×

Що відбувається з Payoneer: збираємо апдейти

З 26 червня користувачі платіжних карток Payoneer втратили доступ до власних коштів. Що відбувається з платіжною системою — публікуємо хроніку подій.

Редакція стежитиме за ситуацією та оновлюватиме цей пост. Головні апдейти з’являтимуться в телеграмі.

26 червня

Користувачі карток Payoneer почали масово жалітися, що не мають доступу до грошей на рахунках:

Тоді ж на DOU з’явився топік, що фінансовий партнер Payoneer збанкрутував (за чотири дні топік набрав майже 80 тис. переглядів). Фінансовий партнер — це німецька компанія Wirecard. Якщо коротенько, то в німецької Wirecard AG є дочірня компанія в Британії — Wirecard Card Solutions, яка випускала картки для Payoneer (і не тільки для них). Близько тижня тому Wirecard викрили в підробці звітності та завищенні фінансових показників на 1,9 млрд євро. CEO був заарештований, акції компанії обвалилися. Докладніше про ситуацію читайте на AIN.UA.

27 і 28 червня

Payoneer опублікувала офіційне повідомлення щодо ситуації. Найголовніше:

  • Wirecard Card Solutions Limited (WCSL) тісно співпрацює з британським регулятором Financial Conduct Authority (FCA), щоби розв’язати проблеми й можна було зняти тимчасове заморожування рахунків;
  • поки FCA не завершить розслідування, тимчасово не можна використовувати кошти на картці або отримувати нові платежі на картку;
  • кошти, що перевищують максимальний баланс вашої картки (картка вміщує до $10 000), керуються Payoneer і доступні для зняття. Вони не підпадають під заморожування;
  • усі нові платежі не підпадають під заморожування і будуть доступні для зняття.

Біржа Upwork також опублікувала FAQ щодо ситуації з Payoneer. Але там, схоже, небагато цікавого, окрім того, що вони тісно співпрацюють з Payoneer для розв’язання проблеми.

У фейсбуці з’явилася група «Payoneer Wirecard victims» — майже 6300 учасників станом на 29 червня.

29 червня

Британський регулятор FCA випустив апдейт щодо ситуації з Wirecard. Вони висунули вимоги до Wirecard, щоби компанія припинила діяльність і не розпоряджалася грошима, якими володіє. Основна мета FCA — захистити інтереси та гроші споживачів, які використовують Wirecard, говориться в повідомленні. FCA зазначили, що бачать позитивний прогрес у виконанні цих умов. Але наразі про розморожування коштів не йдеться:

Following last week’s news of €1.9 billion missing from the accounts of the German company, Wirecard, we placed requirements on the firm’s UK business so that it should stop carrying out regulated activities and not pay out or reduce any money it holds. Our primary objective all along has been to protect the interests and money of consumers who use Wirecard.

Teams from across the FCA have been working with the firm, and other international and UK authorities, over the weekend, and we have seen good progress by the firm in meeting the conditions we set.

We are maintaining pressure on the firm to resolve these issues which would allow it to operate under certain conditions. However, we cannot lift the restrictions without reassuring ourselves that the firm has been able to satisfy all our concerns for example that all clients’ money is safe. We hope to be able to issue an update soon.


В Payoneer прокоментували новину від FCA: «Ми не будемо відпочивати, поки ситуація не вирішиться».

У Фейсбук-групі Payoneer Wirecard victims співробітник Payoneer зазначив, що терміни розморожування коштів повністю залежать від FCA:

There have also been questions here regarding timing, and again, it’s important to clarify that Payoneer is a fully regulated company and we must adhere to all applicable rules and regulations. The UK FCA has made the decision to freeze activity, and so the timing entirely depends on them. That said, we are doing everything we can to put pressure on them to act swiftly

CEO Payoneer Скотт Галіт виступив з офіційним зверненням:

FCA обнадіяла всіх прогресом в аудиті по справі Wirecard Card Solutions. Незалежно від результату, ми вирішили не чекати їх рішення: навіть у разі дефіциту коштів Payoneer має намір повернути 100% коштів своїх клієнтів.

Ми з гордістю обслуговуємо наших клієнтів в більш ніж 200 країнах світу протягом 15 років. Ми завжди були поруч з вами — нашими клієнтами — і ви завжди були поруч з нами. З моменту оприлюднення рішення FCA ми точно знали: що б не трапилося, ми зробимо все можливе, щоб не підвести вас. Ми невпинно працювали над пошуком рішень. Нам довелося контактувати з мільйонами клієнтів і стратегічними партнерами по всьому світу, щоб забезпечити достатню ліквідність і публічно озвучити цю позицію. Я б вважав за краще зв’язатися з вами в п’ятницю і зробити цю заяву раніше, але через значний обсяг залучених коштів, ми повинні були впевнитися, що зможемо забезпечити повернення. Ми працюємо над деталями і розробляємо план, щоб ви отримали назад всі свої кошти.

Тобто гроші обіцяють повернути за будь-яких умов і не зважаючи на результати розслідування FCA. Проте щодо термінів, поки що немає ніякої інформації.

⚡ FCA дозволила Wirecard відновити діяльність з 30 червня о 00:01:

On 29 June 2020, the FCA provided written consent to allow Wirecard to resume issuing e-money and providing payment services. The restriction on activities will lift at 00.01 on 30 June 2020...The FCA’s consent means that Wirecard can now resume electronic money and payment services to its customers and customers can now, or very shortly, use their cards as usual.

30 червня

За даними Payoneer, використовувати карти можна буде протягом 24 годин, а виводити гроші на банківський рахунок — тільки з 6 липня 2020 року:

From 00:01 CET on Monday, July 6th, you will once again be able to withdraw your funds to your local bank account and use the Make a Payment and Manage Currencies services. Until then, we will waive ATM withdrawal fees.

Користувачі говорять, що картки почали розблоковувати:

Свіже відеозвернення COO Payoneer: вона підтвердила, що найближчим часом картки буде розблоковано, а ось вивести кошти на рахунок місцевого банку можна буде з 6 липня.

2 липня

2 липня Payoneer повністю відновила всі сервіси карток Payoneer Prepaid Mastercard®. Кошти з карток вже можна переводити на банківські рахунки. Крім того, запрацювали сервіси здійснення платежів і управління валютами. Ці послуги, звичайно, йдуть як додаток до можливості зняття готівки у банкоматах і касах.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному5
LinkedIn

Схожі статті




30 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

там в этой истории прекрасно все — и немецкий регулятор BaFin и EY. жиденько так обосрались
ain.ua/...​ssii-rabotal-s-fsb-i-gru

Вчера снимал без проблем, а вот сегодня снять не получилось. Пытался в двух банках, разные суммы — declined. Дозвонился в поддержку Пионера, там разводят руками, должно работать. Потом что-то долго девочка узнавала, и сказала, что таки да, есть технические сложности, мол попробуйте завтра. В моем банке мне сказали, что сегодня такая проблема у всех с пионером. Дословно — «код отказа такой, же, как был тогда» (когда начались проблемы с Wirecard).

Як думаєте 6 числа розморозять?

Дякую за апдейт, треба буде спробувати.

Сегодня снял без проблем.

И у меня получилось товар на aliexpress оплатить.

Додали відеозвернення CEO Payoneer:

While the FCA has given off encouraging signs of progress in its audit of Wirecard Card Solutions, we have decided not to wait for the outcome. Even if there’s a shortfall, our intent is for Payoneer to fill the gap so that you get 100% of your money back

І ще важливий апдейт від FCA:

On 29 June 2020, the FCA provided written consent to allow Wirecard to resume issuing e-money and providing payment services. The restriction on activities will lift at 00.01 on 30 June 2020...The FCA’s consent means that Wirecard can now resume electronic money and payment services to its customers and customers can now, or very shortly, use their cards as usual.

... ну мать їх за ногу!

— Yes, you’ll be able to withdraw the funds on your card from an ATM or spend them online and in-store. While you may wish to quickly withdraw your funds, the FCA has assured us that no further problems are expected.
— From 00:01 CET on Monday, July 6th, you will once again be able to withdraw your funds to your local bank account and use the Make a Payment and Manage Currencies services. Until then, we will waive ATM withdrawal fees.

© blog.payoneer.com/...​rd-and-your-prepaid-card

Ну снятие с карт обещают в 24 часа. Вроде как. Но доступа к деньгам у них нет,да.

интересно. в 3 часа дня 26го карты не работали, а начали жаловаться токо в 10 вечера.

Я скажу так: если в ближайшее время ситуация не разрешится о бизнесе компании пионер можно будет забыть

Кожаев не торт! Настоящий поехал и набил бы им морды.

Морду можно набить, но как это вернёт деньги?

Бить до тех пор, пока не вернут или скажут имя того кто знает где деньги.

Кому можно набить морду, чтобы деньги вернули?

Главе payoneer?

И он знает где деньги — в банке. Даже и бить никого не надо. Дальше?

Значит бить, пока не вернет

Он и так согласился вернуть. Думаешь, если бить вернёт быстрее?

Тебе уже вернул?

Шо значит — не надо? Мужик за базар должен отвечать, вот когда вернёт из своего кармана, тогда станет не надо.

бить никого не надо

это ненастоящий Кожаев

Ми не будемо відпочивати, поки ситуація не вирішиться

А, ну ок. Це багато що міняє.

Вони б ще до FCA направили офіційного листа з мемасіком про «з кожним днем заморозки рахунків в пекельних муках гине 100500 кошенят», ціни б їм не було!

Підписатись на коментарі