В «Укрзалізниці» збій: не працює застосунок і чат-бот

Сервіси «Укрзалізниці» працюють з перебоями — при спробі придбати квитки застосунок видає помилку. Чат-бот «Укрзалізниці» у фейсбуці повідомляє, що деякі послуги тимчасово недоступні через російську кібератаку.



Однак, у компанії нам повідомили, що кібератаки на сервіси УЗ не було і вони працюють у звичному режимі. Повідомлення чат-бота про кібератаку пов`язані з попередньою атакою на сервіси, після якої він не працює належним чином. А проблеми з входом можуть бути пов`язані з перевантаженням системи, зазначили в «УЗ».

Нагадаємо, попередній збій в роботі додатка та сайту «Укрзалізниці» відбувся у березні. Тоді причиною була масштабна таргетована кібератака, і відновлення сервісів тривало кілька днів.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

«попередній збій в роботі додатка та сайту „Укрзалізниці“ відбувся у березні»

Не в березні, а минулого вівторка, наприклад. Може і пізніше.
Спробуйте купити квіток на гарячі напрямки на старті продаж (а потім їх тупо нема)

Підписатись на коментарі