«Укрзалізниця» готується до відновлення онлайн-сервісів. Пасажирам дозволили купувати квитки в потягах

Сьогодні продаж квитків «Укрзалізниці» відбуватиметься у касах, однак найближчим часом планують відновити роботу онлайн-сервісів.

Про це у телеефірі повідомив голова правління компанії Олександр Перцовський, передає «Укрінформ».

«Не хочу давати чітку дату. Рекомендуємо сьогодні ще планувати приїзд до кас. Якщо вже подорож завтра і далі, то розраховуємо, що будуть відновлені онлайн-сервіси і всі зможуть купити квитки в мобільному застосунку або на сайті», — зазначив Перцовський.

Він додав, що поїзні бригади наразі можуть продавати квитки безпосередньо у вагонах.

У пресслужбі «Укрзалізниці» зазначили, що каси та вокзали працюють у посиленому режимі.

«Потяги рухаються за графіком. Продаж квитків у касах, в тому числі на міжнародні напрямки, відбувається лише на найближчі дві доби: 25 і 26 березня. Квитки в касах пріоритетно продаємо військовим, літнім людям та пасажирам з дітьми», — повідомили в компанії.



Нагадаємо, 23 березня «Укрзалізниця» повідомила про збій в роботі онлайн-сервісів. У компанії заявили про масштабну кібератаку.

Все про українське ІТ в телеграмі — підписуйтеся на канал DOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Терміново зовіть МінФицькі!
Зараз він розповість чому роль кібербезпеки збільшена. До речі, хто в курсі — реєстри мін’юсту відновили?

Підписатись на коментарі