь писати)

Так мені теж лінь писати тому, кому лінь писати. Ви задаєте прості односкладові запитання, я вам даю такі ж самі прості односкладові відповіді.

Стійка економіка може бути тільки коли бізнес захищений.

Так, фактор. А захищений від чого? Від грабіжників, споживачів, корумпованих чиновників?

Який сенс в невідворотності покарання якщо законотворчий орган випускає закон що різко піднімає податки певним групам підприємств?

Яж вам писав про рівні права та можливості і їх дотримання на законодавчому рівні. Вже вкотре питаю: ви хоча б читаєте що я вам пишу, чи вам знов лінь?

Більшість великого бізнесу планують свої стратегії мінімум на 50 років, а при умові нестабільної роботи цього органу це не є можливим.

Це в якій великій компанії планують стратегію на 50 років? Тут он COVID-19 і низка регіональних конфліктів або у тліючому стані, або вже в процесі. Різький стрибок цін на нафту, вторгнення Китаю на Тайвань, ядерні випробування Ірану, вдалий запуск міжконтинентальної ракети КНДР — і весь горизонт планування зменшується до «*ля-*ля*ля спасіті-памагіті».

Так мені теж лінь писати тому, кому лінь писати. Ви задаєте прості односкладові запитання, я вам даю такі ж самі прості односкладові відповіді.

мені вам ямбом чи хореєм писати?)

Так, фактор. А захищений від чого? Від грабіжників, споживачів, корумпованих чиновників?

там іде пріоритет по захисту (чим більше захисту тим краще), в контексті судової інституції то вона не так важлива як законодавчі органи.

Яж вам писав про рівні права та можливості і їх дотримання на законодавчому рівні.

1. Рівні права і можливості для малого бізнесу це ок, з середнім і великим уже важче
2. Причому тут права і можливості до законів які піднімають податки для певної групи бізнесу?
(можливо я вас не вірно зрозумів, що ви розумієте під рівними правами і можливостями)

Вже вкотре питаю: ви хоча б читаєте що я вам пишу, чи вам знов лінь?

звісно читаю

Це в якій великій компанії планують стратегію на 50 років?

можливо про 50 перебільшив але мінімум 30 це точно.

Тут он COVID-19 і низка регіональних конфліктів або у тліючому стані, або вже в процесі. Різький стрибок цін на нафту, вторгнення Китаю на Тайвань, ядерні випробування Ірану, вдалий запуск міжконтинентальної ракети КНДР

Такі епізоди досить ок для світу, і повір бізнес уже формує стратегії (це не путати з планом)

і весь горизонт планування зменшується до «*ля-*ля*ля спасіті-памагіті»

Для людей так і є, ви ще про АІ забули, він теж дає жару)
чи ви із конорів?

мені вам ямбом чи хореєм писати?)

Dad jokes ще актуальні в 2k24?

там іде пріоритет по захисту (чим більше захисту тим краще), в контексті судової інституції то вона не так важлива як законодавчі органи.

від кого або чого треба захищати бізнес?
Який саме бізнес треба захищати: малий, середній, великий?
Чули про протекціонізм і його наслідки для макроекономіки?

1. Рівні права і можливості для малого бізнесу це ок, з середнім і великим уже важче

О, тут вже бачу якесь розуміння, проте чому ви рівняєте середній та великий бізнес?

2. Причому тут права і можливості до законів які піднімають податки для певної групи бізнесу?
(можливо я вас не вірно зрозумів, що ви розумієте під рівними правами і можливостями)

Блін, я тобі зараз відповім на всі свої ж питання...
«Рівні права» для бізнесу означає, що держава не займається протекціонізмом «китів», роблячи їм усілякі преференції типу «клубу білих платників податків», значного зниження податків та тарифів, субсидій чи навіть інвестицій. Цього якраз потребують малі та середні бізнеси, бо мають перспективи вирости і перейти у наступну вагову категорію, а великі бізнеси дуже люблять використовувати власний ресурс на усунення конкурентів. В той же час, великий бізнес часто-густо необхідно захищати вже від держави: проявів корупції, тиску з використанням адмінресурсу, хоча це і малого-середнього бізнеса також стосується.
Щодо «рівних можливостей», то тут ще простіше: прозорі процедури і механізми державних інституцій (і судової системи в т.ч.) означають, що рішення держінституції базується на законних підставах, а не непрозорих хатєлках чинуші. Таким чином, як малий так і великий бізнеси, грають на рівному полі і мають в своєму арсеніалі одні й ті самі інструменти для вирішення своїх законних вимог.

від кого або чого треба захищати бізнес?

Від неконтрольованого законотворчого органу

Який саме бізнес треба захищати: малий, середній, великий?

Всі

Чули про протекціонізм і його наслідки для макроекономіки?

Чув, але причому тут протекціонізм? Я ж не говорю за захист бізнесу від іноземних бізнесменів

О, тут вже бачу якесь розуміння, проте чому ви рівняєте середній та великий бізнес?

А я і не рівняю, просто там градація

«Рівні права» для бізнесу означає, що держава не займається протекціонізмом «китів»

А ми хіба займаємось протекціонізмом ?)

типу «клубу білих платників податків»

Треш, але що податковій робити якщо люди не розуміють що таке ФОП

Цього якраз потребують малі та середні бізнеси, бо мають перспективи вирости і перейти у наступну вагову категорію, а великі бізнеси дуже люблять використовувати власний ресурс на усунення конкурентів.

Як ви шановний будете вираховувати процент перспективи?

Щодо «рівних можливостей», то тут ще простіше: прозорі процедури і механізми державних інституцій (і судової системи в т.ч.) означають, що рішення держінституції базується на законних підставах,

Ну от випустять новий закон який заставляє стати держвласністю і що ви будете робити?)

а не непрозорих хатєлках чинуші.

Ну але вони і є закон

Таким чином, як малий так і великий бізнеси, грають на рівному полі і мають в своєму арсеніалі одні й ті самі інструменти для вирішення своїх законних вимог.

ясно

Це ж неправда. Пам’ятаю був президент, при якому авіаквитки з 300$ знизилися до 40$ і зайшло купа авіакомпаній на ринок. І це тільки один з епізодів.

Так, на ринок зайшли лоу-костери — досягнення вселенського масштабу. Можна ще зробити національне свято, коли ІКЕА відкрила свій магазин.

І це тільки один з епізодів.

А пам’ятаєте, ще був такий безвіз. Можна було взяти свій закордонний паспорт і поїхати в будь-яку країну ЄС. Ото часи були.... але народ не оцінив і зробив сам себе разом.

Тут про президентів, а не про те, що зробив Кабмін. Ви там розберіться (для себе), хто чим займається в Україні. Бо Україна не росія, де все вирішує цар.

Я розумію, про що ви кажете. Але:
1) Потрібні дипломатичні зусилля, щоб вибити дорожню карту для безвізу, яку вже буде імплементувати Кабмін. І це була робота президента.
2) Також у президента є право законодавчої ініціативи. Тому він може робити реформи.

Слідкуйте уважно:

>>> У 2008 році на Паризькому саміті Україна-ЄС Віктор Ющенко досяг домовленості із керівництвом ЄС про початок діалогу з визначення умов для безвізового режиму.

>>> У лютому 2010 року, коли на посаду вступив новий президент Віктор Янукович, Європарламент дав мандат Єврокомісії для підготовки «дорожньої карти» безвізового режиму для України.

>>> На саміті Україна-ЄС у Брюсселі представили План дій щодо запровадження безвізового режиму. Він містив 60 пунктів і передбачав нові закони або модернізації чинних у 15-ти сферах, а також розробку семи національних стратегій.

Питаннячко: хто виконував цей План?

Там же постійно додавали нові пункти до плану дій — в кінці доросло до 144. І їх виконав не Ющенко, не Янукович, а Порошенко. Ще й домовився, щоб нових пунктів не додавали. Бо у нас це було як гонитва за обрієм.

Не Порошенко, а Кабмін. У Президента немає таких повноваг.

Напряму немає, а опосередковано ще й як є (особливо у поточного президента):
1) У президента є законодавча ініціатива, плюс він може помічати законопроєкти як невідкладні. Або навпаки, загальмовувати їх.
2) У президентів були/є свої партії в парламенті, що формують Кабмін.

Так, президент може лише _відкладати_ законопроекти, але не виконувати їх. В цьому суть питання. Президент це лише регулятор, але ніяк не виконавець.

Це як каталізатор. З хорошим каталізатором реакція йде добре, з поганим — стоїмо на місці.

А ещё есть президент при котором ЕС начал вести переговоры о том, что Украина в ЕС вступит. И такие переговоры требуют определенного состояния страны.
И это я не про то, что Зеленский хороший или плохой, а про то, что эти эпизоды это не показатель. Поскольку, у нас большинство хороших системных вещей делаются не потому, что власть хорошая, а потому, что «западные партнёры» от нас требуют этих реформ.

Ну я про те, що думка «жоден президент нічого не реформував» — хибна. А вже хто і скільки зробив — то окрема тема для дослідження.

Пишіть конкретно, хто і що зробив з президентів :-)

За мене це вже зробили професіонали: voxukraine.org/...​formi-pidtrimav-prezident

Ну так а шо — збирати податки з білого бізнесу це 100% прогнозований процес. А боротьба з тінню — то з розряду «ще як піде», особливо з нашими «особливостями державного управління»

Хоч якась реформа бюджету була? В нас бюджет не сильно нагадує військовий, як витрачали на всіляку дичину гроші, так і зараз витрачаємо під лозунгом «гроші виділено, треба їх витратити». Ну і звісно, це ще не враховуючи корупції

В нас бюджет не сильно нагадує військовий, як витрачали на всіляку дичину гроші, так і зараз витрачаємо

Плохо смотрел. Всё что можно и так тратися на войну. На «всякую дичь» тратится то, что даёт запад, на войну это тратить нельзя, а вот налоги с этих трат — уже можно.

бруківку перекладувати це ок? те що дає захід можна було витрачати на реконструцію зруйнованої інфраструктури, але ж ні — на дорогах красти простіше

То вам так здається що простіше — поцікавтесь як відбудова проходить, там цілком собі шок контєнт.

Ви сумніваєтесь що там велике крадівництво 2.0?
Просто рандомне з гугла:

life.pravda.com.ua/...​anni-kompensaciji-301291

Ну і звісно, це ще не враховуючи корупції

Дякуємо, слід врахувати і корупційну складову — переглянути відсотки в більший бік

о, стимулювання економіки підʼїхало

Крок логічний. Ну як логічний. Очікуваний, враховуючи те, що безпосередньо війскьові витрати фінансуються тільки з нашого бюджету. Він навіть був би адекватно сприйнятий суспільством, якби підвищення податків супроводжувалось якимись адекватними управлінськими рішеннями і реформами, а не «5-6 менеджерів» і оце все. А так... [тут хотів написати щось весело-іронічне, можливо з дрібкою зрадоньки, але шось стало сумно]

Так. Що б було зрозуміло що війна це загальна біда і стосується всіх. Як це 22-му році було до осені приблизно. А не ми будемо красти та пиляти, а ти, микола, завалив хлібало і пішов дані оновив.

гусаки, начувайтесь, щипачі йдуть

Про нерухомість не зрозумів, типу податок на другу продану за рік?

Звучить так, наче 5% якщо перший продаж. Якщо другий, третій, etc то відсоток може бути і більшим

Як в анекдоті, корову треба менше кормити і більше доїти, тільки щось вже зовсім не смішно.

підвищують податок на 1%, айтівці в паніці

Боліснішими будуть інші моменти, додатковий додаток на нові авто 15% — це для недорогого авто за 30к буде 4,5к, це, я думаю, вже не 1% від доходів більшості за період, коли вони на те авто збирали.

метро 8грн (+0%)
маршрутка 15грн (ОК)

недороге авто 30к
і п**ц як деруть 1% на військовий збір

йдеш на метро — а там ще і безкоштовно до десни підвезуть

Зробіть економічне бронювання і хай ставлять військовий збір хоч 20%.
Тоді справедливо.

А для чого платити зайві 20% тим хто і так не військовопридатний?

Це економічне бронювання же буде розповсюджуватись на діючих військовослужюовців, правда? Ну правда же? Ти про це думав же, так? :-D

чого б це раптом? а звичайне «бронювання» розповсюджується «на діючих військовослужюовців»?

аж на стільки що у «системі бронювання» доводиться заводити спеціальний пункт аби «заброньовані» а) не мали проходити влк б) мали «фору» не бути «заброньованими» тцк як вже маючи на руках пред’яву за «бронювання

... правда ж?

но мені просто цікаво а нашо ти це пишеш? опять

ЗЫ: а до речі «військові» тепер реально розглядають себе як «багаті люди з зарплатами прибутками вот єто всьо» і то більше вони навіть «податки сплачують» а все тому що от є «спеціально навчені корисні отріцатєльно розумні» які скрізь бігають і скрізь розказують як то «справедливість» (к) (тм) та от зокрема «а воєнні будуть заброньовані»

тож так просто питання а зараз так можна було? уже просто без «економічного»?

Звичайне бронювання не залежить від волі того, кого бронюють. І від його доходу теж. Звичайне бронювання — це захист державою критично важливих професій. «Економічне бронювання» — це х.йня, яка напряму дискредитує діючих військовослужбовців, бо багато із нас залюбки виконали б умови цього бронювання і пішли вже відпочивати, а мамкіни черешеньки, мабудь же ж, готові взяти на себе почесний обов’язок піти захищати батьківщину, поки інші відпочивають на «економічному бронюванні», правда же? ;-)

це все добре добрий спіч будеш депутатом які до речі теж заброньовані

... але ж ти так само не можеш стати депутатом «демобілізувавшись» в зад за фактом того що ти тепер депутат я правильно розумію?

тож так само як для критично важливої професії депутат

Це бронювання же буде розповсюджуватись на діючих військовослужюовців, правда?

бо так же ж не працює щоб це працювало в зад і чомусь тобі депутати не

х.йня, яка напряму дискредитує діючих військовослужбовців, бо багато із нас залюбки виконали б умови цього бронювання і пішли вже відпочивати

і так само набувши любої критичної важливої професії

бронювання — це захист державою критично важливих професій

то є так само не діє на діючих воєнних я правильно розумію?

тож я так розумію за конкретну конкретику «економічного бронювання» ти сам саме конкретно брешеш

Це економічне бронювання же буде розповсюджуватись на діючих військовослужюовців, правда?

а чому ти це є робиш? для чого? чи для кого?

Продаж ювелірних виробів піде в тінь, а продаж нових авто зупиниться, хіба що знов схематоз з лізінгом придумають. Браво

С чого б це здорожчання автівок на 15% зупинило їх продаж?!
На кредиті це взагалі буде майже непомітно. Та й ті, хто купують в салонах без кредиту, також не за останні гроші це роблять.

Ну податок на авто 3-5% + 15% військовий збір. При вартості авто наприклад 30к — від 5к віддати податком, мене б це наштовхнуло на думки про битка з америки

Так на биток те же 15%
Впрочем машину надо было брать в феврале 22го года в кредит в гривне
Ну кто успел
А сейчас, имхо, не сильно актуально

І бітки і тачки з Європи туди ж, і навіть б/у тачки подорожчають відповідно

Ну щодо битків то відсоток сплачується від їхньої вартості під час першої реєстрації. Не знаю ньюансів, але вартість битка до відновлення доволі мала, тому для них то не так критично буде, але погоджуюсь, що всі авто подорожчають (((

Тому що завжди суттєве підняття цін на щось, сповільнює ринок цього.

На кредиті це взагалі буде майже непомітно.

Чому це 5-15к$ для когось має бути для когось не помітним?
Особливо враховуючи те, що цей податок платиться відразу готівкою при купівлі авто, кредит на податки не видається, лише на ціну виробу.

Підписатись на коментарі